jenny ik ben jaloers op die tijden dat je meisje al doorslaapt heerlijk hier was het vannacht 4 uur en toen weer 6.30uur pufffffffff Stijn had gister z'n 1ste prikjes gekregen ach, ag, ag wat een toestand, huilen, huile, huilen toen hij savonds werd zo ontzettend zielig, dat ging door merg en been hoor uiteindelijk de helft van een paracetamol gegeven, toen werd hij pas rustig. Dus moet echt pijn gedaan hebben zeg! Hij was by the way wel goed gegroeid hij is nu: 5 kg en 55cm en Britt: 9.8 kg en 81cm.......( zien jullie dat, bijna 10kg!!!!!)
Goeimorgen meiden @Ff. Wat super van Britt. En wat zielig voor Stijn en jullie @duster zwem ze @Jenny. Dat zijn lekkere tijden @juud en qb werkze
ff: ja lekker hè (maar is niet elke nacht hoor ) mooie cijfertjes, wel grappig eentje 2 keer zo oud en maar 2 keer zo zwaar
@ shanai: nee eigenlijk verder niets afgesproken. Bedoeling qua eten is een beetje frisse dingen (sandwiches, fruit, etc.) Als je iets hebt waarvan je denkt, dat wil ik meenemen, dan zou ik zeggen graag! En de ring zat in een zakje, ben al weer even gaan checken, ligt nu boven en is idd voor hemzelf.... @ carmen: zal nog wel foto op hyves zetten ook, fototoestel ligt geloof ik nog in de auto. En ja ben naar de efteling geweest.... Leuk, zwaar alleen en hoef ook voorlopig niet meer! Veel plezier in drenthe!!! @ brechtje: hallo, en wat een verhaal. Kan me je niet herinneren. Over het rennen, tygo 'rent' wel, met zijn handjes in de lucht en ik heb dan het idee dat ie elk moment voorover plat op zn neus kan vallen, dus echt heel soepel is het niet.... @ set en shireen: hahaha, nou dat valt nog tegen met die fotogeniekheid hoor, hahaha!!! @ carmen: gefeliciteerd met je promotie, super!!!
hey chica's, ff een levensteken van mij. moet eigenlijk haasten voor werk, maar lig weer lekker met mn ontbijt op bed. otje slaapt nog. voel me niet super, wel blij natuurlijk maar mijn dag draait om eten om me ok te voelen. probleem is alleen dat ik bijna niks meer lekker vind.. nog 1 dagje werken en dan 5 dagen vrij! chantico, met de zoon van mijn collega gaat t redelijk. dit zijn de zwaarste dagen. (wat zeur ik dan over mijn zwangerschapskwaaltjes!) sorry voor mijn ego bericht. heb teveel gelezen waar ik op zou willen reageren. fijne dag allemaal!
lauwie: hang maar lekker meis en als je maar wat binnen krijgt zometeen komt de wijk verpleegkundige langs ben benieuwd of ze goed groeit. de laatste meting was 1,5 week geleden en toen zat ze nog maar op 3160 gr dus beetje weinig
oh spannend jenny, maar komt vast goed toch? lauwie: joh, je mag klagen zoveel je wilt... Ik heb tygo van die sloffen gehaald bij de efteling, rood met een punt aan de voorkant die omhoog krult en een belletje eraan... hahahaha, nu hoor ik de hele tijd de belletjes in huis ( ook wel handig als je hem ff niet in gezichtsveld hebt), heel grappig!
goedemorgen deze morgen me moeder zou hier heen komen vanmorgen maar nu had ze de sleutel in de andere auto laten leggen in het dashboard kastje. en die auto is mee gegaan met me stiefvader naar zijn werk wat een end weg is en die ken de sleutels niet brengen. dus conclusie die komt vandaag niet. en ben dus weer alleen vandaag. heb me voorgenomen om niks te doen vandaag. maar emy heeft weer 1 van haar explosieve buien van ik ren de kamer rond en jij moet met me mee doen. kenny kon absoluut geen vrij krijgen vandaag. :S dus die komt weer rond 8 uur -9 uur pas thuis. nou ja ik ga me best doen in ieder geval.
Ik had een 9 op de presentatie van gisteren. Maar goed, tot nu toe krijgt iedereen daar een 9 op, dus ben niet verbaasd.
Had ik maar zo'n lang slaper Wij zijn aan het opruimen, oftewel ik ruim op terwijl Tygo stickers op zijn voorhoofd plakt, ik tel er nu al 5...
owh meiden even een vraagje he. als ze gevoeld hebben ( weet t woord even niet daarvoor meer ) hoeveel ontsluiting je hebt he. ken je de dag erna dan beetje slijm met bloed verliezen of moet ik nu direct weer de verloskundige bellen ??
chantal: haha leuk die stickers denice: rustig aan hè vandaag!!! en ja ze heeft zitten wroeten natuurlijk dus misschien dat je daarom een beetje bloed, maar als je twijfeld mag je toch altijd bellen Nou Yanieck doet het geweldig volgens wijk verpleegkundige ze was in 12 dagen 520 gram aangekomen haha ze zei 150 was ook al goed geweest hoor niet normaal hè
jenny ja vroeg me dat zo af he. ik denk nee he kan ik straks weer gaan bellen en naar ziekenhuis. maar ik hou het nu in de gate ook is geen helder rood bloed moet ik zeggen dus zou misschien van gister kunnen zijn ja. zo hey is ze al zoveel aangekomen !!!! geef je der pokon instand beton pap hihi. is goed zeg zoveel bijkomen .
denice: even in de gaten houden in iedergeval ja denk pokon haha, maar ze was in het begin heel veel afgevallen door dat ze BV kreeg en nu ze de BV uit een fles krijgt gaat het snel veel beter, we weten nu wat er in gaat