Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o en jenny, de jeuk is te doen maar vind het wel eng om zonder 's ochtends deo op te doen naar mijn werk te gaan!

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen

Nou goed. Dit is de 2 ochtend dat Silver om half 5 wakker is. Weet niet wat ik er mee moet. Gisteren al later naar bed gedaan.

@lauwie ik kijk er naar uit. Maar benook vang dat ik Silver zo ga missen. En of het wel goed gaat zo met de colega's

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    lauwie gistermiddag/avond reageerde ze super maar vanmorgen blijft ze hijgen alsof ze de 10 km heeft geschaatst. Lief dat je er naar vraagt.

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen,

Jeslyn net temperatuur, 38,4 graden, gisteren voor het eten 39,4. Ze is nog niet beter.

En ik ga nu tandenpoesten en dan myrna brengen en dan ff snel boodschappen doen dan hoef ik Jeslyn niet steeds mee slepen, me moeder komt kopje koffie drinken dus haalt Myrna op de tussenpauze. Maar vanmiddag moet ik haar wel halen met Jeslyn.

Lauwie, Jeslyn is nooit uit logeren geweest. Myrna wel vaker.

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen :)

Wij zijn al een uurtje wakker, pffff lekker op je vrije dag ;)

Straks gaan we weer naar de peuterochtend, heb er zin in!!

@ Carmen, hoe gaat het met Tess?

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Carmen, ach arme Tess... lijkt me zo frustrerend he..

~~~

Hier ook nog een niet zo fit kereltje in huis, Jamie heeft gister van de HA een kuurtje voor 12 dagen gekregen, 2x per dag.. hoop dat dat helpt. Overdag merk je niks aan hem verder, hoest hij soms wat, maar als hij op bed ligt is het hommeles.. hoest de longen uit zijn lijfje.. Zijn amandelen waren ook erg dik gister zei de HA.. nu maar hopen dat het kuurtje gauw aanslaat, want dit is ook niks.. zijn al de hele week vanaf een uurtje of 5 wakker.. Britt knort gelukkig door alles heen, haha!

~~~

Ik zal nog ff vertellen wat ik allemaal voor mijn verjaardag heb gekregen;

Van alles voor mijn camera;

- een statief,
    - 2 extra accu's,
    - een externe flitser Nikon Speedlight SB-80DX,
    - een batterijlader met 4 batterijen voor de flitser (GP2700), en
    - een Sigma lens 28-135mm F3.8-5.6 met macro.

En verder nog heel wat handdoeken (?), natuurlijk altijd wel handig, een grappige bloempot met plantje voor in de tuin, en nog geld. Van dat geld heb ik gisteren meteen maar een nieuwe cameratas gekocht, die ik nu heb passen alleen de camera en 2 lenzen in.. dat wat ik nu heb gaat daar niet meer in passen, haha!

Xx

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Linka, beterschap voor je meisje!

@ qb, zo je bent verwend! Maare het blijft Nikon :p :p :p :p

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Juud, ja idd! En ja ik weet het.. tis geen Canon... ;) :p

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Qb, ben benieuwd naar je macro foto's :)

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ben er ook druk mee aan het stoeien, is wel moeilijker hoor, hihi! Maar wel erg leuk om te doen! Zal gauw ff eentje plaatsen hier!

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    QB goed verwend met je verjaardag. Heb echt geen verstand van camera's. Hopelijk wordt Jamie snel beter.

Nou vandaag dus lekker 'n dagje vrij thuis met Jorja. Yosyp heb ik naar het kdv laten gaan, dan kan ik tenminste nog wat doen vandaag. Om half tien ga ik eerst met Jorja naar de AH, daar worden weer gratis foto's gemaakt. Bij Lianna en Yosyp was dat toen ze 3 maanden waren, maar bij Jorja dus pas bij 7.

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

Ik heb wel alles terug gelezen, maar heb geen puf om te reageren. Ben zo moe...... Hopelijk kan ik vanmiddag lekker mee om een middagdutje te doen

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Sjorsje, leukd ie foto's! Ik weet nooit wanneer ze bij ons in de buurt komen :p

@ Duster., was het vroeg dag?

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud, ik zag het toevallig in het krantje staan en nou kreeg ik 'n paar dagen geleden ook ineens een folder van dat bedrijf.
    Maar jullie hebben dat ook niet nodig he, met 'n fotograaf als papa :D

15. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    goedemorgen!!!

logeren
    ja hoor meerdere keren al bij opa&oma als wij een verjaardag hebben of als zij het heel graag willen en het beter uitkomt qua dingen....

juud
    leuk een peuterochtend, ik wil Britt graag op peutergym doen. Lijkt me leuk voor haar!
    kan ze goed al haar energie in kwijt en als ik dan meega, is het echt een Britt en mama-ding als straks die kleine smurf er is

qb
    beterschap met jamie

carmen
    dus wel een beetje kunnen slapen?
    hoe gata het op je werk? trek je dat wel een beetje?? kan me voorstellen dat dat weer zwaar is nu met Tess

sjorsje
    geniet maar lekkr van je onverwachte dagje vrij met je kleintjes....en leuk die foto's bij de AH....is het bij de AH in het winkelcentrum, zal het ook nog even tegen mn schhonzusje zeggen dat ze daar zijn met foto's maken.....

duster
    ik hoop dat je snel heerlijk mag gaan slapen....daar zie ik ook zo tegen op tegen dat slaapgebrek. Ik word er echt geen gezelliger mens van zeg maar...pufffff
    maar misschien valt het alles mee
    Fijn dat het nu beter gaat het voeden op verzoek....en hopelijk komt ze er goed op aan. Dan heb je het natuurlijk super!!!

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sjudith; Dirk heeft Matthijs gelukkig uit bed gehaald, maar hij moest om 6u45 naar zijn werk. Toen kwam Jasmijn ook om een voeding, dus dan is het meteen volle bak :D Ik vind het best pittig. Ga pas na de laatste voeding slapen (rond 23u) Dan nog een nachtvoeding rond 3 à 4uur en Matthijs is 9 vd 10x al om 6uur wakker :(

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, maar hoe drinkt Otje dan overdag? En ik denk ook niet dat opa wil dat jij meekomt, haha!! ;) En zou ze hysterisch worden als ze niet meer krijgt, heb je dat wel eens geprobeerd? Bedoel natuurlijk niet dat je er dan mee moet stoppen, gewoon benieuwd. Heb tot vrijdag dienst, maar vannacht lekker door kunnen slapen. Ben nu ook gewoon aan het werk. Gaat vooral om de avonden en nachten nu, nog een paar nachtjes. Oja over die appels. Djim eet hier ook een appeltje zo op, als ik niet uitkijk ook het stokje haha!

@Noura, hoe is het met je??

@Setteke, wil je mij je emailadres misschien even pb-en

@QB, zo jij bent lekker verwend!!

@Linka, beterschap bij jou!!

@Duster, hierbij beetje energie voor jou!!! Gaat Mattijs wel gewoon naar KDV enz? Wordt Jasmijn ook echt wakker om 23.00 uur? Je kan toch ook iets eerder voeden, zodat je eerder naar bed kan? Of Dirk een keertje een gekolfd flesje laten geven...

Zo ga weer even lekker aan het werk!!!!

18. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    lauwie
    Britt heeft nog nooit appel gehad omdat ik er enorm allergisch voor ben en ik niet het idee heb, dat ze nu verschrikkelijk iets mist.
    Maar ik zou haar nu nog niet zo een appel geven waar ze hapjes van kan nemen, want ze heeft nogh maar 2 kiezen en ze mist nog 1 voortandje en al haar hoektandjes....
    maar het ziet er altijd schattig uit, zo'n grote appel en een klein koppie er achter!!!

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Duster, heej gaat Dirk wat vaker eerder uit bed? Lijkt er wel op!
    Ja geloof graag dat het pittig is!

@ FF, hier in de buurt is peutergym zo bizar duur dat ik het wel gewoon bij die peuterochtend houdt en bij af en toe zwemmen :)

@ Noura, meld je eens :p of lig je nog ziek te zijn in bed?

@ Sjorsje, die leuke foto's kan pappa niet maken, want ze lacht niet bij pappa :D

20. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    juud
    wat wordt er dan gedaan bij zo'n peuterochtend??
    en door wie wordt dat dan georganisserd? is het gratis toegang dan??
    ik heb me nog niet verdiept in de prijzen ervan....een vriendin van me gaat met haar kids er ook heen, zal eens vragen

veel plezier iig

Deel Deze Pagina