Lique, ben benieuwd wat Miranda van je foto vindt, ik zou het ook niet durven zeggen. Alieke, Ise heeft ook heel lang maar drie boventanden (of ondertanden...) gehad, maar na een stel kiezen en hoektanden zelfs is ie toch nog gewoon gekomen. Dus het kan nog steeds! Raar hoor, die symptomen. Kan best van de Etos-pillen komen ja. Denice, oeh lastig én spannend. Ben je er emotioneel al klaar voor dat de kleine komt? En hoe gaat Emy met je buik en de aanstaande baby om? Lauwie, lekker rustig aan gedaan vandaag, soms wel zo lekker. Maar jij had liever meer gezelligheid gehad? Soms 'benut' je je heerlijke vrije tijd niet als je kind overwacht zo lang slaapt, dan zit ik bijvoorbeeld al na 1,5 uur te denken 'ze kan elk moment wakker worden' en dan begin ik niet meer aan iets nieuws leuks ofzo. En dan zit ik soms nog 1,5 uur te 'wachten' tot ze wakker wordt en dan had ik dus wél nog iets leuks nieuws kunnen doen Jenny, leuk dat de babyborrel geslaagd was. Veel roze kleertjes gekregen en ander typisch meidenspul? Of hou je daar niet van en wisten mensen dat? Ise is nog steeds wat wankel in de maag. Gister en vandaag was het eigenlijk wel echt over en ze haalde de gemiste maaltijden ook goed in. Vandaag had ze voor 12.00 uur al vier boterhammen (zonder korstjes) op . Maar vanmiddag had ze druiven gekregen en daar at ze zoveel van dat ze toch weer moest spugen. Jammer dat ze niet goed genoeg kon voelen wanneer ze moest stoppen, maar ja, druiven zijn ook zóó lekker! Verder weer veel leuke dingetjes de afgelopen dagen, ondanks dat ze ziekig was dus. Ze doet nu bij het dansje van Nijntje mee met de bewegingen (stapjes naar voren en achteren, draaien met de handen op de rug, armen omhoog, klappen en stampen). Maar natuurlijk steeds niét als ik het wil filmen En ze heeft bedacht dat haar gekleurde blokjes uit de vormenstoof verschillende soorten eten zijn: de ene is een stukje kaas, de andere een stukje worst, de rode is paprika en de groene waren eerst spinaze, maar later mocht er ook eentje appel zijn . Toen ik van het blauwe blokje een druif maakte, was het even oké, maar als snel gaf ze aan dat het toch éigenlijk een stukje worst was Zo grappig dat ze zelf fantasie heeft, maar dat er toch bepaalde regels gelden, namelijk dat het steeds hetzélfde fantasie-eten is
Oh, hebben jullie trouwens wel eens van de volgende opeenvolging van symtomen gehoord? Eerst een aantal dagen koorts, dan een week later een aantal dagen spugen en als dat over is rode plekjes krijgen. Ise heeft dat dus en ik ging er van uit dat het niet gerelateerd was, maar nu hoorde ik van een ander kindje dat ook eerst koorts had gehad en toen dat over was een tijdje later ging overgeven. Kan natuurlijk ook zijn omdat er twee virusjes na elkaar de ronde hebben gedaan hier in de buurt, maar vraag toch even of jullie hier iets van kunnen brouwen. Ik heb ook nog aan waterpokken gedacht, omdat Ise die vorig jaar heeft gehad en toen ook eerst een paar dagen flink moest overgeven en daarna pokken kreeg. Maar de rode plekjes die ze nu heeft lijken niet echt op waterpokken. Er heerst wel waterpokken op de opvang. En ze heeft het gehad vóór ze een jaar was en dan kun je het nog een keer krijgen, zeggen ze. Zaten bij waterpokken de pokken ook niet vaak het eerst in de liezen/luier-area?
zo heb weer een lekker druk dagje achter de rug. als ik niet beter zou weten zou ik ook denken dat ik zwanger ben. maar dat zou wel erg snel zijn. vandaag gewerkt en als ik dan thuis kom is fayenna echt ongelofelijk vervelend, maar dat zal er wel bij horen. vanmiddag nog een zand/water tafel voor haar gekocht. daar heeft ze tot 20.00 uur buiten mee gespeeld zo leuk vond ze het. over de meeting chantal: ik heb eigenlijk vrij gehouden om te komen hoor haha. ga zo even kijken op de routeplanner hoever het rijden is enz.
hey dames, Ik kom ook nog steeds naar de meeting met chantal en heb haar al ff gepbt! Weet nog niet zo goed of Jens ook mee gaat...twijfel een beetje. Vind het wel erg druk met 2 kids en weet niet of mark het wel ziet zitten om mee te gaan..... lique: wat apart van het tandje. Ik durf er niet zoveel over te zeggen. shanai: wat voel je dan? juud: hoe istie met jou? chantico: heb geen idee wat het kan zijn. Wat grappig van ise wat ze doet met de vormenstoof! En goed gegeten gelukkig maar! Hier gaat alles goed! Wel druk maar geniet er super van! Alleen ben ik zelf aan het kwakkelen.... kiespijn, schimmelinfectie en mn bekken nog...pff volgens mij raak ik van top tot teen onstoken....
@Juud, ik vind het vooral vervelend omdat er echt geen plek voor lijkt. Kan niet anders dan zeer doen, maar hij geeft dat nu nog niet echt aan ofzo. @Chantico, die symptomen zeggen me zo niets, sorry. @Shanai, ojee, evengoed weer spannend, al zou het inderdaad snel zijn... @Miepie, jemig, beterschap meid, vervelende dingen allemaal. Ja een derde staat hier ter discussie, haha! Zo we zaten een film te kijken, maar dat was niet veel soeps... Dan nog maar even de herhaling van de TV-kantine en lekker naar bed. Vandaag trouwens naar de speeltuin geweest met 4 kids, was erg leuk.
weltrusten miepie vervelend zeg al die dingen waar je last van hebt. beterschap! lique, geen verstand van zo'n extra tandje. kan nooit kwaad ff naar te laten kijken. juud, veel plezier op de julianatoren. chantico en shanai, reageer morgen op jullie. duik nu snel mijn bed in!
Goede morgen iedereen. Ik mag zo weer gaan werken en heb echt geen bal zin. Ben dood moe. Gelukkig morgen vrij. Manlief is er niet en Janna slaapt bij mijn ouders, dus dat is ook al niet gezellig. @Chantico, ken de symptomen ook niet. Sorry. @Shanai, wie weet, zou toch wel super zijn als je nu zwanger bent. Misschien al vroege symptomen? Sterkt er mee in ieder geval. @Alieke, jij ook al. Oh spannend. Ik wist het echt al voor ik een test kon doen dat ik zwanger was. Was toen iets van 3 weken ofzo. Dus wie weet als je over een paar dagen weer een test doet, dat die dan wel positief is. Of het is gewoon ontpillen? @Ligue, ziet er inderdaad raar uit. Heb er wel eens van gehoord. Oh ja heb weer gestemd. En deze keer ook op de naam van mijn man. En toen ik keek stond je op plaats 27! Verder weet ik het even niet meer. Ik ga nu werken, dan daarna meteen Janna bij mijn ouders ophalen. Misschien heb ik vanavond nog even tijd. Fijne dag iedereen en geniet van de zon!
ik meld me weer ffies. alles is ok beeb is nog in de buik dus hopelijk toch nog een weekje dichter bij die 40 weken. ( ik ben het wel flink zat maar is t beste voor beeb ) heb nog wel super baby nieuws van een vriendin van mij. me beste dinnetje is bevallen van een kleine meid lotte is haar naam weet de precieze details nog niet was nogal een heftige bevalling gisteren. maar echt ssssssssssssuper lief meiske.
@Denice gefeliciteerd met Lotte!! Jij gaat de 37 weken gewoon halen, toch??? Mag je nog thuis bevallen??
lique ik probeer die 37 weken op zn minst te halen ja. moet toch wel lukken he nog 1 dagje. hihi maar wilde nog proberen om eigenlijk tot op zn minst de vrijdag/zaterdag te halen liefste na de zaterdag nog want dan ken ik gewoon me boodschappen nog halen hihi. is toch wel belangrijk. wil natuurlijk wel wat het beste is voor beeb.en dat is gewoon dat t nog eventjes langer blijft zitten. verloskundige heeft gezegt dat als ik dat wil k gewoon de hele dag op bank of bed moet gaan leggen. want zodra ik opsta en ergens heen ga bv. naar de wc dan heb ik voor ik bij de wc ben al 2 keer harde buik gehad ( loop niet al te snel en opstaan lukt ook al niet goed) dus als ik dan nog de boodschappen gaat doen zaterdag dan is de hele bevalling opgewekt volgens mij.