@ Linka: nee de meiden hebben 1 week vakantie gehad. Gisteren, vandaag en morgen naar school en dat weer vrij tot maandag. Heeft iemand nog iets van Denice gehoord???????
Zie je ook dat Laureen over 2mnd al jarig is. Laureen zag net de foto van Giulia in bad en zegt: meisie bad!!! haha
@ Miran, ja ik bedacht me ook net wat het snel gaat en dat de aug kindertjes al bijna 2 worden, pffff is niet normaal! Aah wat lief dat ze dat zei
juud: ik vind je banner wel mooi hoor gaan jullie iets speciaals doen op 2de verjaardag?? echt een kinderfeestje zeg maar.
ja precies, maar je kan natuurlijk ook een kinderfeestje ervan maken met de kindjes van vrienden das ook wel leuk maar ben zelf niet zo crea, dus voorlopig maar gewone haha
ik kan me niks voor mijn 7de herinneren volgens mij, erg hè... misschien als iemand me erover verteld wel, maar niet zo uit mij hoofd
Buddynieuws: Ik kreeg net een sms van Denice, ze is weer thuis maar met nog altijd 4 cm ontsluiting. Verder stond er niks in de sms
Ola! Oh, wat zag ik mooie foto's voorbij komen. Het viel me vooral op dat Jeslyn zo weinig verandert is! En ik vond het ook erg leuk om Janna eens te zien! @ Miranda: Ik kan wel janken meis. De meiden bewonderen echt hun zusje en bij die familiefoto schoot ik bijna vol. Ik kan me echt niet voorstellen hoe het is om je kindje te verliezen. @ Juud: Wat is dat voor een mens die leidinggevende? Mijn zus heeft ook zo'n type als leidinggevende en die baalt er stevig van! Denice dus thuis met 4cm ontsluiting. Hopelijk gaat die muts nu echt rust houden! ----------------------------------------------------------- In het krantje van Piet Kerkhof staan Cars sandalen. Ik had het krantje op tafel laten liggen. Thomas begon over die sandalen en nu heeft hij ze van mijn moeder gekregen. Hij had van mijn zus al een bordje, schaaltje en bekertje van Cars gehad, dus die jongen is weer helemaal happy. Hij zat vanavond aan tafel te zingen: Slinger de slang in Rotterdam. In Rotterdam van Spanje. Appeltjes van oranje. Appeltjes van de peren. Die flapdrol heeft me ineens een fantasie, niet normaal. ***zucht*** ik ga even sporten, heb vanmiddag flink aan de chips gezeten. Oja, nog even wat anders: Mijn vorige menstruatie verloor ik 3 vrij grote stolsels, de laatste dagen van mijn menstruatie. Ik had geen pijn ofzo, vond het wel vreemd, maar ik dacht het zal wel. Nu ben ik aan mijn nieuwe stripje begonnen en zit nu in de 2e week en nu verlies ik ineens bloed. Ik ben geen pil vergeten, gewoon op tijd begonnen, wel een keertje gesext voor dat het vloeien begon. Zou mijn pil nu wel betrouwbaar zijn?