jeetje meid! wat angstig zeg. heb je een Toyota? of citroën c1? daar is het een bekend gegeven bij hè..... hoe voelde dat werken met zo'n ingetapete rug?? lijkt me heel raar, maar je wordt je zo wel heel bewust van je houding inderdaad!
ik zat gisteren ook helemal te trillen. en ben vroeg naar bed gegaan. voor me pa was het ook heftig. want ik belde hem in paniek. en toen viel me telefoon ook nog uit. dus hij snel terug bellen. pfff wat een gedoe. bahh
@ff nee we hebben een fort focus station. en het voelde wel raar. maar je wordt er wel heel bewust van. en je gaat meer er over na denken hoe je gaat tillen en wat. moet alleen wel zeggen dat me rug nu moe is. ipv dat het zeer doet.
binna: oh wat eng zeg, had het vroeger weleens met opgevoerde brommers maar is toch anders. wat is het rustig de laatste tijd, gaan jullie me niet aan doen als ik met verlof ben straks hoor haha
@bina wow heftig! Gaat het weer? @jenny als ik vrij ben zal ik mijn best doen veel te kletsen hahaha @ff, al een baby onderweg? Of voel niks naderen?
jeetje Binna, wat een verhaal en wat goed om te horen dat het goed is afgelopen en jij je hoofd koel hebt gehouden. @ forever friend, gaat alles nog goed? hoeveel kilo ben je aangekomen?
@chantal nou mischien heeft ie zelf bestloten te stoppen met ze speen @jenny tis inderdaat echt rustig de laast tijd wordt nog wat als jemet verlof gaat. moet je maar heel veel leuke dingen vertelen @juud. ja gaat gelukkig wel weer. vanmorgen wel met de twingo naar me werk gegaan en steve op de fiets. ik hoop dat ze bij de garage morgen wat vinden. want vindt het wel eng. moet er volgende week een end mee met me colega's er in.
@Binna, sow, das schrikken! Weet niet hoe ik in zo'n situatie zou reageren.. Je hoort de laatste tijd veel over die Toyota's die niet kunnen remmen, verschrikkelijk. Hoe is het nu verder met je? @Aardappels, soms zelf schillen, voor hutspot vaak puree voor stamppot, enkel schillen en als avondeten minstens 2x per week van die gekruide krieltjes of aardappelschijfjes, lekker en lekker makkelijk! ~~~ Nou, Jamie zijn AB-spuitje ging vanavond wat makkelijker dan de vorige keren.. dacht hem vanmorgen te kunnen belazeren door dat spul door zijn melk te doen.. wat dacht mama wel niet? Tuurlijk had Jamie dat door.. Misschien dat ik morgen toch maar de tip van het belonen met een snoepje ga doen ofzo.. hij hoeft het nog maar een dikke week, maar 2x per dag zo'n drama is ook niks aan.. ~~~ Zo. ga nog ff aan de freubel. Ik zou nog iets voor mijn ouders maken wat ze in een lijstje konden doen, zo'n scrapfreubel.. daar ga ik me nu maar ff op storten! Fijne avond allemaal! Xx
@qb ben best wel een nuchter persoon. en heb er dus niet echt last van. gisteren was ik wel even helemaal van de rel. moest inderdaat ook aan die auto's denken. maar ja wij hebben gewoon een ouder ford focus staion. dus niks van die merken. aardapsl schil ik altijd zelf. en heel soms gebaken aardapels en dan kant en klare
Ik was er inderdaad ook weer, maar werd alweer gestoord in mijn rustig avondje. Nu dus nog even verder bankhangen en daarna lekker naar bed. Chan; volgende week ook een druk weekje. Maandagavond op school, vrijdagmiddag, vrijdagavond en zaterdag cursus. Dus druk druk druk Binna; wat eng zeg. Maar wel goed gereageerd joh! Blij dat er niets gebeurd is met je. En wat goed dat jullie zo bewust bezig zijn met ergonomisch tillen. De rest weet ik al niet meer, mijn geheugen laat me in de steek lijkt het wel. Zal wel vermoeidheid wezen.
Oh ja webshoppen lekker zeg! Ik ben ook wel aan het rondkijken, maar ik moet deze maand echt elk dubbeltje omdraaien om rond te komen. Dus ik zie wel leuke dingen, maar er is toch echt geen geld om het nu te kopen.
@ qb: zo wel een lange kuur dan of niet? smaakt het ook vies dan? als belonen helpt, zou ik dat gewoon proberen, anders ben je nog idd een week lang zo aan afdwingen... Succes met freubelen, ben van de psp afgekickt, niet genoeg tijd om te freubelen.... @ binna: ja weet niet, heb um nog niet weer gehoord ook.... Denk wel dat ik vanavond de speen gewoon in zijn bed leg, mocht ie dan vannacht toch wakker worden, dan is dat ding in de buurt en hoeft mama er niet uit
Binna jeetje wat schrikken zeg! wat goed dat je zo rustig hebt gehandeld meis. Zo ik ben even lekker de stad in geweest Heb even een leuk outfitje gescoord voor als Tess geopereerd word. Een fuchsia joggingbroek en een leuk grijs shirtje met opdruk van barbapappa ( beide h&m).. niet mijn smaak voor het dagelijks leventje maar voor zo in het ziekenhuis wel leuk vind ik. En verder nog 1 spijkerbroek, 1 witte broek met een grijs krijtstreepje, 1 effen witte broek, een roze vestje met roezelkraagje (alles bakkaboe) en een spijkerrokje van Mexx. Ga nog even gezellig bank hangen met manlief.
Chantal wat goed dat Tygo de speen niet mee wou.. zou hij dan zo zelf van de speen af komen, dat zou wel knap zijn zeg! Alieke, is het normaal dat je zoveel moet werken in de avonduren? QB, welke ab heeft Jamie? ik heb bij Tess eigenlijk nooit veel problemen met ingeven van de ab. Ze doet haar mond al open als ik met het spuitje aan kom ( 4x daags). Ik zou ook gaan belonen met een snoepje.
@ Alieke: pfieuw.... nou dan wens ik je maar veel sterkte!!! @ Set: kleren.... moest voor tygo en sam nog effen t-shirts hebben en heb toen ook maar voor mezelf wat bij besteld, vond dat ik het wel verdiend had, hihihi....