even snel tess nieuws, de ventolin word opgehoogd naar 6 x 4 pufjes ipv 6 x 2. Aankijken hoe het dan gaat en bij weinig verbetering naar het zh want dan kan het ook nog (wederom) rsv zijn. Ligt er bij julie ook sneeuw?
@ Carmen, ach arme Tess, dat het nou niet beter wil gaan... Ik hoop echt dat ze niet naar het ziekenhuis hoeft!
Blegh, ben vanochtend misselijk wakker geworden. Dacht dat het kwam door slaapgebrek (Ise heeft weer liggen spoken vannacht...), maar bij het verschonen van Ise zag ik een soort van vlekjes op haar buik. Ik dacht dat ze de vijfde ziekte al gehad had, maar deze week dus ook weer twee avonden/nachten koorts en nu iets vlekkerigs. Heb dus met terugwerkende kracht medelijden met ons moppie, als zij vannacht ook ziekig/misselijk was terwijl ik dacht dat ze zich aan het aanstellen was en om aandacht aan het vragen...
noura, wat balen dat je ziek bent! Bij de rest van het gezin geen verschijnselen? Chantico ook al ziek! Beterschap voor jou en ise. Voel me ook niet al te lekker, heb mijn neus dicht, spierpijn en pijnlijke longen bij ademhalen. Niet handig want mama's hebben geen tijd om ziek te worden he
Carmen, jij ook beterschap! Onhandig hè, als mama's ziek zijn: dat kan inderdaad niet! Toen ik op de bank ging liggen met een dekentje over me heen, in de hoop dat Ise lekker door zou gaan met zelf spelen, kwam ze meteen op me af gerend om de deken er vanaf te trekken... Een uur later zelfde verhaal. Nee, mama moet lekker mee rennen en springen en verstoppen! Pfff, even geen puf voor vandaag, laat staan voor schoonmaken ofzo. Ik blijf lekker binnen, ga ook gewoon geen boodschappen doen. Zo, da's fijn om te besluiten!
Goed zo Chantico, even lekker niks... Wat kan je dan uitkijken naar slaapjestijd he? Overigens, ik ga morgenavond meelopen bij de dokterswacht, geheel vrijblijvend, ze hebben geen stageplek, maar ga even rondkijken en netwerken!
Hier ook een vermoeide en licht zieke.... bleh... Wij hebben een jubileum vandaag, 5 jaar.... Ben benieuwd of René er überhaupt nog aan gaat denken.... Wij eten worst met een rode kool/ aardappelpuree ovenschotel Beterschap allemaal....
Hey meiden @carmen beterschap voor jou. en heeeeel veel beterschap voor tess. hoop zo dat het geen rs virus is @setteke leuke foto. en wat goed van Silke dat ze nu steeds op de wc gaat @chantico beterschap @sjorjs werk ze @chantal beterschap. wat we eten. brocolie met aardapes en taartaar. als het goed is. ik ben me toch een partij ong pffff ik voel me echt beroerd. ga oz ook even een tukkie doen nu Silver slaapt.
ik ga ook slapen, Britt ligt er net op wel 20 harde buiken gehad vannacht erg pijnlijk! dus een beetje slaap kan ik wel gebruiken beterschap voor iedereen die het gebruiken kan! doei
chantico doe maar lekker rustig aan. Geen huishouden doen is geen optie hier, er moet iedere dag op zn minst afgestofd en gezogen worden ivm huisstofmijt. Ik maak voor mark en tess spinazie, gekookte aardappels en vissticks. Zelf eet ik brood op het werk.
Zal ik gaan studeren? Ik heb over een week of drie een examen, intake deel 1, oftewel ziekteleer... heb er nog geen ruk aan gedaan... Kan er moeilijk toe komen.... Kan ook even lekker op de bank gaan hangen.... Dat spreekt me meer aan.....
pfff... mijn mannetje besloot dat het tijd was om wakker te worden, ik ben daar nog niet echt aan toe... Maar ja, het is niet anders, dus we zitten nu samen op de bank onder de deken... Straks denk ik even voor het eerst een hand en voetafdruk in gips maken, leuke datum vandaag om het te doen dus...!