Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Jenny dan zou ik wachten tot ze wel plek hebben in november.

Petra, hier alledrie geen speen.

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    3.5 maand overbruggen

sjorsje: ja maar denk dat oma het niet niet trekt

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Maar het zal in de ochtend voor haar het zwaarst zijn, toch? Dan lijkt me het kdv 's middags niet zoveel zin hebben. De psz heeft die wel 's ochtends plek?

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tja PSZ kan voor die periode ook natuurlijk, maar ik denk niet dat dat nou zo'n verlichting zal zijn voor oma... Ik vind het een behoorlijk heen en weer gevlieg, helemaal met 2 kindjes waarvan de jongste eerst nog veel slaapt (in jouw geval, zoals het hier was toen Silke kleiner was)...

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    *** wat gaan jullie eten??? ***

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    taco's

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    tess zit nu aan aardappels,spinazie,vissticks van gister en mark en ik eten straks een shoarma rol/wrap met wokgroente.

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik weet niet wat manlief meeneemt uit de supermarkt :D

9. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Zo ik heb mijn strijkwas weg, wat een heerlijk gevoel...

Leuke foto's van buiten spelen, Setteke en van de 3 zusjes en van Laureen in het zwembad, Miranda!

Balen van je sollicitatie Sjorsje!:(

Wat wij gaan eten: broccoli, gebakken aardappelen en een gehaktbal!:D

Zie dat het tijd is om te gaan koken, fijne avond!

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

Je hebt helemaal gelijk dat ik het eerst maar eens met ze moet bespreken. Het is namelijk helemaal mijn eigen invulling dat dat erg zou zijn, maar misschien dat zij het helemaal niet zo erg vinden! Ze krijgen namelijk wel een superleuk kleinkind te logeren ;)

Carmen, ja hulp voor de grote schoonmaakdingen in huis helpt natuurlijk al wel wat. Hoop dat jullie snel een nieuwe vinden!

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    zag super leuke foto's!

Tess blijft koorts houden ondanks de ab en ze blijft zo onwijs kortademig alhoewel het al wel iets verminderd is.in principe moet ik morgen contact opnemen met de ka als ze niet veel was opgeknapt maar ik wil zelf liever nog even wachten omdat ik bang ben dat ze weer word opgenomen. Ze is vandaag wel iets minder benauwd maarja dat is dan wel op in totaal 28 pufjes per dag... Ze is verder wel vrolijk (op wat jengelen na), speelt en eet & drinkt redelijk. Zouden julie nog 1 dagje afwachten? Of ben ik echt een slecht mens als ik wil afwachten?

12. Chantico

Sjorsje, balen dat je afgewezen bent. Kan me heel goed voorstellen dat je even stopt met solliciteren. Voelt toch elke keer weer stom als je niet uitgekozen wordt, zelfs als je het zelf ook al niet wilde.

Petra, sorry heb ook nog nooit een filmpje samengesteld.

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ carmen, ik zou geloof ik niet wachten, het zekere voor het onzekere nemen en niet zelf gaan "dokteren", als ze opgenomen moet worden zal dat ws het beste zijn, anders doen ze dat niet?

Wij hebben lekker pizza op en Giulia heeft ook een flink stuk op :)

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Sjorsje lees nu pas dat je was afgewezen, wat balen!
    Gelukkig heb je wel werk maar ja als je dit liever had....

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @tesske: oe dat vind ik moeilijk te beantwoorden, jullie hebben waarschijnlijk al heel wat grenzen verlegt. maar 28 pufjes op een dag en dan ook nog koorts en kortademig vind ik wel eng worden, maar ja zit niet in jullie situatie

bedankt nog voor het meedenken, maar heb denk ik de oplossing. ik kan namelijk nog heel wat vrijnemen en kan die maanden woensdags vrijnemen om te overbruggen en dan kan hij vanaf november in de ochtend naar KDV en dan ben ik smiddags lekker thuis voor het jochie ;)

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

pfff heb wel bij gelezen maar jullie hebben veel geklets om zo'n mooi dag als deze

ik ben vanmorgen lekker geld wezen uit geven. heb zo'n transportrek voor op me fiets gekocht met een bak en bloemen.
    en deze er vanmidag op gezed. en nu morgen lekker op de fiets naar de markt.

17. Chantico

Carmen, net als de anderen zou ik niet echt advies durven geven. Ik snap wel dat je als moeder het liefst je kindje thuis wilt houden, maar de medicatie is heftig, de koorts en kortademigheid is nog niet over en als de doktoren een opname het beste vinden dan vinden ze dat vast niet voor niks....

Jenny, fijn dat je er uit bent!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik ga een nieuwe fiets kopen, ik wil een mammafiets en ik hou van kleur of apart design :p
    Ik heb een budget van 750 euro, iemand ideetjes? Aanraders?

19. .

das het enigste wat ik kan uitbrengen nu....
    ben alleen, bah. mannetje is werken

carmen, ik ben het met de andere dames eens. vind niet dat je een slechte moeder bent omdat je wilt afwachten, ik vind het heel begrijpelijk, maar ik zou ook het zekere voor het onzekere willen nemen.

@ jenny: goed opgelost zeg!

@ sjorsje: balen van de vacature....

@ binna: leuk zo'n bak!

Paastakken: moet ze van ut weekend ook maar gaan kopen, vorig jaar was ik te laat en waren ze er bijna niet meer en waren ze ook duur, belachelijk... Maar vind het nog zo vroeg eigenlijk....

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, ja marktplaats!! Meer dan 3 versnellingen (ik heb er 3 en verschil ertussen is me te groot). Verder weinig tips!

Deel Deze Pagina