helaas mijn goede laptop heeft het weer begeven, niet zo goed meer dus... moeten nu gaan zoeken voor een nieuwe. gelukkig zijn ze niet zo duur meer tegenwoordig, we hadden voor deze 1100 euro betaald denk dat je voor dat geld eentje krijgt met een goud randje haha
@ Jenny: lekker toch dat ze zoveel slaapt, je kan het nog druk genoeg krijgen met die 2 als ze groter zijn. haha Dus jij moet ook een nieuwe laptop hebben, ik eigenlijk ook. Een aantal van de functies doen het niet meer. Maar het typen lukt nog wel dus ik wacht denk ik nog even. Haha duidelijk verhaal weer.
@miranda: ja we hebben nog een reserve maar die blaast de hele tijd dus dat vind ik irri. heb alleen nog geen idee wat voor eentje we moeten halen, word dus weer zoeken op internet. en ja denk ook dat het straks een dollle boel kan worden met die 2 dus we genieten nog maar even van deze rustige momenten
Hier is het ook lekker rustig hoor. Laureen ligt al vanaf 11:15 weer op bed en die andere 2 boeven zijn naar buiten. Ze hebben eerst een tijdje in huis gespeeld maar ik heb ze naar buiten gestuurd. haha Ze zijn nu aan het fietsen in de straat.
sydney gaat super. emn donique is helemaal gek van de 'baby noonoo' hiihhihhihi. ik zeg de hele tijd sydney maar dan zegt donique "neeeeeeeeeeeeeeeeee baby noenoe" hihihhi
trotse mama hier! Gister heeft Britt maar met 1 up&go luier gedaan. De rest heeft ze op het potje geplast..... ZO KNAP!!!! van mn grote kleine meisje!!!!!! Vanaf nu kolf ik ook 1 voeding af, om dit Stijn in een flesje te geven. Ik kolf nog geen volledige voeding, maar ik hoop door elke dag te kolven het steeds meer wordt! En hij drinkt het geweldig goed. vannacht weer 2 keer wakker, maar ik tijdens de voedingen geslapen, dus zo erg was het niet..
FF: Wat ontzettend knap van Britt zeg en wat fijn dat Stijn het ook zo goed doet! Mik; haha baby noenoe, hoe komt ze erop JennyS, heerlijk zo wil ik er ook wel 2 Miranda; lekker jij ook al rust Ik zit hier alweer met een wakkere Danique. Die ging dus weer niet slapen. Dus op de bank met een boekje ging niet door. Gaan zo even de stad in. Moet nog even een pakketje wegbrengen. En dan zien we wel wat we nog meer doen.
**** ik verveel me **** bedden zijn verschoont, heb afgestoft, gedweild en de wasmachine heeft al gedraaid, nu staat de droger aan.
Ok is gezellig visite... maar waterpokken bij een heel kleine baby is niet handig lijkt me... Jammer anders hadden jullie hier kunnen komen Dierenpark Wissel is leuk, Apenheul, Julianatoren, Ezelboerderij (wandelen met ezels) , etc. Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel!
@ Binna: Wat een goed nieuws van het pleegkindje! Succes met beslissen... Ik moet hier iemand dringend de fles gaan geven, althans er wordt dringend om een fles verzocht hahaha...
Maar ik verveel me nu niet meer trouwens, Laureen is alweer wakker en Joëlle en Dionne zijn ook weer terug.
@ff: beetje bij beetje word je voeding vast wel meer en wat knap van britt zeg @miranda: hoe heb je al die taken kunnen doen als je zoveel op ZP bent haha