Appel is lekker! Ik schil het wel altijd ivm verdelingsmiddellen op de schil (ben te lui om echt goed te wassen, weet dat het krom is want schillen kost meer tijd Ik moet maar eens biologische appels kopen). Ise eet het in partjes, uit het vuistje dus. Nog geen smoesjes voor het slapen gaan. Wel cute dat Otje dat al heeft. Oh trouwens, nu bedenk ik me toch iets! Ise krijgt altijd een fles melk+veel water op schoot voor het slapen gaan. De laatste tijd als het flesje op is roept ze 'ate!' en dan moet er nog wat water gehaald worden. Daar gaat ze dan niet meer echt van drinken, maar dan zit ze wel lekker op schoot met de speen te spelen en tijd te rekken Als ze eenmaal in bed ligt is ze eigenlijk altijd wel blij dat ze mag slapen en geeft ze geen kik meer. (*afkloppen* )
Of bedoel je een héle appel uit het vuistje Lauwie? Een tijd terug had Ise een keer een appel van de fruitschaal gepakt en daar rondom allemaal muizenhapjes van genomen. Heel schattig. Maar zo bieden we nooit appel aan. Misschien wel handig voor onderweg. Zal het eens proberen
na meer als 24 uur af en aan te hebben geslapen in bed ben ik even verplaatst naar de bank. lig hier nu weer onder een deken. donderdag werd ik misselijk, vrijdag hele dag in bed, en zaterdag toch gaan werken, maar na 2 uur met koorts naar huis gegaan. hoofdpijn, koorts, overal pijn, misselijk...diarree.... keelpijn.. baal zo want heb net de afspraak dinsdag met chantal en sjorsje moeten afzeggen... we maken snel een nieuwe date he? heeeel snel! carmen, wat verdrietig voor je meisje zeg. en dat zelfs de volwassendosering zo kort werkt. ben benieuwd wat morgen de kinderarts zegt juud leuke fotos sjorsje wat zie je er mooi uit! en lees dat jullie een leuke avond hebben gehad chantal over een paar jaar denk je zo als je terugkijkt naar fotos van nu aftakeling begint haha anissa eet ook wel eens een appel uit de hand, meer omdat grote broer dat ontdekt heeft en haar er dan ook 1 geeft. heel grappig gezicht zo`n klein meisje met een heel grote appel
chantico, ik bedoel idd een hele appel. buiten vind ik het wel koud nu omdat haar handjes wel nattig worden van de appel. en het steeltje eruit draaien is ook wel handig. heeft ze zich wel eens pijn aan gedaan. en dat om water vragen is idd precies wat ik bedoel. otje wil ook wel slapen tegenwoordig (na alle smoesjes). fijn idd!
Hier geen nachtbrakers zo te zien. En wat is iedereeen mak. Ben helaas aan het werk, hopelijk zo klaar en snel naar bed!
Goedemorgen, @ lique, nou het is wel bal bij jou. Ik hoop dat je nu lekker ligt te slapen @ tesske, voor jou geld eigenlijk hetzelfde. hier alles oke, gisteren heel gezellig bij mijn ouders geweest/gegeten. Ga me nu klaar maken om te werken
lique gaan de kindjes naar oppas/kdv zodat jij kan slapen? Juud leuke foto's! Lauwie, hier ook smoesjes/tijd rekken bij het naar bed gaan. Ze drinkt altijd wat warme melk en zegt steeds dat het op is terwijl dat niet zo is en dan neemt ze weer 1 slokje om vervolgens weer te zeggen dat het op is. Of ze moet nog 'ante poetse' (tandjes poetsen) terwijl dat allang gedaan is door papa. Of nog 1 kusje etc. Zit al vanaf 4.15 met het dametje op. Wou haar drinken doen, puf en dan naar bed maar dat was huilen geblazen en ze is nu veelste benauwd om zich overstuur te huilen dus moest ze mee naar het grote bed en daar slaapt ze niet. Heb haar rond half 6 toch in haar eigen bedje gelegd maar een half uur later was ze weer achter de adem dus nu liggen we weer in het grote bed tv te kijken..hoop dat ze straks wel kan slapen want ik wil nog graag even pitten aangezien ik late dienst heb.
Goeimorgen @lauwie. Dat is onze speeltuinverenigingin. Kan je van alles doen. Biljarten darten knutselen line dansen klaverjasen bingo brei. En dan 1 x in de maand voor kinderen knutselen of grote activteid.
Oké potje of wc verkleiner. Ik vindt een potje niet fijn vindt het zelf vies. Dus daarom zelf gekozen om. silver meteen op de wc gezed. Maar dat is dus personlijk
Wij hebben een potje en een wc-verkleiner. Potje staat op d'r kamer en de ene keer wil ze er wel op zitten en de andere keer niet. Moeten binnenkort Yosyp er ook maar eens op zetten. Zit me nu te bedenken dat Lianna dan er misschien wel op wil plassen. Noura, nogmaals beterschap en we plannen gewone een nieuwe datum. Heb ik morgen ineens een hele vrije dag en nog niks te doen. Juud, leuke foto's in het zwembad.
Goedemorgen, Hier gaat alles goed. Sinds vrijdag voeden we dus op verzoek, wat meestal neerkomt in om de 4uur een voeding. Ook erg lekker voor mama Gisteren hebben we de nieuwe duowagen getest en we zijn gezellig met de honden en kids naar mijn moeder gelopen. Is toch al gauw 20 tot 30 min lopen. Daar gezellig wat gedronken en toen weer terug. Was misschien wel iets te veel van het goede, want ik was kapot toen ik thuiskwam
Duster wat fijn dat alles goed gaat. En wel rustig aan doen, je bent pas 2 weken geleden bevallen (zegt iemand die dat ook niet kon hoor, haha).
Zo Tymen is weer op de psz en Sil scharrelt hier rond. We hadden nog een poppenhuis staan van haar verjaardag, hij is vanaf 1,5 jaar. Ik heb hem nu maar eens in elkaar gezet, maar tot nu toe speelt Tymen er meer mee dan Sil. Die gooit vooral met de meubeltjes.... Wat een verschil met het weer, zeg! bah! @ Bedtijd rekken, dat doet Sil nog niet echt, wel dat ze soms nog een half uurtje ligt te zingen voor ze in slaap valt. @ Appel eten, hier krijgt ze een halve met schil en dat gaat heel goed: Bekijk bijlage 56777 @ Potje/wc, wij hebben beide. Tymen ging eigenlijk gelijk op de wc toen hij echt zindelijk werd. Hij ging met 9 maanden al op de pot en deed alles en ineens was het helemaal over, ging alles weer in de luier. Hij was bijna drie toen ik het zat was en heb gezegd dat hij overdag geen luier meer aan kreeg en maar naar de wc moest gaan. Met 2 weken was het klaar! Met Sil zijn we dus een beetje aan het spelen. Ze heeft nu twee keer spontaan op het potje geplast na zelf aangeven, maar dat was het ook weer...
Whahahahaha, Tiger, mijn oudste kat heeft een stalker.... Een zwart witte kat (geen idee of het een kater of een poes is) sjouwt hem overal achterna. Het liefste wil hij mee naar binnen, maar dat lijkt me niet zo'n goed idee.....
Nou, dan praat ik nog maar even door tegen mezelf. Sil wil tegenwoordig steeds vaker ook op de wc als ze ziet dat een van ons geweest is. Mag natuurlijk en net ook weer. Ik weet niet zeker of ze wat gedaan heeft, maar het papiertje was wel een beetje vochtig.... Knappe meid!