@ Binna en Petra: Ja heel jong nog, zal het jullie pb-en En ze komt 's nachts 1 keer voor een voeding.
Dank je, vond jullie foto zo leuk! heb ik ook maar zo gedaan! Giulia is anders he! En laureen ook, Roos ook, heel leuk!!! En Mylan lekker ding!!
Ja de tijd gaat zeker hard. Gelukkig gaat het met het verdriet de goede kant op. Het word niet makkelijker maar het voelt anders. Alleen als je je af gaat vragen hoe Lindy geweest zou zijn, net als Laureen of een heel ander meisje. Dat zullen we nooit weten.
aaaah Linka, wat een leuke foto van Myrna met Jeslyn, Jeslyn is ook niet echt veranderd hè? @ Miranda, ik ga je verhaal ook weer lezen, zo word ze nooit vergeten @ Puck, dank voor je PB
miranda: ben blij dat ik het nooit hoef mee te maken in iedergeval, want ik ben klaar eierstokken zijn gesloten
Wat een schattige foto's allemaal zeg! Wat waren ze klein he? @ Miranda: Kan me voorstellen dat het heel verdrietig blijft allemaal en dat je je afvraagt hoe Lindy nu zou zijn *Knuffel*
Bedankt meiden. Zo even iets anders (anders ga ik echt janken) ik ga de meiden van school halen. Tot later.
Hallo allemaal, Alles goed hier? Las iets over dat Denice in het ziekenhuis ligt. Nu moet ze wel rustig aan doen. @Miranda, kan me indenken dat het moeilijk blijft. Doet me goed te horen dat het verdriet anders gaat voelen. @Verder weet ik het niet meer sorry. Hier een foto van Janna, met haar outfit voor een trouwerij half juni. (de kleur is alleen anders als op de foto. Meer dat hard roze.)
Miranda hebben ze geen nog een week vanaktie? Myrna wel. Ja jeslyn is niethelemaal veranderd maar ze heeft wel mooiere ogen en mooie haar meer gekregen en gaat meer op mij lijken....
@puck ik heb je een pb terug gestuurd. @miranda dikke knuf. en bij die ene foto zie je de liefde maar ook een soort van verdriet weet niet hoe je het kan noemen. maar erg mooi foto @linka jeslyn is niet veel veranderd @juud ik vindt dat zo'n leuke foto van Giulia @petra wat schatig roos zo kijkent naar Suze @jenny mylan is best wel veranderd Weet iemand hoe het met luna van rebbel is.??