Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Linka, nou ja als het niet goed voor haar is voel ik me er niet goed bij :p Dus we gaan maar weer een poging wagen!
    En ze heeft net ook een paar hapjes brood op en een plak kaas (met mosterd)

2. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Ik kom me ook even melden dames. sorry dat ik een paar daagjes niet geweest ben!
    Mijn man heeft erg veel gewerkt en hij vind het dan wel fijn als ik 's avonds bij hem ga zitten ipv achter de computer.
    Ook vind ik dit weer te mooi om binnen te zitten, dus zodra ik even tijd heb ben ik buiten te vinden met fayenna of met de hond.
    Zondag zijn we bij een dierenpark/speeltuin geweest en vandaag ben ik met haar de hele morgen op de kinderboerderij geweest.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Speelgoed in de tuin:
    wipkip
    picknicktafeltje
    speelhuisje
    verhoogd speelhuisje winnie de pooh
    zandbak
    zwembadje voor in de zomer
    fietsje
    miniquad op accu

En als ze daar niet genoeg aan hebben, slepen ze speelgoed van binnen mee naar buiten.

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    wat een speelattracties hebben jullie al haha
    nou wij houden het hier op de zandbak en fietsje oja en 2 honden :) zijn net pony's haha oh ja en de buren hebben een zwembad ook leuk

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jemig Chantal, wat een dure speelhuisjes! Mijn ouders hebben destijds bij de bouwmarkt een simpel houten huisje gekocht met een deurtje en 2 ramen voor 70 euro. Daar kun je zelf wel allemaal accesoires bij kopen, zoals een stuurtje, een verrekijkertje enz. Dan ben je volgens mij veel goedkoper uit....

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    wij hebben geen tuin dus hoef ik me niet druk te maken om speelhuisjes :p

7. VInd niet dat je een speelhuisje moet laten omdat je een kind wilt leren zichzelf te vermaken, dat kan Tygo prima. Ik denk dat het het speelplezier juist verhoogd en hun leert om hun fantasie te gebruiken (rollenspel).

@ set: idd vind ze ook duur hoor, schrok er zelf ook van toen ik een beetje rond ging kijken, maar ja het is niet anders.

en ik heb geen handige vent dus een simpel bouwpakket en um zelf opleuken is geen optie.

Het lijkt mij ideaal omdat Tygo erg graag buiten is, dus dan kan ik straks gewoon de achterdeur openzetten, hij heeft zn speeldingen buiten en mama kan haar eigen ding doen.

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    juud: mooie cijfers en inderdaad ik heb ook het gevoel dat ze echt vooruit loopt hoor, super toch

chantal; coole huisjes maar schreeuwend duur, ga mijn mannetje wel lief aankijken of hij er misschien eentje wil bouwen ;)

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zo even spammen met mijn dame die binnen gespeeld heeft :D

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    wij hebben een plastic speel huisje van mp. een loop moter een karetje. zomers een zwembadje. en wat ander buitenspeelgoed bakjes en zo. stoepkrijtjes. een step. en wil voor van de zomer zo;n water ding en dan is het genoeg. o ja voor hebben wij nog een zandbak. waarom voor. omdat het daar aan ht eiden van de midag fijner is qua temp. en ik hou niet van zand dus ze kan er dan niet der in der uit

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal, ik denk ook wel dat het leerzaam is. dat is bijna alle speelgoed wel. maar ik vind het ook wel goed om haar nog minder te sturen in haar spelen en daarmee meer een beroep te doen op een ander soort creativiteit.
    maar misschien zijn ze dan wel ouder als ze zo spelen. en ik sluit niet uit dat wij ook ooit meer speelgoed in de tuin krijgen, hoor.

we hebben wel allemaal zin in lente/ zomer he?

12. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames (en heren?) ik kom ook weer eens zwaaien.

Ben de laatste weken wat meer op een ander forum bezig geweest (doorstart van een ander forum met dezelfde harde kern) waardoor ik niet/nauwelijks tijd had om het hier een beetje te volgen, maar heb af en toe wel met Sjorsje meegelezen.

Bevalt me nog steeds goed, het papa zijn en als ik er alleen voorsta word ik (nog steeds) niet knettergek ook al staan Yosyp en Lianna te mekkeren zoals nu. Heel de keuken ligt vol speelgoed, maar toch moeten ze allebei met hetzelfde spelen. Dan krijgt geen van tweeën het.

Vandaag verder een berg was opgevouwen en ondertussen wat dode vissen uit de vijver gevist (dat water was KOUD!!!!!), nu staan de aardappels op en dat wordt straks een lekkere pan zuurkool.

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie ben met je mee eens, in zomer komt er wel zwembadje dat wij elke jaar gaan doen en de rest moeten ze maar zich vermaken, ik vond altijd geweldig met beestjes in potjes doen, idd creatiefs ;)

Juudje, ik zie je als de super mamma hoor ;) hoe jij doet met Giulia!

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Nu Dirk weer is gaan werken, heb ik gewoon geen tijd meer om af en toe hier te komen kletsen :x De kraamvisite komt nl. ook eindelijk een beetje op gang. Morgen komen 2 ex-collega's van me op visite. Heb er zin in :)

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ linka, hahaha de supermamma :p niet overdrijven :p

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud, ze is wel creabea met de stiften he? haha.

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    nou de 15e heb ik maar weer eens een rijles afgesproken......
    20 lessen voor 650 euro incl praktijk en theorie-examen

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Zo weinig Juud?

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Weinig geld of les?

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Weinig geld. Bij ons is 1 uur rijden al iets van 40 euro.

Deel Deze Pagina