Bekijk bijlage 349560 Bekijk bijlage 349559 ♥ Zwanger! ♥ - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 - Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 - Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 - Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 - Meisje! - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 - Verrassing! - Selina89 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 - Meisje! - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Meisje! - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 - Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje! - xxYasmina (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje! - Laaarrr (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 - Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Meisje! - Bailief (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 januari 2014 - Meisje! ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Prinsessa: 13 september - Rondleiding ziekenhuis verloskamers & kraamafdeling - Yasminn: 16 september - Controle verloskundige - Selina89: 17 september - Groei- & liggingsecho - SuusD: 17 september - Controle verloskundige - Miranti: 17 september - Controle verloskundige - xxYasmina: 17 september - Controle verloskundige - Lovely24: 17 september - Controle & Liggingsecho - Toekan: 18 september - 37 weken echo - Nichelle: 18 september - Controle verloskundige - Prinsessa: 18 september - Controle gynaecoloog - Nichelle: 19 september - Borstvoedingscurus - SuusD: 20 september - Intake kraamzorg - xxYasmina: 20 september - Extra groeiecho - Prinsessa: 23 september - Intake kraamzorg - Bailief: 23 september - 2D/3D/4D echo - Littlewonder23: 23 september - Controle verloskundige & liggingsecho - Toekan: 25 september - 38 weken echo - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo ♥ Geboortelijstje ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Geboren: ♥ A. ♥ op 9 september 2013 (40+4) ? gram, ? cm - - -------------------------------------------------------------
Hoi meiden Wie zou de volgende zijn?! Begint allemaal lekker dichtbij te komen, we zitten alweer bijna midden september..
Wauw al een deel 2! Ik ben nog niet eens bijgelezen in deel 1 haha. Ik moet het hier vaker bijhouden maar jullie schrijven ook zooo veel .
Hey wat is jouw kraamzorg intake laat. Mijne stond eigenlijk al begin augustus gepland, was uiteindelijk eind augustus geworden. Klossen gaan via hun, dus dat scheelt zelf weer geregel.
lovely haha ja die dikke bult op mijn buik hahha Hier net zwangerschaps zwemmen gedaan viel me toch wat tegen dat vele op mijn rug zwemmen en owww wat is het zwaar als je dan uit dat bad stapt + ben nu misselijk ervan hahahah morgen ga ik lekker met mijn moeder en broer bakken (cake enzo) want mijn broer is zaterdag jarig word 30
Haha ja, en er komen er steeds meer bij dus blijf lekker hier! Ja, best laat inderdaad! Ik moet de klossen zelf bestellen, die kan je dan gratis huren. Heb ik net gedaan Haha, ja ik moet zeggen dat ik wat meer oefeningen staand had verwacht zeg maar, het is best wel actief! Leuk! Wat voor cake gaat het worden?
Door de leveringsproblemen met de kinderwagen & autostoeltje heb ik maar een extra autostoeltje gekocht omdat ik natuurlijk niet weet wanneer ze komt, als ik dan nog geen autostoeltje heb is dat uiteraard erg onhandig. Het is een Maxi-cosi Cabriofix geworden: Bekijk bijlage 349634 En dan ga ik volgende week even de stad in met met m'n moeder, ze hebben hier een leuk winkeltje met allemaal Koeka spulletjes en dan wil ik deze voetenzak voor in het autostoeltje kopen: Bekijk bijlage 349633 Maar er zit ook zo'n standaard voetenzak bij van Maxi-cosi zelf, alleen vind ik dat roze zo leuk
Heb je ook problemen met levering van de maxi cosi dan?? Das wel onhandig inderdaad! Die voetenzak is zo leuk! Hier ligt ie ook al klaar hoor haha! Ik heb denk ik alweer zo'n 45 minuten een super druk meisje in mijn buik. Elke avond heeft ze wel zo'n moment, duurt soms echt een uur!
Ja, het was een combinatie van de kinderwagen en het autostoeltje.. is ook een autostoeltje die bij de kinderwagen hoort. Haha Vind 'm ook super leuk! Ik vind Koeka gewoon heel leuk haha. Wat voor boxkleed heb je? Lekker druk meisje! Voelt het nog een beetje comfortabel of ook last van al dat gepor?
Oh, oh, oh wat een gedoe zeg! Boxkleed heb ik nog van L. gekocht bij Babypark geloof ik. Zal eens kijken of ik er nog een foto van heb! Het wordt inderdaad steeds minder comfortabel! Echt overal steken soms bulten uit joh, niet normaal haha!
Aboooo! Hihi. Dat bijtypen in het vorige topic laat ik maar ff hoor, teveel. Hoop dat jullie het me vergeven, de eerste keer dat ik echt zondig SuusD: Oooh lekker, dingen bakken! We willen wel foto's zien! Lovely: Vind dat altijd wel lekker als ze zo'n druk momentje heeft. Behalve als ze met d'r voet(en) de hele tijd tegen dezelfde plek loopt te porren, dan gaat het zeer doen Prinsessa: Mooi hoor, die maxicosi! Koeka deken natuurlijk ook!