Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Shireen, jij geeft duidelijk slagroom hahaha! Mooi meid!

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    haha denk 't, want kleine tieties al niet kunnen

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahaah jenny hier ook kleine b maar slagroom hoor. was de tweede week 350 gram aangekomen. zeiden ze ook dat het best veel was. maar geloof dat bv kindjes de eerste periode groeien en na 3 maanden wat langzamer gaan. terwijl dan de kv kindjes juist een spurt gaan maken.

hier gaat het weer wat beter. de nachten gaan wat beter en sydney is wat rustiger. al is het nog steeds geen makkelijk kindje. veel huilen en wil constant bij ons zijn. behlave 's nachts gelukkig wel gewoon in haar eigen bedje! ach zal vast wel weer overgaan is alleen wel irritantg af en toe. '

over een uurtje flesje kolfen en om kwart over een gaan we naar de begrafenis!

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    chantal die ben ik volgens mij al kwijt. maar misschien nog een beetje ik weetniet is volgens mij in delen weg gegaan in ieder geval niet zo inene een prop.

marleen heb alleen nog maar op de bank gezeten nu en 2 luiers verschoont van emy. en haar eten en mijn eten en drinken gemaakt meer nog niet. vind je dat niet goed :p

jenny
    ja daar was ik ook een beetje bang voor in het begin met emy ik vroeg me echt afvan hoe weet zij nou dat ze genoeg heeft gekregen en hoe ga ik dat weten of ze genoeg binnen krijgt.
    maar dat is helemaal goed gekomen.

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @denice je kan amy toch gewoon laten rennen en jij op de bankt

@setteke fijne vakantie al vst

@mik sterkte met de begravenis

@chantal; dat is wel handig je weet gewoon waar tygo is

@jenny slagroom borste toe maar. en tanxs vondt het ook wel weer eens leuk zo'n eigen gemaakte banner

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    HEEL GOED! Anders kom ik je opzoeken! Haha! Maar ik ben het wel met Chantico, Linka, Binna & Carmen eens. Je moet echt even opletten hoor. Baal je niet dat je moeder niet komt? Sorry dat ik het zeg, maar ze lijkt me niet echt voor jou klaar te staan. Mijn moeder had hemel en aarde bewogen om bij me te zijn en me te ontzien!

------------------------------------------------------

Sorry dat ik ff verder nergens op reageer, maar ik sta op punt van overgeven op de zaak. Mijn nek zit vast en het doet echt zeer. Vanmorgen viel het me nog mee, maar nu ik aan het werk ben word ik gewoon misselijk van de pijn. Ik heb net 2 para's ingenomen en hoop dat die gaan helpen. het hartstikke druk op de zaak en Jeroen is meer weg dan hier. Eigenlijk wilde hij alles verschuiven zodat ik naar huis kon gaan, maar daar zit ik dan ook niet lekker. Pas als alles geregeld is ga ik misschien wel eerder naar huis.

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    mik: ja klopt mylan kwam ook elke week zoveel aan in het begin, maar is nog steeds een minimie haha
    wel vervelend dat ze zoveel huilt zeg, hoe zou dat komen? die van ons huilt bijna nooit is ook wel maf maar wel lekker

@marleen; beterschap

8. Tygo is zijn appel kwijt en loopt door de kamer te zoeken en tegelijkertijd te roepen: apppeelll, apppeelll...

hahahaha!

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hoe raak je een appel kwijt??? haha

10. Zo heb ff fotos omgezet naar zwart wit voor in de wc...

ZO jenny: ze is lekker gegroeid, mooi hoor!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @denice hmm mijn berichtje kwam net na die van jou. super dat je zo goed op de bank hebt gezetten.

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    weet het niet jenny. heb het gevoel dat ze heel veel krampen heeft. zal wel door de antibiotica komen die ze in het begin heeft gehad!

13. hahaha, ja hij had m ergens achter gelaten, maar wist dus niet meer waar... bij de speelgoedkist dus..!

Er is straks gewoon niets meer van over, volgens mij eet hij het klokhuis erbij op!

14. hmmm, heb na een kritische selectie nog steeds 24 fotos over, dat past echt niet allemaal in de wc...!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny, super zeg, zoveel aangekomen!

chantal, dat doet otje ook, appels incl klokhuis opeten.

ze vond het vanochtend echt niet leuk dat ik haar wegbracht naar het kdv. ze heeft dat de laatste 2 weken wel vaker maar normaal is dat zo over, nu zag ik door het raam dat ze heel zielig alleen bij de deur stond te huilen en niet bij de leidster wilde zijn.
    rotgevoel om zo te gaan werken.
    mijn vriend zei 2 uur geleden dat hij over een uurtje ff zou bellen om te vragen hoe het gaat, maar die krijg ik nu niet meer te pakken.

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    mik: krampjes vind ik altijd zo zielig

chantal: haha hongerlapje

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lauwie; zal vast wel goed gaan op KDV

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik wil ook zo'n foto collage maken, vind ik leuk

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    erg trouwens hè van die vliegtuigramp met 61 nederlanders dood en 1 overlevende (ned. kindje)

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, ik sluit af, tot maandag dames, tot zondag Juud!

Deel Deze Pagina