Bleg, herinner me die stank van de mvm-bussen weer... Succes ermee! Ise heeft inderdaad niet vaak speldjes in. Haar haar is heel fijn en bovendien trekt ze speldjes liever uit om ze te bewonderen in haar hand dan dat ze ze laat zitten Dat zou wel helpen, ja Maar ja, ik kan dat haar niet lang kíjken helaas
Hallo allemaal! Wij zijn weer terug uit Epe. Oooooh wat was het heerlijk! Helaas kreeg Silke wel de waterpokken en ze heeft er behoorlijk last van. Ze zit er echt helemaal onder, arm meisje.... En nou: opruimen en wassen! Heb ik nog wat gemist de laatste dagen?
Hey Setteke, welkom terug! Was wel een klein beetje te verwachten dat Sil ze zou krijgen, gelukkig hebben jullie het leuk gehad! Ik vind het wel zielig dat ze er zo'n last van heeft! @ Lauwie: Je bent alweer 8 weken, jemig! Succes vanmiddag bij de VK en met je vriendin, ze wordt vast niet boos, zoiets kan gebeuren hoor! @ Chantico: Ik denk dat Ise een virusje te pakken heeft. Dat kan best lang aan houden. Ik ken in ieder geval geen kinderziekten met deze symptomen. Had ze nou rode vlekjes nadat ze koorts heeft gehad? Misschien waren het dan wel een soort warmtebultjes. Heeft Thomas ook weleens gehad. (sorry vergat steeds te reageren...). Jasper is ook weleens omgedoopt tot meisje. Hij lag in een zandkleurige kinderwagen met een blauwe kap en had een blauwe jas aan...! Haha!
wat een leuk jasje!!! Waterpokken, hier de expert. Bij beide kids begonnen ze op de borst/rug. dat van jou Chantico, klinkt als de zesde ziekte, in combi met een buikgriepje...
hey setteke: welkom terug, volgens mij heb je niet zo veel gemist hoor. dus je hebt het lekker gehad?
@ Jenny: Leuke foto van Yanieck! Mooi koppie! Ben je het nu al zat om de fles vast te houden haha! Grapje hoor! Ik heb trouwens net gehoord dat een oud collega weer zwanger is nadat ze een miskraam heeft gehad van een 1 eiige tweeling. Ze is nu 15 weken, het hartje klopt en het ziet erop de echo's goed uit. Gelukkig! Oja, onze website is online : www.groencentrumvanderschee.nl Dit is even het 1e opzetje, maar hij is online!!!
De rode bultjes van Ise zijn niet verder uitgebreid dan twee rijtjes precies waar het luierelastiek loopt, dus ik denk dat het een irritatie was. Het leken geen vlekken of pokken, maar echt rode bultjes. Bepanthen lijkt te helpen. Zal wel allemaal toeval zijn, de dingetjes die we de afgelopen paar weken hebben gehad. Setteke, jammer dat Silke zo'n last van haar waterpokken had terwijl jullie lekker weg waren. Is ze wel aan de beterende hand nu? Veel jeuk en korsten? Zielig hè?! Bij Ise zat er een kleine twee weken tussen de koorts en de rode vlekken, dus ik denk eigenlijk niet dat het gerelateerd is.
Ons arme meisje is er echt flink ziek van. Ze eet bijna niet en heeft veel pijn aan de pokken op haar rug. Deze schuren steeds open. Ze is wel aardig afgevallen de afgelopen dagen voor mijn gevoel. maar verder was het heerlijk. Mooi weer gehad dus lekker veel buiten geweest. Er was een grote speeltuin bij dus de kids hebben zich prima vermaakt! ik zal zo de foto's van het fototoestel halen...
@marleen: nou ze zit aan speen 1 maar gaat sinds een paar dagen zo traag als dikke strond haha, dus dacht even slim te zijn. vanavond maar speen nummer 2 erin haha @setteke: jeetje wat zielig voor der zeg, ik weet niet meer of ik de waterpokken heb gehad of de mazelen, denk waterpokken (heb er een paar litekens aan overgehouden in iedergeval)
Denk ook wel dat onze kids littekens er aan over houden. Hierbij een foto van ons ontzettend zielige meisje: Bekijk bijlage 72428
De eerste dag, toen hebben we nog kunnen zwemmen: Bekijk bijlage 72431 Beetje vaag wel, de lens besloeg steeds.
@ Jenny: Haha, tijd voor een gaatje extra inderdaad! @ Setteke: Ach jeetje, wat zit ze eronder! Zielig hoor! Zat Tymen er ook zo onder?