Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen

Pff Silver had net een achtie. We ligenn nog even met ze drie in bed. Zegt ze in end poepe. En laat haar hand zien. Zit er poep aan Brr. Die zit nu in bad

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, oef, lekker begin van de dag!

@Happy en Juud, werkse!

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Chantal: Bij Jasper is alles wat hij niet kan zeggen dada of dede en dan ernaar wijzen. Ik vind ook regelmatig gebruikte schaaltje of flessen terug in de la haha. Op zijn manier ruimt hij alles netjes op.

@ Binna: Gatver, lekker begin van de dag!

@ Juud & Happy: Werkse meiden! Ik ga misschien vanmiddag nog even aan de slag op de zaak. Als ik oppas heb en me wat fitter voel!

--------------------------------------------------------
    Hier begon de dag om 5u! Ik ben nu zo moe dat ik serieus kan janken om niets. Jasper werd wakker van Thomas, maar is niet uitgeslapen en super dwars. Die ligt er denk ik weer vroeg in. Thomas is helemaal erg druk, hopelijk kan hij straks naar buiten.
    Ik heb werkelijk geen idee hoe er voor moet zorgen dat Thomas langer gaat slapen. Overdag slaapt hij niet, hij mag al iets later naar bed 's avonds, hij heeft verduisterende rolgordijnen en gordijnen, dus het is donker op zijn kamer. Ik heb echt slaapgebrek, bleh!!!

4. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik weet het...! Gebrek aan tijd... :):)!!!

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, jemig wat een tijden weer. Kan Jeroen er niet een keertje uitgaan, zodat jij (met je zieke lijf) een beetje bij kan tanken???

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie. We weeten hoe en wat zo dat wever over na kunnen denken. Of we dit kindje op kunnen vangangen.

@juud en happy werk ze.

@marleen jeetje meis dat is vroeg.

@lique oo. Een verlate kater .?

7. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Binna: Denken jullie dat jullie het gaan doen? Of hebben jullie het er verder nog niet over gehad?

Gatver, ik heb een overvolle wasmand staan om te vouwen, bleh. Wasmachine staat al voor de 2e keer te draaien, en er ligt nog wel een 3e wasje. Worden jullie af en toe ook zo gek van al dat wasgoed??? Ik heb strijken tegenwoordig al afgeschaft haha!

Jasper ligt alweer te slapen en Thomas is al naar buiten. Die jongen is echt een wervelwind!

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? De meeste mannen zijn nu wel thuis denk ik. (Behalve die van mij ;)).

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik meld me vandaag alleen even..

* zwaai *

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @marleen wij gaan het wel doem. Ga maandag bellen om er veder mee te gaan. Dan is het nog af wachten of het voledig klikt

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeiemorgen! wij gaan zo weg! tot maandag! :D

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Hebben jullie mijn onderschrift gezien? Mag elke dag hoor! ;) *hint!*

Hubje smste vanmorgen om half 7 al, om 6u waren ze aangekomen in Denemarken en meteen gaan vissen, echte die-hards, hihi!

Vandaag weinig op de planning, is ook niks te doen hier bij ons.. blerghh.. maar eens kijken vanmiddag als Britt weer wakker is of er wat winkels openzijn ofzo..

Xx

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Marleen; Een dikke knuffel voor jou. Hier hetzelfde probleem. Matthijs was ook al weer om 5u45 wakker en dat is wel erg vroeg als je er pas om 00.30uur in ligt :x Zelfs Jasmijn kwam om 6u15, dus het was meteen spitsuur

@Binna; Hopelijk klikt het

@Sjudith@Happy; Werk ze!

Wij zouden eigenlijk naar een jaarmarkt in de buurt gaan, maar het weer zit niet echt mee. Zo dus maar even op visite bij mijn moeder en daarna op naar de bouwmarkt. We gaan een geboortebord maken voor mijn schoonzusje :)

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lauwie: zie je dat het wel meevalt op KDV, het is soms de eerste minuten even moeilijk. mylan doet soms ook heel sip de eerste minuut, komt ook omdat hij maar 1 dag gaat en vaak die kinderen daar wel meer 3 of 4 dus die weten niet beter

@chantal: oh maar bij jou word het net zo gezellig, misschien iet overzichterlijker haha en boeiend je huis is nooit af ook niet bij ons ;)

@juud: wat kijk jij voor ranzige dingen haha

@alieke: super nieuws zeg voor je moeder, heerlijk
    o is bumba bij plopsaland? mylan zou helemaal uit zijn dak gaan

@linka: nee zonder buggy doet alles 2 keer zo lang hè haha

@schatje; veen plezier en elke pond is er eentje ;)

@happy: heb de zapp gehad, maar de kiepte bij ons en aangezien ik de buggy ook weleens los wil laten was die geen succes al rijd hij wel geweldig.. nu zag ik wel dak je gewichtjes kon kopen, die kan je dan om je voorwielen doen

@puck ja ben heel blij dat ze zoveel is aangekomen want ze was teveel afgevallen meer dan 10 %

@chantal: ja hoor hier ook vage woorden, maar misschien word het nog wat haha
    niet zo lekker van je moeder

@binna: oh wat spannend een weekendkindje, ben benieuwd of het doorgaat

@marleen: wat vaag zeg dat het steeds vroeger is, als mylan ook al een half uur vroeger is zeg ik tegen hem dat alle kindjes nog slapen en ik dat ik dat ook nog wil en zeg dan dat ik strakjes kom kijken en dan zwaait hij me uit en of hij duikt er weer in of hij gaat spelen
    en die was loopt niet weg hoor, die kan je echt wel ene keer laten staan ;)

@queenbee: gelezen hoor meid haha

hier alles goed, beetje verrot en heb even uitgeslapen en de vouwen staan in mijn gezicht haha
    mylan en bas liggen op de bank te meuren en yanieck boven in bed... wat een huishouden haha
    vandaag nog kraamvisite van de ovenburen en verder gaan we een beetje rommelen thuis
    heb zaterdag onze babyborrel en volgens mij komen er heel veel, nou hopen dat de zon een beetje doorkomt zou wel gezellig zijn

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hallo meiden.
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes over mijn foto's.
    Jullie zijn toppers.

@ Setteke, Schatje: veel plezier met jullie weekendje weg.

@ Denice: doe nu echt even je best om rustig aan te doen, echt het beste voor je kindje.

@ Binna: oeh spannend een pleegkindje in aantocht

@ Juud: waar kijk jij naar!!!!!!!!!!!!!

@ Ehhhhhhhhhhhhhhhh

Ik weet het niet meer hoor.

Oja Jenny: wat een slaapkoppen zijn jullie. hahaha

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    miranda: ja errig hè, maar we nemen het er maar lekker van

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Groot gelijk hoor.
    Is hier helaas NOOIT mogelijk!!!!!!

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier waren de kids om zeven uur wer paraat. bah uitslapen is hier ook niet meer mogelijk. (ja wel eens tot half acht of acht uur. hahahahaha)

sydney en donique liggen nu heerlijk te slapen dus dat is wel lekker. we gaan vanavond met vrienden gourmetten gezellig. dus net boodschapjes met sydney gedaan.

donique zit trouwens niet meeer in de wagen. heeft een meerijdplankje met een zitje erop/. maar loopt meestal overal heen en mee. als je vaak oefent is het best te doen. tuurlijk ziet ze van alles en wil ze bij al die kinderaparaatjes even 'kieken'maar ach ben eigenlijk nog best snel uit en thuis.

alieke meis wat een goed nieuws.

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    kieken = kijken
    tuun = tuin
    jaja = sasha de poes
    poes
    baby
    papa
    mama
    zus
    paard
    koe
    aappie = aap
    beer
    pinmin = pinquin
    spin
    bij
    mug
    sak = slak
    ert = hert
    eet = eend
    ond = hond
    happie = eten
    bed
    bies = speen
    ordijn = gordijn
    pullenbak = prullenbak
    ketting
    uier = luier
    stoel
    ipper = wipper
    box
    poppie = pop
    bank
    bloem
    onnebil = zonnebril
    ellebaas = belleblaas
    jas
    sjaal
    oenen = schoenen
    kooken
    wossies (mijn favoriet samen met pingmin) = worst

even een lijstje van wat donique zo al zegt is een beste lijst en ik zal nog een hoop vergeten zijn ook. ze praat ook al echt met twee woorden echt lief!

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Wat een leuke verhalen over woordjes :) Heerlijk hè, die babbelende dreumessen.

Alieke, wat een geweldig nieuws voor je moeder!

Binna, spannend die weekendpleegzorg! Gaat het al om dit weekend?

Met Ise gaat het heel langzaamaan beter. Gister heeft ze toch nog een keer overgegeven en een hele middag lamlendig in papa's armen gelegen. Sneu hoor, al is zo'n lijfje tegen je aan ook wel heerlijk. Vanochtend heeft ze voor het eerst weer echt wat gegeten en met de lunch ook wat soep. Het lijkt beter te gaan *duim duim* Maar al met al heeft ze toch vanaf zaterdag bijna niet gegeten en bijna dagelijks gespuugd. Gelukkig heeft ze al die dagen wel veel gedronken en goed geslapen. Zal toch blij zijn als het weer helemaal over is. Ik heb zelf trouwens het gevoel dat dat ene minislokje cola dat ze gisteravond dronk nadat ze zich een hele middag lamlendig had gevoeld en ook nog gespuugd had, toch geholpen heeft. Het was superweinig wat ze binnen kreeg (ze vond de bubbeltjes raar :p, die waren er nog niet helemaal uit), maar daarna klaarde ze wel op. Zal wel m'n fantasie zijn, maar wilde het toch even vermelden :)

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ha Lauwie, hoe gaat ie? Lekker crackertjes ofzo aan het happen de hele dag door?

Deel Deze Pagina