heb morgen een feestje op zich super leuk. alleen is het thema rood. en ik heb gewoon geen rode kleren. vandaag nog een rood topje kunnen scoren en twee roden dunnen sjaaltjes en een ketin. dus morgen eens kijken wat ik er van kan breiden @ teske oee klinkt allemaal leuk ik wacht met smart op me postbode op kleertjes via mp
Carmen, ik heb iets gemist denk ik. Waar wordt Tess aan geopereerd? En ik zou ze gewoon een pyamatje aangeven, ik zou er denk ik niet eens aan denken om een outfit voor het ziekenhuis aan te schaffen.
Tess word aan haar neus geopereerd. Een pyjama vind ik niet handig want dan zou ik haar om moeten kleden als ze naar huis mag want ik vind een pyjama te koud om mee over straat te gaan. Overigens zou ik ook een nieuwe pyjama kopen als ze in pyjama zou gaan, iedere gek zijn gebrek zullen we maar zeggen
Nou ik zou denk ok wel wat speciaals kopen. en gaan wij een wiekend je weg of op vakantie dan doe ik ook haar mooiste of nieuwst pyama aan. 8)
@ Bina, gelukkig dat je niet zo geschrokken meer bent. Enne wat heb je gekocht op mp @ Carmen, ooooeeee leuk bakkaboe FOTO @ Chant, ja lekkere MILF waar blijft die foto hihihi En wat heb je geshopt?
@ binna: leuk zeg! Ben benieuwd wat je ervan gaat breien @ carmen, heb bij de H&M 1 t-shirt besteld, met een tong erop van de rolling stones, zoiets heeft tygo ook, verder een lang hemd, met marine blauwe strepen en een beetje zo'n scheepvaart print zeg maar, ennnnnnn ff denken... Een groen tuniekje met lange mouw voor nu en nog een wit shirt met lange mouw met zwarte strepen horizontaal.... Bij dat hemdje zat eigenlijk nog een zwart hoedje, maar die was pas in juni leverbaar, dus dan laat maar... En fotos van uitgaan waren echt te verschrikkelijk en mn kleding zie je niet eens echt....
Het word tijd dat de avondploeg (chantico, juud en lauwie en nog wat andere)het overnemen. Ik ga lekker naar bed ik was vanmorgen al om 4 uur wakker omdat Suze moest lachen en ik daarna niet meer in slaap kwam slaap lekker allemaal
Nu moet ik het wel goed schrijven.. claritromycine. Wit spul in een flesje, ruikt mierzoet, smaakt superbitter.. @Chantal, jammer ja van de psp. Heb ook niet heel veel tijd ervoor hoor, maar probeer er elke week even een avondje voor te zitten. Ohja, de kuur was voor een dag of twaalf, 2x per dag. Zijn maandagavond begonnen. @Binna, trusten! En fijn dat het verder goed met je gaat!
@juud en carmen een skinnyjeans voor Silver een vergino broek voor Silver een rode/ruitjes bloes voor Silver en een zwart wit breed gestreepte trui voor Silver had trouwens eens een keer een super lieve ouder. Ze bracht kleren voor op het werk ze zegt kijk maar wat jullie kunnen gebreuken. En ze zegt zachjes tegen mij. Kijk eerst even voor je eigen dochter heb ik dus even gedaan leuks zomer bloesjes jurkje en een broek
Chan; nee het is niet normaal da tik zoveel 's avonds moet werken. Maar we hebben de laatste tijd veel vergaderingen, open huis, ouderavonden, informatieavonden en tja dan 'moet' je dus wel aanwezig zijn. Carmen; ik zou dus ook wel wat nieuws kopen voor het ziekenhuis. Dus nog een gek met een gebrek. Petra; slaap lekker!! Ik ga ook zo slapen, maar zit eignelijk ook nog wel erg lekker zo. Neem over mijn lijk vanaovnd op. Dat wordt me toch echt te laat. Kijken jullie ook?? Vind dat altijd zo'n 'mooi' programma
@ petra: hhahaha, leuk zo'n dochter, zij heeft in ieder geval plezier Jammer dat je de 23 ste niet kan komen :'( @ juud, zie mn bericht aan carmen @binna: leuke vangst! kan me voorstellen dat je de postbode bijna zit op te wachten! @ carmen: ja zo ben ik ook wel hoor, voor het ziekenhuis iets nieuws, doe ik zelfs voor mezelf dus, hahahaha!
@ Chanie, is weer de 1e aflevering dacht ik! Wel zielig hoor! Yvon Jaspers volgt een jaar lang doodzieke jongeren...
oh god nee, niets voor mij.... zat vanmiddag al zowat weer te brullen, toen een kerel in third watch (digi tv; fox life) zijn kindje ging afgeven aan een adoptiegezin omdat hij besefte dat hij er zelf niet voor kon zorgen... Nope, ben zo de hele avond aan het brullen...