Oh lekker snugger weer, nou het is te hopen dat het meevalt. Sinds ik zwanger ben geweest heb ik er ook meer last van gekregen, daarvoor nooit, dus kijken hoe ik er dit jaar doorheen rol. @Chantal, weet Rene al van mei?
@ lique: ja hoor, hij is geïnformeerd, hij reageerde: oh, laat maar komen zo van hoe meer hoe gezelliger..... maar dat is misschien wel omdat ie stiekum het huis gaat uitvluchten ofzo, hahahaha!!!
Nou dit is um! Ben benieuwd of de ballonnen goed blijven tot zondag Maar heb er nog wel meer, dus das geen punt... Bekijk bijlage 57754
@ lique: ja gewoon de laatste, dan kunnen de meesten... Ben het lijstje even weer aan het opzoeken, dacht dat ik um op mn laptop had opgeslagen, maar kan het niet vinden....
@Setteke, ben blij dat ze op het KDV zitten @Chantal hij is echt gaaf geworden!! Heel leuk gedaan! Waar zijn die neushoorn en giraffen van?
Sil wil steeds weer geen brood eten.... Dan krijgt ze dus niks.... Gisteren geen brood en ook geen warm eten.... En geen honger!
foam badspeeltjes van de action net als de rest van de diertjes die je ziet, had ik het laatst al een keer over, vind tygo geweldig!
@Chantal, oh die zien er echt tof uit. Ga ook maar eens kijken. Ze hebben nu van die plastic rommel in bad en dat wordt heel vies na een tijdje. Rondje in de afwasmachine oid werkt niet, dus moet het eigenlijk weggooien, dit lijkt mooie vervanging! @Setteke, nieuw dieet?
Ja, hier heb ik het! Zijn er nog mensen die al weten of ze gaan komen of niet? Ivm roosters en dergelijk? (rebbel, miran, set, noura, juud......?) LENTE- feest-meeting @ Chantal en Tygo's Dit zijn de beschikbare data: - 23 mei (zondag, 1ste pinksterdag) JennyS Lique80 Binna Carmen Shanai Miepie28 linka Sjorsje (onder voorbehoud) Set Laten we het maar mooi op 23 mei doen, die datums is bij deze definitief!
@ lique: worden ze plakkerig bedoel je? Van de badschuim en of olie? Mijn moeder had me als tip gegeven alles met afwasmiddel schoonmaken, ontvet. Daar doe ik de badkuip nu ook mee.... @ set: lekker dan, zo'n nieuw dieet, nou ja.... als ze echt honger heeft komt ze wel bij je om te eten wat ze mag hebben....
@ carmen: oh had ik al gereageerd op het buitensluiten van Mark? Hahaha, lachen, had Tess door wat ze deed? Hier ook een grapjes... Ben net meneer aan het aankleden, schone luier om en terwijl ik zijn broek dichtdoe, begint ie te lachen en laat een scheet... Ik zo, hey boef wat doe jij nou? Knijpt ie helemaal zn ogen dicht en begint weer heel hard te lachen en laat me daar toch een (diarree) scheet Hij vond het helemaal grappig, misschien o.a. omdat ik hem net een schone luier had gedaan Deed ie nog een paar keer zn ogen helemaal dichtknijpen en hard lachen... Dus ga maar eens weer een nieuwe luier halen voor de grapjas... 8)
@chantal: oh die is mooi geworden en ja ik zet de 23ste in mijn agenda, hoop dat ik er bij kan zijn met nieuwe oogst
Ja ik hoop het ook. Het is een openbare basisschool, maar wel met de vrije keus voor een uur in de week godsdienst. Maar we zijn totaal niet gelovig, dus dat doen we dan niet, maar de mogelijkheid is er wel, da's natuurlijk wel mooi. De school zit vlak bij ons huis en aan het einde van de straat van school zit de peuterspeelzaal waar Jamie nu op zit en Britt straks naartoe gaat. Jamie heeft maandagochtend 14 juni een eerste dagdeel dat hij mee mag draaien met de klas, ben nu al nerveus, haha! Jamie was vanmorgen erg verlegen op school, komt dat het onbekend terrein voor hem is.. hij wilde wel met de grote jongens op het schoolplein basketballen, haha!
@Chantal, ga gelijk even mailen naar die mensen uit Eefde, kijken of het te combineren is. En nee ze krijgen zwarte/donkerbruine aanslag wat je er met poetsen wel afkrijgt, maar daar heb ik dus niet zo'n zin in... Ahh, Tygo ook al lachen om scheetjes, ken er hier nog eentje!! Maar gelijk je broek vol gooien is natuurlijk niet de bedoeling, haha! @Setteke, inderdaad even volhouden ben ik bang. @QB, spannend hoor!
Hey, @ Tesske: fijn dat de temperatuur beter is van Tess! En dat ze Mark had buitengesloten hihi... @ Chantal: leuk cadeau is het geworden zeg! En die foam diertjes heeft Olivier laatst ook gekregen, ook hij is er gek van! @ Setteke: o ja leuk die dierenartskosten altijd, hier was het de afgelopen tijd ook weer feest... Ik ga wat eten, ben erg druk geweest vanmorgen en heb alles al gedaan...