De passagiers van Kras Reizen zouden vanaf Londen doorvliegen naar Brussel, passagiers van Stip Reizen, die hun reis boekten bij een filiaal in Zaltbommel, hadden Düsseldorf als eindbestemming. Dit is het enige wat ik er over kan vinden. Maar dat snap ik niet helemaal. Het waren toch vnl nederlanders onderweg terug vanuit Zuid Afrika?
ja, daarom vraag ik me ook af, waar ze dan zijn geweest, dat ze in libië een tussenstop maken... en brussel zullen wel ned. zijn die onder in het land wonen en dusseldorf, ned. uit het oosten...
Zuid Afrika naar Londen met een tussenstop in Tripoli. Vanuit Londen zouden de Nederlanders doorvliegen naar Brussel of Dusseldorf.
nog 3 uurtjes en dan heb ik 5 dagen vrij. zoveel zin in! otje is gelukkig weer vrolijk op het kdv. happy, wat zag janna er onwijs schattig uit in dat jurkje! binna, hoorde net nog een leuk moederdag knutsel idee: een vorm van karton (bv een hart) beschilderen met schoolbordverf, er dan een krijtje aan een touwtje aan vast doen en het kind er dan met krijt op laten tekenen. duster, wat vind je man van de lijstjes? gaan zijn ogen er van open wat jij allemaal doet? ff, wat groeien je kindjes goed! fijn hoor!
Gelukkig kletsen jullie niet zoveel vandaag. Ik ben druk in huis bezig. De was ligt allemaal gestreken op bed. En op een dekbed na is ook bijna alles gewassen. Danique is op kdv en ik ben dus druk druk druk. Ga nu eerst boodschappen doen. En daarna wegpakken en beginnen eten te koken. Manlief is even plantjes ophalen, maar ondertussen al bijna 2 uur weg. Vast nog ergens ander aangeland.
hm stelletje idioten hier wilde van de woningbouw met regen en kou de voor en achterdeur gaan lopen schilderen hier en verwachte dat ik dus met de deuren open hier ging zitten met emy... DACHT HET NIET!!!! ik maak wel een afspraak als het mooi weer is zijn ze nouhelemaal van de pot gerukt. ik beetje met de deuren open zitten met het laminaat daar en emy die rond rent.
jip dat klopt.. had vantevoren nog een aantal dingen willen doen, maar zie het nog niet gebeuren, gezien het vieze weer... WIl het krijtbord nog even verven, wilde de schutting met de hogedruk schoonspuiten, aangezien die groen is.... Maar er komen er niet zoveel als bij jou, vind ik wel jammer, was zo gezellig
OMG ik zocht wat op over ontlasting, zat ik op wiki, en daar stond een naam van een filmpje 2 girls and 1 cup, is voor mensen met een sterke maag Ik heb het afgezet, omg wat een zieke mensen Ok dat was mijn bijdrage van vanmiddag hahahaha