Ik open een 4e deel van de Juli mama's 2008. Het 3e deel zit alweer over de 5000 berichten! Hier kletsen we gezellig verder!
Zo even mijn abbo omzetten hoor. Nu snel terug om mijn boeltje op te pakken om hier weer uit te pakken.
Jah, deel 4 is een feit. Oh en over de AB........probleem lost zich vanzelf op....want meneer licht al ruim 3 kwartier in bed en slaapt nog niet....dus ik trek hem er dadelijk maar gewoon weer uit *zucht*
weer een nieuw deel... Ik vind het persoonlijk toch niks hoor al die verschillende delen zal allemaal wel sneller zijn, maar het is verwarrend
Heyyyyyyyyyy meiden, jullie hebben druk gekletst!! Zo, ik ben er ook weer ff!!! Da's lang geleden sinds afgelopen donderdag geloof ik! Hoe is het hier? Alles goed? En Lisette, hoe gaat het met Sebastiaan en jou? Ik zag nog net op de valreep op deel 3 van ons forum dat Susanne en Jeroen een zoontje krijgen!!! Leuk leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier is alles prima hoor, maar zoooooooo druk. Ben afgelopen donderdag met Mees gaan zwemmen en vervolgens heeft hij de hele dag niet willen slapen, dus ook geen tijd om te forummen. Vrijdag crematie gehad, zaterdag begrafenis (heftig hoor, hoop het nu weer ff gehad te hebben op dat gebied) en gisteren gegeten bij mijn ouders en overdag druk met de studie. Jullie allemaal een goed weekend gehad? Vanavond kan ik weer niet online en dat gaat de komende dagen vrees ik niet veel beter worden. Dit zijn mijn laatste 2 weken op mijn huidige werkplek en ik moet heel veel doen voor school dus het forummen schiet er helaas ff bij in. Nou meiden, ga gauw weer ff verder, misschien kom ik straks nog ff spieken!