Augustus2008mama's (deel 5)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey juud, hoe komt dat? zwangerwordendip?

2. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
  3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja, hij was 6 nachten weg. Het kwam nu net zo piep uit met zijn werk dat hij eerst 3 dagen in AssenDelft zat, en daarna meteen door ging naar Denemarken. Denemarken doet hij elk jaar, dan gaan ze rond hemelvaart 4 dagen met 8 man.

En dankje voor je stem! We gaan best hard! Stonden net op de 18 plaats! Gaan natuurlijk voor 1! Actie duurt nog tot 31 juli, dus moet wel braaf elke dag blijven stemmen.. ;)

Nou, ben weer offline, lekker bankhangen met mannetje! :D

Fijne avond allemaal!

Xx

Ohja Juud, voor jou een dikke knuff! Superdipdag is niet leuk.

En Binna, van harte met jullie 2-jarig huwelijk!

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, knuffel!!

Even een vrolijke vraag. Ik heb een verkleedfeestje volgende week, met als Thema, wat ik later worden wilde.... Iemand suggesties... Weet het namelijk echt niet, dus ga iets verzinnen... Heb ooit in een vriendinnenboekje geschreven dat ik iets met administratie wilde doen, maar hoe verkleed je je dan, haha!!

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lique, mss als foute secretaresse hahaha

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, haha, als ik nou een lichaam zoals jou had, maar helaas....

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, wat het ook is: dikke knuffel!

lique, pfff ... een boekenwurm?

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Juud; knuffel!

Lauwie; ik kijk the phone, altijd wel grappig

Lique; altijd lastig zo'n verkleedpartij. Succes met bedenken. Zou iets voor de hand liggends kiezen waar ik makkelijk kleding bij kon bedenken. Of mijn gewone kleding aan kon houden en met een accessoires alles duidelijk kon maken.

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, haha, lekker warm de hele avond, haha!!Maar ben blij met jullie ideeen, brul lekker door!!

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik heb nog een 'probleempje'. tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik van een paar vriendinnen zwangerschapskleding geleend. 8 weken nadat otje geboren werd zijn we verhuisd en heb ik alle kleding teruggegeven zodat we het niet mee hoefden verhuizen. dacht ik. dit weekend op zoek naar mijn eigen kleding (die ik niet weer aan die vriendinnen uitgeleend heb (allebei net weer bevallen)) kwam ik 2 tassen kleding tegen van één van die vriendinnen. ze heeft wel eens gezegd dat ze ze niet kon vinden. toen heb ik aangeboden om nog eens te zoeken, maar dat sloeg ze af omdat we allebei het idee hadden dat ik het teruggeven had.
    morgen komt die vriendin langs en wil ik haar vertellen dat ik zwanger ben. maar ik wil ook opbiechten dat ik haar kleding teruggevonden heb (waar ze nu na de 3e ws niets meer aan heeft en het erge is dat het ook kleding is die ik nauwelijks of niet gedragen heb).

wat zou ik kunnen doen om het goed te maken met haar? voel me er namelijk wel rot over.

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, gewoon eerlijk zeggen, krijg je ook geen scheve gezichten, mocht je er toch iets van willen dragen. Als ze een echt vriendin is, kunnen jullie er over een tijdje vast om lachen....

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lauwie, idd gewoon zeggen zoals je het hier ook hebt verteld. Is toch geen boze opzet geweest? Jullie waren er beiden van overtuigd dat ze het terug had gehad.

Rebbel, geweldig dat het beter gaat met Luna en stoer dat ze nu al rolt :) En wat knap van Milan dat hij al naar de wc gaat!

Carmen, oh wat spannend en supergaaf dat je morgen met je nieuwe baan gaat beginnen! Heel veel succes en vooral plezier, en sterkte met de dubbele werkweek...!

Juud, is het een ernstige dip waar je in zit? Je kon deze cyclus niet benutten hè? Geen medicatie nu? Maar ook geen BD... Nou ja, wat voor dip je ook hebt, knuffel!

Lique, versier jezelf met papperassen, post-its of met 'bonnetjes' uit zo'n rekenmachine, ga los met een perforator en een nietmachine, maak van een ordner een hoed en notuleer al je gesprekken op het feestje... :p

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    #1713 lique80, 16 mei 2010
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
    @Alieke, ja das zeker een optie hoor. Maar moet nog even bedenken wat het dan wordt!

@chantico, jij bent goed!! ik wil met jou wel een feestje bouwen, haha!!

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Slaap lekker meiden!

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @lique: ja hoor ben 8 april begonnen! haha vind het idee van chantico wel heel erg leuk!

luna heeft nu 4 voedingen gekregen vandaag ipv 5, de laatste een papfles! ben benieuwd of ze nu doorslaapt!

ik heb nieuwe foto's in mn album voor de nieuwsgierige onder ons! ;)

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    dank meiden. ze heeft wel een paar keer genoemd dat ze de hele zolder afgezocht heeft en het zo raar vindt. en dat het zo zonde van een aantal kledingstukken was. voel me nu zo stom dat ik niet tussen alle spullen ben gaan kijken!
    dacht haar een bon van een kledingwinkel te geven zodat ze nu iets nieuws voor zichzelf kan kopen. zo schuldig voel ik me. is dat heel overdreven?

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, zou het gewoon zeggen inderdaad en haar die bon alvast aanbieden. En dat het je spijt...

@Rebbel, wat een moppies heb je toch, leuke foto's!

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, wat voor bedrag zou je doen? 50€? 100€?

ik ga trouwens morgen naar de vk voor de intake. zin in!

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    rebbel, wat een lieve foto's! echt schattig hoe ze knuffelen!

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Jee ik ben kapot.
    We hebben gisteren voor Laureen een peuterbedje gekocht.
    Ze vind hem helemaal super behalve om op te slapen. haha
    Ze wil niet meer in haar ledikantje slapen maar ook niet op haar nieuwe bed.
    Heb vanavond dus ruim een uur bij haar op de kamer gezeten terwijl zij lekker lag te dommelen.
    Als ik de kamer uit sloop kwam dat kleine ukkie met knuffel onder haar arm héél zachtjes achter mij aanlopen.
    Steeds weer terug gelegd maar slapen...................... ho maar.
    Heb haar uiteindelijk maar in haar ledikantje gelegd en toen is ze eindelijk in slaap gevallen.

We hebben het ledikantje gisteren bij Joëlle en Dionne op de kamer gezet zodat ze die niet meer zag staan maar dat werkte ook niet echt.

Ach we proberen het iedere dag even en wil het niet dan gaat ze lekker in haar ledikantje.

Zal morgen even een foto plaatsen van Laureen in haar bedje.

Deel Deze Pagina