Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    zwaaierdezwaai

ik ben aan het werk en probeer een afspraak te maken bij de huisarts voor Roos, ze is weer snel en hoorbaar aan het ademhalen

2. @ linka: wat ik een beetje merk van Renés kids is dat als ze al niet lekker zijn en spugen, dat melk ook te zwaar op de maag ligt en dat ze daar juist van gaan spugen, zou dr alleen proberen thee, water of dikspap aan te bieden....
    Beterschap meis!

@ petra: arme roos, heeft ze er zelf ook veel last van?

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantico: wat schattig van Ise

@shanai: leuk hè ballorig, vinden wij ook

@mik: hmm geen idee heb nog geen ervaring met die plankjes

@petra: als het lukt dan krijg je er ook eentje ;)

@tesske: notenwijntje? wat is dat, soort likeur?

@toetie: nou das wel een hele overstap. ik zou voor lagen kiezen tot aan je BH band en dan mooi rond of in een punt

@chantal: gezellig prik maar een datum

@linka: mwah, nog steeds pijn, maar blijkt dat je met kaakholteonsteking gewoon even moet uitzingen met stomen, neusspray en af en toe een paracetamol. pas na 2 weken naar de huisarts. dus ik kijk het een paar dagen aan. één kant is wel over
    oh wat zielig dat ze overgegeven heeft, lekker zuur dus al haar spulletjes. arm kind

@petra: beterschap met roos

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen!

Linka, wat vervelend zeg dat Jeslyn zo moet spugen. Hebben het ook wel eens met Danique gehad. Maar vaak was ze juist na het spugen weer goed in orde. Beterschap voor haar en sterkte voor jou. Heeft Myrna deze week ook vakantie van school?

Shireen, wat vervelend zeg dat je nog steeds niet opgeknapt bent. Hopelijk gaat het snel beter.

Duster, wat goed zeg dat je kindjes het zo goed doen!

Petra; wat vervelend Roos niet helemaal in orde.

Ik heb vakantie en ja hoor vannacht was Danique weer wakker.
    Het is al vanaf ze geboren is elke keer hetzelfde. Zodra ik vakantie heb moet ik de eerste nacht uit mijn bedje omdat ze wakker is. Vannacht was het gelukkig zo weer klaar met een beetje melk, maar vind het toch raar

Moet nu gaan strijken, bah bah bah, zo geen zin in!

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Thee of water wil ze niet, maar ik heb gewoon op tafel gelegd en zie wel wat er gaat gebeuren als ze dorst krijgt diksap heb ik niet wel roosservicee maar dat wil ik niet.

Alieke, Myrna heeft vakantie en is hele week bij haar vader, bah!

6. @ all: nou ik heb mijn collegatje vandaag maar doorgegeven dat die vakantie voor mij echt niet kan doorgaan :(
    Het is niet anders!
    Krijg pas denk ik in de loop van april mijn geld binnen en je moet gewoon volgende week al betalen en ik wil best wel een eindje rood staan maar 460 euro rood staan, gaat me veelste ver! Ook al is dat maar voor een dikke maand.
    En lenen wil ik ook niet meer aan beginnen....
    René voelde zich er zo rot over, dat het niet kon doorgaan, dat ie maar heeft voorgesteld om toch te kijken of we in het najaar naar Curacau kunnen met zn driën :))
    OKEEEEE!!!!

Hahahaha!!!!
    Effe zien of ie er in het najaar nog zo over denkt, want hij heeft eigenlijk geen dagen dus hij zal dan 14 dgn in de min moeten gaan staan en daarnaast zijn tickets vrij prijzig... We zijn minstens 1600 euro kwijt voor tickets, ook omdat ik tegen die tijd wel voor Tygo moet betalen natuurlijk.

@ shanai: Volgens mij waren er genoeg dames die wel wilden afspreken, maar volgens mij zonder kids of niet, of met?
    Nee volgens mij zonder voor een avondje toch?
    Aan jouw kant van het land?

Ok zal een datumpje prikken in mei dan ofzo, zal ff de kalender erbij pakken....

@ noura en sjorsje: ik kom 9 maart hoor, wilde sowieso al een keer langs bij Noura omdat ze ook redelijk in de buurt woont van me, dus dat kan mooi!

7. LENTE- feest-meeting @ Chantal en Tygo's :p

Ok, zie in mei wel moederdag en feestdagen, maar we zien wel hoever we komen, als het qua data echt niet wat wordt, kijken we wel effe verder:

Dit zijn de beschikbare data:
    - 8 mei (zaterdag voor moederdag)
    - 22 mei (zaterdag voor 1ste pinksterdag)
    - 23 mei (zondag, 1ste pinksterdag)

Wij doen eigenlijk nooit wat met pinksteren, maar anderen misschien wel... ;)

Voor de mensen van ver die nog met slaapjes ofzo zitten, er zijn natuurlijk altijd mogelijkheden, we hebben boven natuurlijk de ruimte om evt campingbedjes zo hier en daar op te zetten, als je dit wilt. Want kan me voorstellen als je een lange rit maakt, niet na een uur alweer teruggaat/ wilt. Geef dit dan wel even aan als je wil ;)

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal;nou zou mij niet boeien hoor 460 rood ff voor vakantie ;) maar ja curacao klinkt wel beter

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Petra en Linka, beterschap met Roos en Jeslyn.

Chantal, nou die vakantie klinkt ook niet verkeerd. En ik ben ook wel voor een meeting bij jou. Mmm je gaat kijken in mei, dan zijn we van de 7e tot de 22e weg. Ben benieuwd welke datum het gaat worden.

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Oh je hebt al gepost, dan moeten we even overslaan. 1e pinksterdag komen we weer terug.

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    LENTE- feest-meeting @ Chantal en Tygo's :p

Ok, zie in mei wel moederdag en feestdagen, maar we zien wel hoever we komen, als het qua data echt niet wat wordt, kijken we wel effe verder:

JennyS
    JennyS

Wij doen eigenlijk nooit wat met pinksteren, maar anderen misschien wel... ;)

Voor de mensen van ver die nog met slaapjes ofzo zitten, er zijn natuurlijk altijd mogelijkheden, we hebben boven natuurlijk de ruimte om evt campingbedjes zo hier en daar op te zetten, als je dit wilt. Want kan me voorstellen als je een lange rit maakt, niet na een uur alweer teruggaat/ wilt. Geef dit dan wel even aan als je wil ;)

8 mei gaat denk ik niet lukken als je 25 april bent uitgerekend haha

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    wel ondervoorbehoud voor mij, ff checken of mijn onderstel het dan weer doet haha

13. @ jenny: hahaha, ja toch? Daarom kon ik me er eerlijk gezegd ook wel beter bij neerleggen en mis mn vriendin ook wel heel erg.
    En daarnaast hebben wij echt een heel rotjaar gehad met stress, veel herinneringen etc.Dat we daar gewoon ff niet meer aanwillen.

14. @ sjorsje: vakantie is ook gezellig ;)

als er echt veel weg zijn, moet ik ff meer naar eind mei of begin juni kijken, maar dan zit je zo vlak tegen het BBQ feest van Set aan :p
    maar voor nu zijn dit de data

@ jenny: wanneer ben je uitgerekend?
    ohw haha, sorry het staat eronder 8)

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: boek in iedergeval een weekendje weg ion april of mei, even eruit. last minute ofzo

16. Ik wil nog wel erg graag naar Euro disney, dus daar ga ik even naar kijken voor mei of begin juni:p of als nog naar Winterberg, want dat moeten we ook nog doen.

En had me al bedacht dat ik kijk via vakantieveilingen .nl straks om een sauna arrangement te doen met René en dan zo'n privé ding, aangezien ik niet zo van het bloot lopen ben, met nog gezamenlijke masage enzo.

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    LENTE- feest-meeting @ Chantal en Tygo's :p

JennyS
    Lique80
    JennyS
    Lique80

Chantal hoe ver woon je bij Eefde vandaan?

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: oh dat klinkt goed ja,. zal ook eens kijken nooit egdaan namelijk

19. :$
    We zijn praktisch buren joh, tenminste als je in Eefde woont...
    32 minuten... :p

Ga je ook altijd naar intratuin in lochem?

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lique woont in noord-holland!

Deel Deze Pagina