@ ff, dit is van de speeltuin/spelotheek. Gratis toegang en gratis thee Gezellig met mamma's uit de buurt kletsen terwijl de kindjes lekker spelen. En het speelgoed is vergelijkbaar met het kdv. Bij mooi weer gaan we naar buiten, de speeltuin in. Het peutergym wat in de buurt is, is voor 12 lessen rond de 100 euro!!
@lauwie: ja dat is wennen ja, maar echt niks op doen hoor anders heeft het geen zin meer. volhouden!!! net van VK vandaan, alles goed. koppie ligt al weken naar beneden bloeddruk 100/50 en Hb 5.9. heerlijk hoor
Ik wilde Lianna eerst op kaboutergym doen, maar net na de eerste 2 gratis lessen, hoorde ik dat ze op het kdv ook met peutergym gingen beginnen (ism de sportschool die erlangs zit). FF, het is idd die AH. Jorja heeft een nieuw spelletje. Als ik een lepeltje fruit naar d'r mond breng, gaat zij heel hard slaan tegen mijn arm en dan maar kijken of ik die lepel nog naar d'r mond kan brengen. Nou alles nog inpakken en dan naar het centrum, kan ik meteen naar de Aldi paashazen en paaseieren gaan halen.
@Juud, waaaaaat zo duur. Dat is toch niet normaal. Hier is het volgens mij 50 euro per half jaar ofzo. Gaat het niet.
zou het kunnen dat ik nu al ongesteld word? heb namelijk last van me buik en gister wat bloed verloren.. of zou dit nog met de bevalling te maken hebben ?
@ Jenny, mooie waardes! Voel je je ook goed? @ Lique, ja belachelijk he? Mss is e rnog wat in de buurt maar op internet kon ik niks vinden @ Schatje, je kan toch al best ongi zijn?
@Jenny, mooie cijfertjes. @Schatje, ja ik denk dat het zou kunnen. Of heb je deze week veel meer gedaan dan anders. Dan kan het nog een nabloeding zijn, schijnt normaal te zijn... @Juud, is er niet een klein regionaal gymclubje, die ook peutergym heeft...
@Jenny enFF, mijn zusje had ook weer superlaag (geen idee hoeveel) HB en zit nu ook vlak na de bevalling aan een verplichtte kuur voor 12 weken.
@Sjudith; Dirk doet goed zijn best Maar gisteren is hij weer begonnen met werken, dus ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt. Maar het is al erg fijn dat hij mij laat liggen tot hij vertrekt Wat associaal duur, die peutergym Hier is op dinsdagochtend ook zo´n speelochtend. Ik zal er binnekort ook eens naar toe gaan (als het weer wat beter wordt ) @Lique; Werk ze! Matthijs gaat niet naar een KDV. Ik wil gaan proberen de laatste voeding rond 22u max 22u30 te geven, maar gisteren liep ons schema een beetje in de war Jasmijn wordt nauwelijks wakker voor een voeding. Overdag moet ik haar na 4uur ook vaak wakker maken Dirk moet meestal om 5u30 uit bed, dus die staat ook niet te springen om de laatste voeding te doen. Hij kan helemaal niet tegen slaapgebrek.... @Jenny; Fijn dat alles zo goed gaat
FF/Lique: ja jullie hebben gelijk hoor, zit ook aan de floradix. staaltabletten hoefde nog net niet. ik doe mijn best juud: je CD doet het op werk wel hoor, dank je wel
oja en voel me inderdaad erg goed, mylan doet het de laatste tijd ook zo fantastich ook al veel beter met slapen. zag wel dat zijn bovenhoektanden door zijn gekomen miscchien dat die hem ook zeer hebben gedaan
@ Jenny, oo gelukkig ging al twijfelen deed die andere cd het ook niet op je werk? Mijn HB was bij Giulia superlaag en na de ks was ie weer 7
juud had je bloed bij gehad? jenny kan best dat het z'bn tandjes waren waardoor die niet lekker was, britt is ook alleen maar ziek als er iets doorkomt!
@ Ff nee hoor Wel een prikkie Maar de hele zwangerschap was mijn hb rond de 3 en heb constant ferro gekregen (niet dat het hielp)
Goedemorgen! @ Duster, oh dat herken ik nog wel van de eerste tijd... Dat is echt even zwaar ja. Maar dat is gelukkig maar tijdelijk. Pak je rust als de kids ook slapen. Ga een middagdutje doen als de kids ook slapen. Huishouden en andere klussen komen later wel weer.... @ Juud, veel plezier! @ Schatje, dat kan prima, gemiddeld word je 6 weken na je bevalling weer ongesteld. @ Lique, je hebt pb! @ Carmen, pff beterschap met je kleine meisje! @ Shireen, slaapt Mylan dan nou 's morgens al in zijn eiegn bed? En idd Hb is wel wat laag... @ QB, mooie kado's hoor! En beterschap voor Jamie! @ FF, tsjonge, jouw baby heeft het ook al wel naar de zin in je buik! @ Sjorsje, leuk, foto's van Jorja! Oh wat een weertje!
@juud: nee die andere deed het echt niet @setteke: nu alleen van 6.10 tot 6.40 uur netjes toch maar dan komt hij meer knuffelen. vind ik wel erg gezellig. moet nu nog even van mijn mannetje alleen genieten hè