Tymen en Silke zijn ook al regelmatig uit logeren geweest, maar wel steeds bij dezelfde mensen, mijn ouders.
@lauwie heb eigelijk niet veder op de site. gekken zal ik morgen eens doen. en heriner me nog je vraag van de appel. dat eet Silver niet vindt ze te hard. maar ja wat wilje met nog maar 4 voortanden en net 1 kies @jenny welkom thuis @chantal bij ons is de balon nog wel heel. en je vergeet gewoon mijjjjjj en mijn trots voor mijn dochter . leuk dat boekje weer terug NOT een vriendin is net langs geweest kleertjes uit zoeken. en ze vroeg wat ik er voor vroeg. en dan weet ik het nooit. dus ik zei doe maar leuke kleertjes voor Silver dus ben erg benieuwt
@ jenny: brrr, dan ga ik niet mooi oud worden zo, hahahaha!!! @ Lauwie: Inmiddels slaapt Tygo elke week 1 nacht bij mijn zus... Potje: als ik naar de wc ga gaat tygo mee en tegenover me op het potje zitten, dat is vind ie ok met de kleren aan. Eerst ff zo wennen en dan zien we wel weer verder....
hahaha, sorry bin, hoe ken ik jou nou vergeten... ok, trek ut niet meer achter de pc, dus die gaat uit, fijne avond en bis nächsten mal...
@ Chantal, hier is de meetingballon ook nog intact. Hij ligt in de auto en dan zit ze er vaak mee te spelen, ze noemt hem alleen "bal" Roos en Suze gaan wel eens uit logeren maar niet echt vaak. Ik denk zo'n 1 keer per 3 maanden ofzo. Wij hebben natuurlijk mazzel dat we de babyfoon bij Andy zn ouders kunnen zetten. @ Setteke, bijna vergeten, maar wat een leuke foto's had je geplaatst van je kinderen. Ik ga lekker douchen doeidoei
@Lauwie, hier gaan de kids ongeveer 1x per maand uit logeren. Vanaf dat ze 3 maanden zijn ongeveer. Wil je het binnenkort ook uitproberen of gewoon interesse!! @Binna heb heerlijk een uurtje geslapen vanmiddag. Zo net even lekker uurtje gewandeld en ondertussen bijgekletst met een vriendin, goede combinatie. Vanmiddag huis even aan kant gemaakt en toen was mijn schoonvader er al. Die is hier een paar dagen. Gelukkig moet ik morgen werken
juud, haha, zeggen jullie piesen dat zij het ook zegt? chantal, de ballon is langzaam klein geworden. maar we hebben er veel plezier van gehad! binna, appels zijn hier ook nog maar kort leuk. en ze heeft 4 kiezen en 12 tanden. ik snap dus wel dat silver dat nog niet wil. dank voor jullie antwoorden. ottilie is nog nooit uit logeren geweest. ik vroeg me af of ze de enige is.
Heej! Even vlug een berichtje van mij! Ik wilde jullie ff bedanken voor de felicitaties voor mijn verjaardag! Heb een erg leuk feestje gehad en ben goed verwend! Leukleuk! We waren gister dan ook erg brak en vandaag was het al weer vroeg vroeg... Morgen maar ff weer een rustig dagje inlassen.. Jamie heeft vandaag van de HA een kuurtje gekregen, vanmorgen had hij alweer verhoging, arm joch.. hij blaft als een zeehond als hij in bed ligt.. niks aan.. Nou, ga ff verder neuzen! Fijne avond allemaal! Xx
@ lauwie, nou zeg eerder plassen, maar heel soms piesen Giulia is al vaak uit logeren geweest! Zo wij gaan in bad en aan de klus, nog 8 x te gaan
lique, een paar dagen? ik had gisteren een aanvaring met mijn schoonvader dus ik moet er niet aan denken! die aanvaring ging over logeren. hij wil per se dat ze komt logeren, maar ik wil dat nog niet. en het kan ook niet door de bv, dus daar blijft ie over zeuren. wanneer ik er nou mee ophoudt. word er gek van!
@lauwie Silver heeft nu 1 keer gelogeerd en voor mijn hoefd het ook niet. en ik zou gewoon duidelijk zeggen. of je stopt nu met zeuren of ze komt pas logeren als ze 6 is. Zou niet zeggen nooit want straks heb je het ooit eens nodig zo meiden ik gaat naar bed
@Lauwie, haha!! Ja leuk is anders, maar zo vaak komt hij gelukkig niet! En ik zou otje zeker nergens brengen waar jij geen goed gevoel bij hebt. En niet om het een of ander, maar ook toen ik BV gaf gingen ze uit logeren, dus als je echt zou willen kan het vast, maar willen is een ander verhaal of zit ik ernaast?
binna, als ie stopt met zeuren wil ik ook misschien pas met 6 dat ze gaat logeren . nee hoor, ik wil vooral dat ze zelf kan kiezen of ze dat wil. maar dat zeuren maakt wel dat ik in de weerstand ga! was silver gaan logeren toen je een weekend van je werk had? of komt dat nog? was het logeren wel goed gegaan? lique, kun je het wel met hem vinden? otje drinkt niet uit de fles en wil heel graag uit de borst drinken. 's avonds, 's nachts en 's ochtends, dus logeren is eigenlijk geen optie. behalve als ik meega en ik denk niet dat opa dat bedoelt. is je dienst al voorbij? hopelijk vannacht wat meer slaap!
Pfff ben weer thuis. Wederom een vergadering vanavond. Echt waar, de laatste weken zijn het er zo'n 2 per week. Ben er een beetje zat van. En weer giga hoofdpijn nu ik thuis ben. Ga dus ook lekker mijn bedje in. Lauwie; appel altijd nog zonder schil in partjes. Liedje ken ik niet Logeren; ja hoor, maar het liefste bij mijn ouders, anders vind mama het niet zo leuk Maar aankomend weekend zal het er helaas van gaan komen, naar mijn schoonouders, heb er toch een beetje meer moeite mee dan. Bij mijn ouders geen problemen. De rest ben ik dus alweer vergeten. Morgen weer een nieuwe dag (oh nee ook dan zit ik tot minstens half 10 op school )
@lauwie. Wij hadden een feestje van me werk en me moeder had al bakker gezegt later lekker liggen maar we namen haar altijd mee. Dacht dat ik het zelf heel erg zou vinden maar vie med. Smorgen wel stil. Maar na het douchen lekker haar op gehaald en ze had het super gehad, wiekendje weg is de 19 maart
alieke, sterkte met je hoofdpijn en aankomend weekend binna, heb je al zin in het weekend of zie je er tegen op? carmen, hoe gaat t nu met tess? helpt de hogere dosering?