Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Denice, valt me erg op, je maakt overal druk over! Doe ff rustig aub en denk aan ongeboren baby meis!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Denice, ik ga altijd in de hal of de bijkeuken bellen. Anders kan ik ook wel gek worden!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Zo Silver werd om half 9 wakker en kijkt nu het zandkasteel. Ik ben aan de poets. Eff me huisje weer schoon makken

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen :)

Nou wij hebben klote geslapen! Met tussenpozen tot 4 uur :(
    Uieindelijk Giulia bij ons in bed gelegd en toen hebben we tot 9.30 uur geslapen, omdat mijn baas me wakker belde :$, anders waren we ws nu nog in dromenland :( Frown

Giulia heeft geen koorts meer maar is duidelijk niet fit!

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ja heb ook geen rust in me reet als iets niet geregelt is.en heb ook zin om ze zelf weer op te bellen dat het meteen vandaag afgehandeld ismaar kost me steeds veel met bellen daarheen. heb nu vandaag 1 keer gebelt en vorige week 4 keer volgens mij en langs gegaan naar de winkel zelf van kpn. en ja eigenlijk nu al 1,5 maand bezig met het zelfde probleem een abbonement dat niet van ons is. dat we moeten betalen volgens hun ! slaat nergens op. en als het ook niet geregelt is deze week dan bel ik rechtsbijstand op. wil alles geregelt hebben voor de bevalling begint. en op deze manier op de kpn style hoe het nu gaat( LANGZAAAAAAAAAAAAAAAM ) is het volgend jaar nog niet afgehandeld.

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lastig denice, ik zou zelf niet eens meer die dure nummers bellen, maar naar de winkel gaan en niet weggaan voor de medewerkers daar het opgelost hebben en dit schriftelijk bevestigd willen zien.

brechtje welkom terug, jeetje wat een tijd heb je achter de rug zeg! sterkte
    en hier ook nog geenkindje wat rennen kan. ergens op of afstappen durft ze ook niet, en kan heel lang naar een putje staan staren denken hoe ze daar overheen komen moet..

heb gister een waanzinnig leuk zelfgemaakt fotolijstje gehad met een superfoto van safouane die anissa een kus geeft! vind dit zo leuk bedacht van het kdv!

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ff: mylan is superlief voor de kleine, helemaal blij mee
    ik heb de phil and ted's kinderwagen. 3 wieler maar wel duo, niet naast elkaar echt een superding en dus niet kolossaal heerllijk
    ik moet de honden uitlaten straks dus moet er sowieso met hele meute uit haha

8. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Jenny: Dat is een hele optocht haha!

Hier is de hele bovenderdieping schoon, 3 slaapkamers en de badkamer!

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    heb net weer dingetjes besteld op www.villahapp.nl/shop. oh oh oh waarom moeten ze nou een webshop openen met 50% korting. potverdorie is niet goed voor onze portemonnee. hahahahaha.

hier druk druk druk met twee kids. sydney word wel al wat rustiger dus dat scheelt. zometeen lekker evne donique in bed leggen en poetsen.

kussies

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    brechtje, welkom terug. heftige tijd hoor! hier was het rennen ook houterig. het wordt steeds minder houterig.

juud, belde je baas omdat je te laat was voor je werk? beterschap voor giulia!

jenny, succes vandaag! volgens mij gaat het je prima lukken!

vrienden van ons hebben gisterochtend een dochter gekregen. leuk! hun zoontje is een maand ouder dan otje.
    zit alleen op mijn werk en heb het gevoel dat ik buikgriep heb. normaal heb je toch eerder obstipatie als je zwanger bent? ik heb het tegenovergestelde. moet ik me hier zorgen over maken nu ik zwanger ben? kan zo'n virus kwaad?

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goed bezig Marleen!

@ Mik, slaat nergens op he? Fijn dat het wat beter gaat!

Wij lanterfanten maar wat, Hilbrand is ook vrij tegenwoordig op maandag, en we hebben niet veel zin om iets te doen, hihi.

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    setteke, dan kun jij toch lekker studeren? of hoef je niets te doen?

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nu kan je dus bij Villa hap webshoppen!!

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Setteke, hoe is het met je manneke, hoe laat heeft hij het gesprek?

15. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Webshoppen bij Villa Happ...Oh, ik ga niet kijken!!! Word ik vast weer hebberig van...!

16. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
  17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heb gekeken, tjeetje ik wil zoveel hebben, maar ons portmonee is op, haha! Is maar goed hoor ;) LOL!

18. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
  19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0