Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Huh waar is iedereen?:( Dacht even bij te lezen maar er is niemand???

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    haha, inderdaad, allemaal een tukkie aan het doen denk!! En ik ben natuurlijk heeeel hard aan het werk!! ;)

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ik was even aan de poets en heb tig keer tess terug kunnen leggen in bed maar nu is ze eindelijk stil

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Lique en Tesske: goed bezig dus! Ik heb vanmorgen al alles gedaan. Ik heb het Blok opgenomen gisteren dus dat heb ik net zitten kijken.

En nu is mijn boefje wakker!

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    kan wel merken dat ik veel thuis zit nu tess ziek is, ik belde net even de rabofoon en bijna mijn complete loon staat er nog op :)

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @TEsske, whow, en dat voor een shopholic ;) dus gelijk het internet afstruinen!! haha!! Zal Mark blij mee zijn, jullie zouden toch even sparen, haha!

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ik heb net 400 overgemaakt naar de spaarrekening dus daar is mark vast blij mee en de rest is voor mezelf.
    bedenk me net dat het vanavond koopavond is ;)

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ben even thuis :p zo weer naar mijn werk tot 19 uur :(
    Waardeloze dag!

Hoe was het hier :)

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    gebruiken julie trouwens ongeschilde of kant en klaar geschilde aardappels voor stamppot? Ik geschilde en krijg dan te horen dat ik een luie huisvrouw ben

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik gebruik gewone aardappels en ik schil ze zelf.

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ach, alle moeders zijn niet lui, kom op zeg! Geschilde of niet aardappelen, maakt toch niks uit, als je prettiger vindt en makkelijker vind, prima toch ;)

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ tess, ik schil ze keurig zelf als we al aardappelen eten :D

13. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    carmen
    ik schil ook niet hoor!!
    dan mogen ze me lui vinden kan me niks schelen....
    ik koop kant en klare aardappels, puree ook!

maar ik kan niet tegen het schillen van de aardappels. Allergisch voor het sap wat vrij komt, ik sta dan een uur te krabben aan mn handen...niet ze geweldig

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    haha na julie reacties begin ik te denken dat mark gelijk heeft..

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    puree ook knat en klaar hier! Vinden wij hier heel erg verrukkelijk ;)

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier nog een ouwerwetse schiller! ;)

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hallo allemaal,

Ik heb weeeeeeeeeeeeekend, lekker hoor. Andy is alleen de hele zaterdag weg dus ik moet dan nog wat leuks gaan verzinnen.

aardappels altijd ongeschild, Andy zijn moeder koopt altijd zo'n extreem grote zak voor ons en legt die in de garage, ik vind het wel handig, hebben we in elk geval altijd iets te eten in huis.

Ik ben nu bij mijn ouders en eet lekker mee. M'n moeder is met Roos naar de stad geweest met de bus, vind ik wel supertof dat ze dat doet. Ik kom zelf niet zo vaak in het OV en volgens mij is het heel gaaf voor kinderen.

Suze heeft heel snel weer honger na elke fles dus die is lekker aan het inhalen

meeting ik kan helaas niet op 23 mei

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

@petra wij heben een baby op het werk en die weegt 10,5 kilo. en die is net 6 mnd

@teske oeps arme mark in de kouw blij dat ie ze telefoon mee had

@chanatl ziet er super gaaf uit

pff wat een dag. wij hadden gisteren vergadering en die ging over ergonomies werken. nou hebben we vandaag met ons rug ingetaipt gewerkt zodat we voelen waneer we verkeerd tillen of bukken. nou me rug is wel gevoelig van de tape. en het langzame epileren :D

gisteren nog iets heftigs mee gemaakt
    na de vergadering wou ik snel naar huis en ik zie het eerst stoplicht als ik er onderdoor ga op oranje spingen dus ik geeft nog even exstra gas.(rijd daar door plus minus 60/70) om het ander stoplicht te halen maar voel dat het iet goed gaat. zit me gas vast. en blijft de auto maar harder en harder rijden. dus ik remmen en schakelen toen heele hogen toeren. en uiteiendelijk iets zachter toen bij ons het dorp in gegegaan. en in paniek me vader gebeld wat te doen. die zei als het kan. haal dan je sleutels er uit. dus dat gedaan en daar na deed ie weer normaal. maar nu gaat steve morgen hem wel naar de garage brengen. pfff wat was ik gespanen en angstig.

19. Jee binna, heftig idd, zou helemaal in paniek zijn!
    Zooooo, gelukkig is het goed afgelopen zeg....

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Woooow, ik ben al geen held in de auto, maar dat zou voor mij een reden zijn om de auto te laten staan!

Deel Deze Pagina