@ Jenny, of ik stout ben? Hoe bedoel je die @ duster, Giulia gaat regelmatig de hoek in en moet na 1 minuut in de hoek sorry zeggen en kusje geven, en als ze bv ies moest opruimen, dit alsnog doen. Maar voordat zij in de hoek gaat tellen we tot 3 en dan zeggen we dat ook: We tellen tot 3 en als je bij 3 dit of dat niet gedaan hebt ga je in de hoek. Heeft ze dit wel gedaan of is ze gestopt met het ondeugende gedrag binnen de 3 tellen (zijn erg ruim btw) dan prijzen we haar
Als je hem wilt straffen moet dat wel iets zijn wat hij niet leuk vindt idd. Hier werkt de mat (na 3 waarschuwingen), Silke komt er ook wel vanaf maar ik zet haar stoïcijns weer terug. Ze gaat altijd heel hard brullen, dus ze vindt het niet leuk en vaak is haar me aan laten kijken en zeggen dat iets niet mag omdat ze anders op de mat moet al genoeg. Ik denk dat onze kids nu oud genoeg zijn om te begrijpen dat ze stout zijn en dat ze daarvoor straf kunnen krijgen. Silke weet het dondersgoed. Misschien werkt voor hem een krukje in een hoek ofzo? Of de onderste traptrede? Oh en ik denk niet dat Matthijs schreeuwt omdat jij ook wel eens je stem verheft. Op deze leeftijd is gillen en krijsen de manier om te laten weten dat ze het er niet mee eens zijn. Silke kan heel hard en hoog gaan gillen als ze boos is. En stem verheffen en schreeuwen zijn 2 verschillende dingen, vind ik.
oooo ik word gek geloof ik, vanaf december zijn we al bezig een modellenweekend te plannen. En altijd zijn het de modellen die zich opgeven en dan niks meer laten horen oid. Nu gaan we 4 juni al en we dachten het goed te hebben geregeld, weer 2 meiden die niks laten horen en uiteindelijk met de kutsmoes als opa is ziek en ik wist niet dat het 4 juni was niet mee gaan aaaaaaaaaaaaaaaaah Voor 1 nu vervanging gevonden (hopen we dan) en nu nog 1 plek over...iemand interesse?????
Juud; wat balen is dat zeg! Nu hopen dat je nog iemand kunt vinden. Aan mij heb je in elk geval niets. Ben nu niet echt het type fotomodel
3 dagen? de tring haha worden je binneste neusvleugels ook gefotografeerd??? waarvoor hebben jullie dit weekend georganiseerd, voor jezelf of??
Brechtje, welkom terug! Wat een heftige tijd inderdaad. Heb je nog contact met je ex, of gaat Kim wel eens naar hem toe? Ise 'rent' wel, maar je kunt het ook 'snel hobbelen' noemen Het is nog niet het rennen zoals grotere kindjes het doen, met soepele knieën enzo. De beweging gaat meer vanuit de heup. Kim leert het vast op haar eigen tempo, geen zorgen! Duster, goeie actie bij het douchen en dat lijstje is ook een slimme! Uh... ik wilde nog iets reageren, maar weet niet meer wat Ise is nog steeds niet fit. Gisterochtend en middag leek het weer prima met haar, maar aan het eind van de middag gaf ze zomaar uit het niets opeens over. Daarna wilde ze niet eten, ook niet drinken, wel naar bed. En vanuit bed riep ze de hele tijd dat ze wilde 'eten!' Dus ik geef haar een banaan, maar na één mini-hap stopte ze weer en maar goed ook, want die kwam er meteen ook weer uit. En toen vanuit bed wéér roepen dat ze honger had... Twee droge crackertjes boden uitkomst. Daarna is ze gaan slapen, tot 9.15 uur vanochtend Ontbijt ging redelijk, lunch niet echt. Ik durf er ook niks in te stoppen eigenlijk... Gelukkig is ze wel vrolijk. Maar vind het wel raar en zielig hoor.
@ Jenny, ja die worden ook op de foto gezet 8). We hebben het gedaan (al de 6e x) omdat we het en leuk vinden en er lekker aan verdienen wat het dus nog leuker maakt @ Chantico, hier ook een meisje wat weer niks wil @ Brechtje, uiteraard welkom hier, ik ken je geloof ik niet meer
chantico: oh mooi dat het wat beter gaat met je meisje juud: grappie... maar ikke begrijp...moet eerst even in shape komen haha 4 juni is wel erg snel