Ze is heel jong idd en ze groeit als kool. Ze eet ook super daar zal het door komen haha... @ Lique: We weten niet hoe lang dit gaat duren, het is een complex verhaal en er moet veel uitgezocht worden. Voorlopig blijft ze hier...
puck: lijkt me echt heel erg heftig wat jullie doen. Vind het ook super geweldig dat jullie dit doen voor zon kindje! Ze krijgt bij jullie de liefde en de aandacht die ze nodig heeft. Echt diep respect voor jullie!!!!
@mieppie ik ken dat park. tis een mooi park en je loopt van uit het park zo naar het strand echt super @hilbrant ga duimen voor je en fijne vakantie @settke fijne vakantie
Sorry, ik ben volledig met Carmen mee eens, ik vind zo irritant dat je zo druk over te maakt terwijl nergens voor nodig is, blijft nou rustig liggen en zoekt de hulp!!!!!!!!! Miepie, gaaf dat jullie naar Zandvoort gaan, lekker vlakbij! Hopelijk is mooi weer! Lekker wandelen op het strand, speelkasteel Hoofddorp, circus zandvoort (zit tussen in centrum), hmmm ff denken wat daar allemaal leuke dingen zitten. Dagje shoppen Haarlem, maar weet het niet of leuk is voor kinderen. Hilbrand, super!
Hihi, is mijn favoriete stad alhoewel ben ik zo lang niet meer geweest ! (tsja wat wil je als je daar bent geboren en opgegroeid)
Duik mijn bedje in.. auto is helemaal goedgekeurd, APK is weer een jaartje geldig, gelukkig geen extra kosten! Trusten allemaal! Xx
ben er een keer geweest met mark maar toen waren we op visite bij een kameraad van mark en zn vriendin (ken haar niet heel goed) Gingen toen even wandelen door haarlem maar liepen alle winkels voorbij terwijl ik zoiets had van aahh kunnen we niet ff shoppen zie zoveel leuks..... (die vriendin hield dus niet van winkelen...hoe is zoiets mogelijk???)
Ha Noek74, zag dat je al een tijdje meeleest vanavond hier. Heb je ook een kindje van augustus 2008? Oh, nou ben je nét weg... Lauwie, nog nieuws over de zoon van je collega? En hoe gaat het met jou? Juud, dat staat in een vorig berichtje van me Hoe is het met Giulia?
@mieppie. Hmmm op de kofie bij mijn tja shoppen in Haarlem is erg leuk. En voor de rest voor al strand. Ik moet zeggen ik ga alleen maar daarom die richting op. Ja me broertje is er vaak auto meeting denk niks voor jullie. Wat wel leuk is. Eten in IJmuiden bij de vis afslag in de buurt zitten de lekkerst vis resorands als je dat wil kan ik wel even namen vragen bij me opa en oma en ouders
Denice, we bedoelen het allemaal wel goed met je hoor! Ik hoop dat je morgen uitgerust en wel hier gezellig mee komt kletsen en ons op de hoogte houdt van hoe het met jou en je kleintje gaat.
Goedemorgen, Wij gaan zo weer lekker babyzwemmen @Binna; Ik ben nog steeds erg blij met je idee over het lijstje. Ook al lijkt het dat ik niks heb gedaan, dan blijkt nog dat ik de hele dag bezig ben geweest met zorgen/wassen/rommel opruimen e.d.
@lique: ja volgens mijn zijn mijn boobies weer ok joehoe je hebt wel lekker veel uitjes hè, gezellig hoor @miepie: zo die groeit lekker ja, jammer van het slapen maar komt vast goed en dat is zeker geen geld, waar he je dat geboekt? oh lees nu waar @chantico: lekker de goede kant op dus mooi zo @tesske: ja bietje eigenwijs hè @alfamale: super dat je een goed gesprek hebt gehad @duster veel plezier bij zwemmen onze muppet heeft van 0.30 tot 7.00 geslapen goed hè beetje jammer dat ik wel de wekker moest zetten om 2.30 om mijn borsten te legen maar goed is maar 10 minuten fijne dag allemaal