Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey dames,

Dagje hhb er weer op zitten en vond het wel heavy dus kom voor de rest alleen ff zwaaien!

Kom morgen gezellig kletsen!

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ja heb er super veel zin in, heb net nog even netjes mijn uniform gestreken en ben er klaar voor :)

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Mooi dat je er zin in hebt, Carmen. Veel plezier morgen! Heb je fijne werktijden?

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ff spammen hoor :p

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Prachtige foto!

6. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

#226 ToetieL8, 21 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2010
    @Juud, geweldige foto!

@Lauwie, ja heb nog een klein stukje bigmac op en de sla daaruit (dat was bah) en die vieze naar karton smakende kipnuggets ;)

@Shanai, nee gelukkig geen mayo in je haar smeer praktijken in de mac ;)

Ik twijfel zo om mijn haar te knippen. Heb nu heel lang haar (tot mn kont) en ben het zo zat. Draag het altijd in een staart. Als ik het los draag gaat het heel erg klitten. Opsteken lukt niet, omdat het zo zwaar is zakt het zo weer uit. Heb verder geen ideeën meer behalve knippen. Maar ik durf niet :$ weet echt niet of ik het nou moet doen of niet.
    Zo zou ik het graag willen http://www.styletoday.nl/wp-content/uploads/images/220x170/2008/01/boblijn.jpg

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    super mooie foto juud!

toetie, doen! je kan er altijd nog een staart van maken en het weer laten groeien. maar dat wil je vast niet want ik vind het een heel leuk kapsel!
    toetie, volgende keer 2 big macs :D

carmen, werk ze morgen!

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Toetie, jaaaa leuk!!! Doen dus

Juud, gave foto zeg!

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Thnx! Zal van de week eens ff kijken. En het hoeft maar een paar dagen, dat scheelt!

10. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Zo is mijn haar nu.

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, mooie foto!! Wat een mooi meisje hebben jullie?

@Toetie, wow stoer hoor! ik zou zeggen doen, wil ook al even wat anders. Maar er zit dan wel weer meer werk aan dan nu...

@Chantal, bedankt voor de uitleg. Ik zie er een beetje tegenop niet mee te eten thuis, terwijl mijn kids hun bord leeg moeten eten.

Ga naar bed, weltrusten allemaal..

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Wil ik weer een poging wagen te reageren , loopt tijdens mijn reageeractie mijn PC weer vast. Dus wat ik nog uit mijn hoofd weet.....

@Binna; Mooie foto

@Petra; Fijn dat jullie zo genoten hebben van een lekker dagje met jullie gezinnetje

@Sjudith; Wauw, wat een prachtige foto!

@Tesske; Succes met werken!

@Chantico; Wat leuk dat jij juist een liedje van Ise leert. Ik vind het ook altijd zo leuk om samen "nieuwe spelletjes" te leren :)

@Toetie; Ik wilde je vb kapsel openen, maar toen liep mijn PC vast, dus ik probeer het na deze reageeractie nog een keer :D

@Mik; Plankje, ik heb eerlijk gezegd geen idee. Wij gaan voor een duowagen, maar ik moet me zelfs daar nog in verdiepen :)

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Dirk was gisteren gelukkig net voor het spitsuur thuis, dus het is allemaal goed gekomen (anders was het vast ook wel goed gekomen hoor ;))

Onze eerste nacht thuis is wonderbaarlijk goed verlopen. Matthijs is 1x wakker geworden, maar na een kus meteen weer in slaap gevallen. Jasmijn had haar laatste voeding rond 00.00uur/00.30 en heeft daarna geslapen tot 5u45, dus dat was ook heerlijk :)

14. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Goeiemorgen Dames!
    Ik ga zo meteen lekker werken. Mijn man moet vanavond werken en ik ga samen met fayenna eten bij een vriendin en haar zoontje. lekker gezellig en ik hoef niet te koken.

@ binna: zou je dat voor me willen doen? wat lief! dat zou ik echt super vinden. zou wel graag een roze willen dan, welke maat heb jij voor silver?

15. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ duster: fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat. wat knap dat jasmijn al zo'n mooie tijden heeft 's nachts!

@ carmen: veel succes met werken meid. Gaat vast goed komen want je hebt er zin in

@ toetie: leuk kapsel maar met zulke lange haren zou ik eerst 3x nadenken wat ik echt zou willen. heb ook altijd lange haren gehad en er nog altijd spijt van gehad als ik weer een impulsieve actie had

@
    @ lauwie: wat een super gave all stars heb je voor otje. gaat ze deze gewoon dagelijks dragen? vraag me dit af omdat ik ze ook wel leuk vind maar niet weet of er genoeg steun in zo'n schoen zit

@ juud: leuke foto's van papa en giulia samen in bad

@ mik: ik heb geen idee wat betreft plankje. maar ik denk idd dat er van dat zitten niet veel gebruikt gemaakt gaat worden?

16. #236 ChantalChannie, 22 feb 2010
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
    @ toetie: heel gaaf kapsel, erg mooi en wat Noura zegt, van heel lang naar kort, is wel erg heftig, kan me voorstellen dat je dan twijfel. Als je eerst eens een tussenlengte probeert, laat je de pony er vast inknippen en de rest in lagen en als het bevalt kan je het later altijd nog wat korter doen en zo niet, dan is het ook zo weer lang...

@ all: mijn huiskamer is ook ongeveer van jennys keuken tot aan de eettafel, maar dan zou het gewoon een tuinfeest worden hoor!
    Zet wel een tent op als we twijfelen over het weer, met Tygos verjaardag ook gedaan.
    Dus bij genoeg animo wil ik best een datumpje prikken ;)

@ mik: plankje, ook geen idee... sorry!

17. ;) Mijn zoon blijkt een fan van sticker plakken te zijn..... :D

Kan het ook niet erg waarderen als mama vind dat er wel genoeg stickers geplakt zijn en de boel opruimt...8)

@ chantico: hihi hi, wat grappig... Ja, zo leer je nog is wat he!
    Zal nog wel vaker gebeuren :D

18. OH ja vergeet gewoon de helft weer....

@ juud: wat een superfoto van giulia zeg!!!
    @ lauwie: ook van otje en idd leuke schoentjes.... En Pieter Post gaat vandaag op pad ;)

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen dames

@shanai ik heb voor Silver de mt 92/98 (dat is de kleinste mt)

@chantal ik kom wel hoor

@duster oo wat goed dat je meisje al zo goed slaapt. hoe vindt mathijs het??

@noura wat is dat torentes?

@toetie wow dat is wel heftig zo van zo lang naar kort maar wel gaaf

@juud wat een super mooi foto

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Meetingen, ik wil wel weer proberen!

Jenny, hoe is nu met jou?

Shanai, weer reageerpoging, super! En ja is gelukt met kasten! Beneden is mooi geworden en boven in Myrna's kamer is beetje veranderd, ben super blij mee alleen moeten wij de kleren opruimen, ga straks hanger halen. (is echt bende boven, haha)

Binna, lief foto's!

Alieke, ga straks kijken op je hyves.

Carmen, succes met je werk.

Juudje, lief foto van Giulia!

Toetie, ik heb gedurft van lang haar naar kort, heb wel vaker gedaan, nu heb ik boblijn en ben zeer tevreden over, wil nog lang haar laten groeien en achter iets korter dan voren. Ik zie nu de foto, zal heel goed doen bij jou! Of laagjes zoals Noura zei.

Duster, welkom terug, vervelend dat het weer mis ging, maar hou vol en je bent super mamma! Gelukkig is goed gekomen, voor niks in paniek geraakt meis ;) Hou rustig he!

Noura, dank je wel hoor! Ben ook blij mee met allstars.

Nou dat was mijn reageerpoging.

Het gaat niet zo super met Jeslyn, gisteravond schrokken wij, ze heeft voor het eerst in haar leven overgegeven, alles schoongemaakt (bed en pjyama) onder de douche gezet en haar rustig op bed gelegd en na kwartiertje half uurtje weer, nou weer bed verschoond en haar meegenomen naar beneden en schone pyjama en even bijkomen en viel in mijn armen in slaap.

Snachts wakker, gaf ik haar warme melk (dacht dat goedt edoen was omdat ze lege maag had) maar na tien minuutje ging weer fout en haar uit gehaald en weer bed verschoond en haar onder de douche gezet enzovoort, vreselijk!

Vanmorgen weer 3 keer overgegeven, ik hou haar goed in de gaten, ze wil alsmaar melk of anders drinken behalve thee en water die op tafel zit.

Deel Deze Pagina