waarschijnlijk ga ik jullie dus de rest van de week stalken hier omdat ik achter de computer hang hahahahahahaha. bereid jullie maar alvast voor !!!
@Denice heel goed, dat betekend dat je rust neemt, als je ons gaat stalken, haha!! Heb je oppas van Amy?
lique ja oppas hier en daar kunnen regelen met kenny,schoonouders,moeder en zus. moet gaan lukken denk ik we gaan het zien of het allemaal ook werkt van de week en de afspraken allemaal ook door gaan.
@ denice, wat fijn dat de mensen om je heen in deze noodsituatie je toch kunnen helpen Wij gaan zo zwemmen, heb er zin in @ juud, veel plezier vandaag
@Petra, zwemse!! @Juud en Setteke veel plezier bij de koningin @Denice, goed geregeld, lekker hoor! Er is hier een buurtmarkt, ga ons zo maar eens aankleden en daar een rondje lopen, denk ik.,..
@chantico: vind echte meiden dingen eigenlijk wel leuk, had ik niet verwacht dus bijna alles is roze ja haha ise moet nou wel snel opknappen hoor, vind zo zielig voor der heb geen antwoord op je vraag helaas @miepie: oh wat zal je je rot voelen met al die kwaaltjes, beterschap @gefeliciteerd met je vriendin @juud: jammer, ik heb ze ook niet gezien gister.. beter voor yanieck denk ik
Mogguh! Ben net gebeld door de heren vanuit Denemarken, ze verwachten tegen 18u thuis te zijn! Enne, over het stemmen op Britt, nieuwe dag, nieuwe stemmen! Helpen jullie Britt naar de 1e plaats? Ze staat nu al op de 25e! Jeej! Dankjullie voor diegenen die elke dag stemmen, helemaal super! XX Xx
Denice; stalk jij ons maar. Dan haalt beeb het vast tot de 37 weken in je buik en kun je gewoon thuis bevallen. Hopelijk krijg je gewoon alle hulp zoals afgesproken is deze week! Juud; jammer dat de date niet doorgaat. Gaan jullie zelf nog wat leuks doen nu? Petra; heerlijk zwemmen. Veel plezier! Shireen; geweldig toch alles roze. Betrap mezelf er ook op dat Danique veel roze kleding heeft. Koop dus heel bewust andere kleuren als ik wat koop Lauwie; hoe voel je je? Shanai; hopelijk heb je snel weer een positieve test. Ben je alweer een beetje tot rust gekomen in de vakantie. Toch wel erg heftig allemaal Hier nog steeds buikpijn. Negeer het maar, want snap er werkelijk niets van. Volgens mij zit ik nu in mijn vruchtbare periode. Heb tenminste weer veel afscheiding en dat was de vorige keer het teken. Dus wie weet mannetje maar eens verleiden vandaag. Maar aan de andere kant wil ik eigenlijk ook gewoon menstruatie afwachten doordat de vorige keer ook al zo vreemd was. We zien wel hoe het loopt vandaag
nou meisjes,. op advies van een dinnetje gisteren johannesbroodpitmeel gekocht en die geef ik nu voor en tussen het voeden en tot nu toe een heel tevreden meisje, (keep you're fingers crossed). bijna niet gespuugd en slaapt goed. dus nu maar hopen dat dit het was en we vanaf nu een blij meisje hebben.
alieke: nou voorlopig hier nog even roze, want wil er nog aan wennen dat ik een meid heb, koste me al 1,5 week dat ik geen hij of het zei over haar haha en meid laat je niet gek maken door al je autjes en vreemde gevoel, ben bang dat het averechts werkt. laat even alles opgang komen en anders gebruik je net als ik ovulatietesten, heerlijk die dingen was bij mylan en yanieck zo zwanger en kost maar 12,95 mik: handig hè dat spul, bij mylan ook gebruikt zo heb echt geen flikker gedaan vandaag, heb zelfs mijn trainingsbroek nog aan. kidz en man liggen op bed dus heb beneden helemaal voor mezelf heerlijk
hier over twee weken alweer beginnen. 1 juni! bah bah bah en sydney alweer bijna vijf weken oud. jeetje waar blijft die tijd!
en donique alweer bijna twee! potverdorie! sydney slaapt nog steeds en heb zelf vette stuwing dus ga haar toch echt uiterlijk kwart voor wakker maken anders spuit ik hier alles nat hahahahahahahaha
MIk; wat fijn dat het werkt met de JBPM. Hopelijk blijft het werken en is ze snel een heel tevreden meisje! JennyS, laat me ook niet gek maken hoor. Was van Danique ook vlot zwanger zonder ovulatietesten ofzo. Vind het alleen zo vreemd dat ik nu zo''n buikpijn heb. Maar zal wel weer overgaan. Toch vast ontpillen ofzo. En alweer 3 weken pfff, gaat vlot hoor! Danique zei net dat ze naar bed wilde. Dus lekker naar bed gebracht. En ze is al een uurtje stil. Lekker rustig dus. Wil straks nog even naar de braderie hier in de buurt. Eerst maar kijken hoelang het nog duurt. Moet morgen ook alweer werken
@mik: over 2 weken alweer werken jeetje, ondernemer toch? ben blij dat ik gewoon 16 weken heb in totaal alieke: ja kan van alles zijn, heb zelf nooit last gehad van ontpillen maar iedereen reageert zo verschillend. ik zit juist weer in dubio of ik aan de pil ga of een mirena spiraal laat zetten, maar vertrouw een spiraal nog niet en mijn pil wel maar die moet ik wel braaf slikken de rest van mijn leven das ook wel lang haha
ik laat donderdag de mirena zetten. voor het eerst. ben altijd aan de pil geweest maar ben het zat donique eet voor het eerst een tosti. met kaas. dus ben benieuwd en dan hupla sydney in de wagen en onderweg naar de markt!