Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buitenspeelgoed: Krijtbord is hier een succes, ook bij Tygo. Trampoline hebben we ook, hoewel Tygo er niet echt op kan springen vind ie het wel leuk om er op de knietjes op te zetten en dan een soort van te springen, maar dan moet je er wel bij blijven.

Bij ons komt er ook een speelhuis, die krijgt hij denk ik vervroegd voor zijn verjaardag, want in aug. kan ie er nog maar even mee spelen....

Heb 1 hele mooie van plastic gezien; en waarom plastic, nou omdat die dus over het algemeen het goedkoopst zijn, plus er zitten vaak extra's in of op, zoals bij deze een peroscoop:

Step2 Boshut speelhuis -- INCL. GRATIS VERZENDING | SPEELHUISJES | voordeelspeelgoed

Maar mijn voorkeur gaat ook uit naar een houten, omdat ik dat mooier in de tuin vind passen, maar die zijn vrij standaard en dan al erg duur, zonder franjes, glijbanen etc.
    Deze vinden wij dan ook erg mooi:

ThysToys.nl Speelgoed voor iedereen!

En nog betaalbaar, maar ja dan kijkt je oog verder en zie je zoiets....:

ThysToys.nl Speelgoed voor iedereen!

Erg gaaf....!
    Dus weet nog niet welke het wordt....

Verder zit ik zelf nog aan zo'n water/ zandtafel te denken, ken je die?
    Is voor hun op mooie lage hoogte en zit van alles op, waar ze met zand of water mee kunnen spelen.

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    eten: hier wordt over het algemeen goed gegeten, behalve als ze ziek is. meestal heeft ze een voorkeur voor de groente, behalve als er rookworst is, dan wil ze alleen dat nog maar. dan geef ik haar na t eten nog wat fruit. daar is ze op t moment heel dol op.

speelgoed in de tuin: loopauto, fietsje en een zandbak (nog niet gebruikt).
    buurjongetje heeft een schommel.
    ander buurmeisje een trampoline maar daar vind ik haar nog veel te klein voor.
    heb een leuke wip gezien van little tikes. en dan vind ik t wel goed. ze mag zichzelf ook leren vermaken.

verlof: lekker vooruitzicht mik en jenny! ik was er destijds echt wel aan toe

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @buitenspelen. We hebben nu een zandbak, wat een crime, ik zou ook voor een zand/watertafel gaan!
    hier ook een huisje alvast voor verjaardag gekocht!

4. @ jenny en mik: idd, heerlijk vooruitzicht dat verlof zeg....

Daar zijn FF en MIepie o.a. al lekker van aan het genieten!

Eten:
    Bij tygo is het net wat set zegt, ene dag kan ie ergens lekker in smullen, de andere dag trekt ie zn neus ervoor op!
    Brood net zo. Als ie geen zin heeft laat ie vaak de korstjes liggen...

---------------------------
    Heb het nu eventjes met de buik, bleh.. Misschien van de vis die ik vanmiddag met mn moeder heb gegeten....

En heb een badpak besteld bij de wehkamp, vind ik toch fijner als ik met Tygo ga zwemmen (ivm voetjes of handjes die ergens in blijven haken of aan vastklampen :( ) en nu heeft ie een levertijd van 4 wkn! Stom!

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Net terug van het CB

Giulia weegt 11,6 kg en is 85 cm, heel netjes dus.

Ze vonden dat ze erg vooruit loopt op haar leeftijd qua praten en doen.

Advies gekregen om toch de fles af te leren, ze mag maar 300 cc zuivel en ze krijgt ongeveer 3x zoveel op een dag!

Zal pittig worden!

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    4 weken! dan is het hele voordeel van internetshoppen weer weg

puck, we hebben nog heerlijk in de stad geluncht, dus heb toch nog iets van maastricht gezien

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, ook advies hoe je dat dan zou moeten doen?

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ja dat wilde ik ook vragen... Hoe moet je dat doen? Gewoon Cold turkey of moet je zoiets gaan afbouwen?

9. @ lauwie: idd!
    Niet dat ik nou morgen al wilde zwemmen, maar 4 wkn is toch wel een beetje overdreven....

@ juud: ja het zal toch een keer moeten gebeuren dat wist je vast zelf ook wel, ze word natuurlijk over een klein half jaartje ook alweer 2....
    Maar dit gaat pittig worden, ik wens je veel sterkte ermee, want dit word een battle bigtime!

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Maar 2 flesse, dus 'smorgens en 's avonds 1.
    En dan 6 vaste momenten voor wat te eten/drinken. En dan krijgt ze bv een half uur om haar drinken op te drinken, heeft ze het niet op dan haal ik het weg en moet ze tot het volgende eet/drink moment wachten. Dit kost ons ws een dag of 10 zei ze......

11. ben benieuwd juud! de aanhouder wint...?
    Hopenlijk werkt het!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    duimen juudje, ik hoop dat gaat lukken, lust zij dan niet gewone melk? Jeslyn krijgt elke smorgens warme melk, dat vind ze verrukkelijk.

Zo heb net ff geslapen.

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Linka, nee lust ze niet, maar maakt niet uit wat voor melk ze mag niet meer dan 300 cc zuivel.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Speelhuisjes enzovoort in tuin gaat mij beetje te ver, sorry, ik ben voor loopfiets, fietsje, zandbak, enzovoort, speeltuintje hebben wij hier om de hoek. Ik ga haar niet teveel verwennen terwijl ze moet leren om zich te vermaken zoals krijten op grond, touwtje springen, zand spelen en sociale contacten. Maar als je leuk vindt moet je ervoor gaan ;)

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    succes juud! ik hoop dat ze eieren voor haar geld kiest

chantal, leuk die huisjes! bij de 2e zie ik geen foto maar die andere 2 vind ik allebei leuk

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    150 smorgen en 150 savonds, dat zal wel lukken, nietwaar? Duimen dan maar!

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Maar juudje, je moet gewoon doen wat jij prettiger vindt :)

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Owja, zag de banner van Binna dat Silver 1,5 jaar oud is, gefeliciteerd Binna!!!

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, zo zie ik het ook. wees maar creatief. ik heb me vroeger ook goed vermaakt zonder duur speelgoed.
    zo'n huisje ziet er wel leuk uit.
    die waterbaan zou ik ook wel heel leuk vinden voor otje. jammer dat ze pas in augustus jarig is.

Deel Deze Pagina