Wow me moppie nog even showen Bekijk bijlage 53218 @jenny ja denk inderdaat dat max 5 met kids wel te doen is @duster wat ijn dat je wat laat horen. allen balen zeg dat je zo in het diepen gegooit wordt @chantal zou niks voor mijn zijn ik hou van eten. (maar ja dat is aan me te zien) @aliek hoe was de huishoud beurs??
@alieke dat wou ik nog tegen je zeggen. ik vindt blote voetjes altijd erg leuk. en een colgea van mijn had met zoon een dochter een gave foto. was met zo'n sinasappelkistje daar zat de jongste in en de oudste hing er boven.
@ jenny: zumba lijkt me ook idd heel leuk, heb al gekeken naar lessen hier en in almelo maar de tijdstippen zijn voor mij onmogelijk De dvd's zou ik straks nog is een keer over na kunnen denken om te halen, nu heb ik daar wel wat meer geld voor...
O voor mijn is alles best te doen Naar chantal 1 uur en 31 minuten naar setteke 1 uur en 27 minuten naar alieke 1 uur en 36 minuten
Tygo zit me te smullen van die boterkoek!!! Moet zeggen hij is erg lekker..... In de winkel vind ik het niet zo, maar zelf gemaakt... wooowwww
Goor haha mooi naam ik heb de dvd's, zijn die over te zetten denk je? ander wil ik dat wel doen hoor, scheelt weer 80 euro
@ Duster, wat fijn dat het goed gegaan is zeg! En idd, nu even in het diepe, maar je kan het meis! Ik heb het ook gered met mijn wrakke bekken, toen was Sil ook nog maar een paar dagen. Maar is er anders niemand die Dirk even kan helpen met startkabels of even aanslepen?
ligt er aan . hoe de gymp valt en in wat voor op zicht je kindje de mt heeft die hij nu heeft. heeft e het al een tijdje groeien ze voetjes snel. zijn ze onlangs veel gegroeit. hoe voelen ze schoentjes nu als ie ze voetje op de grond heeft.
hij groeit heel langzaam, wil nikes met klitteband daar zit best veel voering in. hij heeft nu maat 20 aan maar daar kan hij nog in groeien haha ieniemini
@ jenny: geen idee, ligt eraan of er een beveiliging op zit, maar anders graagggg!!! Gympen geen idee, maar ik koop alles graag wat groter...
vogeltje, straks misschien alleen maar lopen dan. ben benieuwd! jenny, dank je. wat een verhaal van de hhb trouwens. je vriend ziet er goed uit, is relaxed en handig. ik zou zijn kleren maar in de kast laten liggen het stinkt enorm, maar helpt wel: een ui naast je bed gefeliciteerd met mylan zijn 1,5 jaar!
@lauwie: haha we liggen in een deuk ik ga de ui ga ik uitproberen vanavond, lekker stinken @chantal: nou vriendlief neemt hem mee naar zijn vader die kan hem wel op een dvd zetten voor je, wij missen een programma dus hoop van de week een dvdje je kant op te sturen. en als het niet lukt laat ik je het ff weten
Wij zijn lekker naar de mac donalds geweest Had voor bart kip nuggets besteld, maar hij had toch liever mijn big mac