Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Lauwie, ja idd! Alleen staan ze nu in de file in Duitsland.. dus hoelaat ze nu thuis zijn weten ze niet.. ;)

@Marleen, oh, de link deed het niet? Raar.. stemmen mag elke dag hoor! ;) Ze staat inmiddels al op de 19e plaats! :D

Ga zo lekker patatjes halen, heerlijk!

Xx

2. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ lauwie: als ik gewoon een cyclus zou hebben van 28 dagen na de miskraam, dan kan ik 25 mei pas testen. dus daarom denk ik ook dat het gewoon iets anders is want het zou wel erg vroeg zijn.

over mirena: is dit eigenlijk met of zonder hormonen?

@ miranda: veel plezier bij je ouders op visite!

@ juud: ga zo even je hyves checken voor foto’s van jullie uitstapje!

@ duster: heb je al veel sollicitaties gedaan? Wat voor soort werk zoek je?

@ QB: je man is best lang weg geweest he? Doet hij vaker zulke vis uitstapjes?

@ mik: nou ik hoop voor je dat de JBP gaat werken meid, zodat jullie meisje tevreden is!
    Hoe was de markt?

@ Jenny: wat zijn jullie toch een stelletje luilakken haha
    Denk dat ik ook maar eens ovulatietesten ga kopen

@ alieke: hoop voor je dat het snel raak is bij jullie, maar wel achteraan in het rijtje aansluiten aub ;)

@ denice: fijn dat je toch oppas hebt kunnen regelen, een weekje rust is al een heel verschil want dan ben je al 38 weken

@ lique: hoe was de markt?

@ setteke: hoe gaat het met silke?

@ happy: hopelijk heb je toch nog een beetje een leuke dag ondanks dat je moet werken vandaag, ik vind het altijd ontzettend vervelend als ik op zondag moet werken

@ chantico: wat leuk hoe je beschrijft hoe ise speelt! Volgens mij stimuleer je haar enorm om zich daarin te ontwikkelen of niet?
    Op de symptomen die je beschrijft kan ik je helaas geen antwoord geven

@ miepie: hopelijk ben je snel beter meid. Heb je normaal een goede weerstand?

Wij zijn vanmorgen naar de Limburgse kampioenschappen agility geweest (honden). Daarna in het bos bij een restaurant iets gedronken. Buiten was een speeltuin met zandbak, springkussen en van de plastic little tikes speeltoestellen dus fayenna heeft zich goed geamuseerd. Geluncht hebben we dit keer thuis want ik moet me aan de regels houden ;)
    Mijn man vind niet dat ik af moet vallen, maar let wel ontzettend goed op. Als ik dan een keer iets anders wil nemen of ergens zin in hebt zegt hij ‘zou je dat wel doen? Daar krijg je spijt van’. Ook eet hij netjes mee wat ik ook eet, alleen meer natuurlijk.

3. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ QB: ik heb net nog eens voor je gestemd

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Shanai, heb je daar fotos van van jullie dagje? Klinkt gezellig :)

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

Thnx ik ook haha lekker 70's :p

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @duster: ja je hoort zoveel verschillende verhalen over de mirena, maar 1,5 week ongi is wel erg lang ja

@shanai: ik heb ze van matcare gebruikt, super
    mirena is met hormoon

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    zo heb net een nieuwe laptop besteld op internet, ben het helemaal zat ;)

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    brrr voor mijn geen spiraal hoor! als het weer aan de orde is ga ik weer aan de nuvaring. 2x per maand aan denken en dan zet ik gewoon een herinnering in mijn telefoon, verder geen omkijken naar. maar goed, het zijn wel hormonen.

shanai, dat is idd vroeg dan nu. maar ik hoop het gewoon zo want ik gun het je zo! (en juudje natuurlijk ook)

juud, leuke foto's! toch een leuke dag gehad dus!

duster, balen van je cv/brief

wij waren vanochtend bij papa's hockey gaan kijken. was ook leuk. otje heeft haar eigen kleine hockeystickje en daar loopt ze dan heel wijs mee rond.

verder word ik gek van mijn rug en heb ik een dochter die wel aan lijkt te voelen dat mama niet veel kan hebben...

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik weet nog goed hoe je liep te piepen dat je niks te doen had en je werk zo miste in de eerste weken. Fijn dat je er nu toch nog van geniet

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    shanai, wat lief trouwens dat je man je zo steunt!

qb, o jammer! hopelijk nog wel op tijd om de kindjes nog even te zien

jenny, leuk een nieuwe laptop!

gisteravond heeft een vriendinnetje een dochter gekregen! leuk! en ik mag snel komen kijken! ben benieuwd!

11. A Man Apart

26 feb 2010
    29
    0
    0
    Vestigingsleider / Audicien
    Krommenie
    Hey meiden

hier bijna op de tel van steve en dus zijn gebreukers naam

wij zij. Onderweg naar huis.Zilver slaapt en is helemaal op van het ravoten op de camping.

12. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ lauwie: schrijf jij trouwens in het december2010 topic mee? ik heb er een hele tijd meegelezen, maar niet gereageerd. voelde me er niet echt thuis, maar nu is het sowieso niet meer van toepassing. dank voor je lieve woorden!

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    shanai, ik had ook niet zoveel met de dec 2010 mama's dus ik heb me bij de jan 2011 gemeld. ben ook 28 dec uitgerekend dus dat kan het nog best worden. nu gaat het daar over roken tijdens de zwangerschap. geloof dat ik niet echt vrienden aan het maken ben.

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik hield ook niet van roze, tot ik Ise kreeg :D (en vooral omdat NOG STEEDS mensen regelmatig zeggen 'wat een vrolijk jongetje heeft u daar' :$:( M'n vriend snapte niet waarom ik per se een roze zomerjas wilde ;))
    Jammer genoeg gaat het opknappen erg langzaam. Vanavond ook weer gespuugd en daarna zonder eten naar bed. Ze wilde niks. Nou ja... ze ging spugen van de pasta waar ze een beetje van had opgegeten en toen ze klaar was met spugen... nam ze nog een hap pasta ;)

En iedereen die sorry zei omdat ze de door mij beschreven symptomen niet herkende: geeft niks hoor, ik herken ze zelf ook niet ;) 't Zal wel toeval zijn dat ze die drie dingen had (koorts, spugen en rode plekjes).

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chantico, wat balen dat ze nog ziek is :(, misschien morgen toch even de ha contacten?

Wij waren ook tegen roze....maar ik heb sinds Giulia nog nooit zoveel rood/roze wassen gedraaid ;)
    En idd ook omdat mensen zeggen dat we zo'n leuk ventje hebben :(

16. Chantico

MIk, wat fijn dat JBPM lijkt te werken. * duim duim! * Wat gaat je verlof snel voorbij :$

Lauwie, nee Ise is niet naar het kdv geweest. Ik hou de spanning van of er een moederdagknutsel op me ligt te wachten er nog even in :D

17. Chantico

Een week of 32 zul je bedoelen, denk ik?! (Oh, of bedoel je de 20-weken-echo... Haha, ben ik even dom :))

18. Chantico

Als je erg snel zwanger bent en graag maandelijks bevestiging wilt dat je niét zwanger bent, dan is een koperspiraaltje misschien beter voor je. Daarbij wordt het vloeien in de loop van de tijd niet minder. Een vriendin van me zweert bij een koperspiraalte ('ik wil blóéden en zeker weten dat m'n voorbehoedmiddel gewerkt heeft'). Maar ja, als je het zat bent om maandverband enzo te moeten gebruiken, dan is Mirena juist weer handiger.

19. Chantico

Kom op meiden, jullie moeten ook wat posten, anders vul ik in m'n eentje de hele pagina :p (ben even te lui om alles te onthouden, dus quote lekker veel :p)

Juud, wat een leuke foto's! Waar komt dat vestje vandaan? Zo leuk!

Tja, wat is enorm stimuleren... Ik vind het wel heel boeiend om naar haar te kijken en te zien hoe ze speelt en daar op aan te sluiten en af en toe iets nieuws toe te voegen. Maar doet niet iedere mama dat?

20. Chantico

Ik vind een spiraaltje ook een beetje eng. Wilde er eerst een laten plaatsen, maar heb het toch niet gedaan. Die nuvaring is niet zo bekend hè? Ik vergeet steeds dat dat ook een optie is.

Deel Deze Pagina