@ lauwie: het zijn een soort van dikke stiften met zo'n soort van deoroller top en daar komt dan verf uit.... je hebt ze ook van pritt @ juud: he bah, das dan vervelend, helemaal als ie nog gaat groeien, wel aan de bel trekken als de pijn te heftig word he... en maar niet te drukke dingen doen deze week.... Heb je het shirt gezien van hm met die tong voor dames? wat giulia ook heeft? @ carmen: heb er ook geen ervaring mee helaas... en risico loop je natuurlijk altijd..... Wij hebben eigenlijk nu wel voor 95% besloten (kan me altijd bedenken, ben een wispelturig mens) dat als we nog een tweede kindje willen, dat we sowieso wachten tot Tygo naar school gaat... Heb heel erg aan het idee moeten wennen en heb het er nog steeds wel moeillijk mee, want dat duurt nog wel even, maar voor die tijd zie ik het nog echt niet zitten. Dus tegen de tijd dat hij naar school mag, bekijken we de situatie nog een keer ( willen we dan nog wel?) en dan kunnen we eventueel proberen om weer zwanger te worden.
Bart heeft het super gedaan Ondanks de lange autorit was hij hartstikke vrolijk en geduldig. Sneeuw vond hij ook erg leuk. Met mijn man gaat het gelukkig weer wat beter. We hadden een huisje wat erg stoffig en benauwd was, daar kan hij slecht tegen. Zelfs ik kreeg last van een dikke keel en snothoofd.
weet je wat het is..ik weet hoe we zijn. We kunnen nu wel afspreken dat we netjes een condoom gebruiken maar op moment supreme zijn we zo makkelijk om het condoom te 'vergeten' . Heel onverantwoordelijk van ons eigenlijk he
@ toetie: oh de reis begon al dus niet zo goed en eindigde evenmin goed... Wat jammer meid.... Hoe gaat het nu met je man? Terugreid was beter te doen? Ben volop met die creme van je aan het smeren, die je me hebt toegestuurd een tijd terug. Het lijkt nu te helpen! Kan ik dat bij de apotheek kopen?
Lees nou eens wat een klasgenoot van mij op haar hyves heeft over een stageplaats: liesbeth shit shit shit, ben gebeld door assistente van evt. stageplek. Arts stelt als voorwaarde dat er min. 2,5 dag wordt stage gelopen per week en ik mag absoluut niet roken. OOK NIET THUIS. Wat moet ik hier nou mee. 2,5 dag stage houdt in dat ik nog maar één dag kan werken voor de kost. en helemaal stoppen met roken, weet het niet, maar kan ik dat wel?zou gezond zijn maar niet werken weer minder. moet toch eten en een dak boven mijn hoofd hebben. shit shit shit WTF?? Daar zou ik dus echt niet gaan stagelopen. Thuis niet meer roken....
Jij mag eigenlijk niet zwanger worden he? Dan zou ik het risico niet nemen en desnoods tijdelijk aan de pil gaan ofzo...
ze kunnen toch nooit van iemand verwachten dat diegene thuis niet rookt? maf gedoe. Pil is nog meer hormoonspul dan spiraaltje dus als ik tijdelijk aan de pil ga moet ik ontpillen..dan kan ik net zo goed mn spiraaltje nog even houden.
Tsjah, bijna alle voorbehoedmiddelen zijn met hormonen he? Wij vergeten trouwens nooit het condoom, zijn vreselijk voorzichtig, ook in the heat of the moment... Kost ons helemaal geen moeite!
De terugreis deden we in 10 uur, dus dat was gelukkig een stuk beter. Mijn man krijgt weer praatjes, dus dat gaat ook wel weer goed Ik heb nog niet teruggelezen, maar heeft tygo zo'n droog huidje of last van eczeem? Je kan trouwens die creme bij de meeste apotheken kopen.
@chantal, er is ook weer wat nieuws van die serie Louis-Widmer / Remederm Zilver Crème Repair ik wil je daar ook wel een proefje van sturen.
Meerdere redenen, wat ik eerder al aangaf heb ik nog niet het idee dat ik er lichamelijk/ geestelijk aan toe ben; daarnaast de randzaken, zoals mijn werk, ik werk nu 32 uur, waarvan 8 uur thuis, met 2 kinderen thuis lijkt me dat niet te doen. Minder werken is geen optie, want de kosten gaan dan juist omhoog. Daarnaast heb ik 2 dgn waarop de oma's oppassen, ik vind Renés moeder te oud om de hele dag op 2 kleine kinderen te passen, ben bang dat het haar te veel word en mijn moeder en mijn zus hebben ook mijn neefje nog, dus die hebben dan 3 kinderen. En ook wat betreft tijd en aandacht; ik kan tygo nu alle tijd en aandacht geven, als ik 2 kids in huis heb, moet ik die verdelen (en werken ), als tygo naar school zou gaan, heb ik alle tijd en aandacht voor het kindje wat dan in huis is. Ook stel ik zo het wisselen van de kamers uit, geeft mij een prettiger gevoel dat ik Tygo nog even op zijn eigen kamertje kan laten... Dus aardig wat redenen toch? Ik sta er ook achter, maar je weet het he, die babykriebels.... @ sjorsje: rene is nu 40, hij zou dan wat; uh, 42 zijn ofzo als we evt. zouden kunnen beginnen, dus nee, dan vind ik hem er niet te oud voor...
aardig wat redenen inderdaad.. vind je het leeftijdsverschil tussen tygo en zijn brusje dan niet te groot? Is het financieel ook niet te doen om minder te werken als al jou schuldgebeuren voorbij is?
@ toetie: ja heb het idee dat het meer echt heel erg droog is, zo droog dat het gewoon op sommige plekken een soort van barst en hij korstjes heeft... Als je me dat proefje toe wilt sturen, heeel graag! Zal bij ons bij de apotheek even gaan kijken of ze het hebben
@ toetie: heb de link bekeken, zoals ze het omschrijven klinkt helemaal zoals tygo het nu heeft, dus als je het proefje wilt sturen heel graag, wacht ik nog even met die andere kopen, wil ik weer eerst de nieuwe uitproberen! Super! Blij dat het met je man weer beter gaat Erg jammer van dat huisje, dat ze dat dan niet beter schoonhouden he, zo jammer... Maar bart heeft zich dus wel vermaakt!
@ carmen: nee, leeftijdsverschil heb ik niet zo veel mee, maar dat komt denk ik omdat mijn zus 2 jaar ouder was en mijn broertje 5 jaar jonger en met beiden had ik niets (als kind en tiener). Daarnaast kan je het denk je kind van 4 beter duidelijk maken wat er aan de hand is, waarom het minder aandacht krijgt en wat een broertje of zusje inhoudt, althans dat hoop ik wel Minder werken is geen optie nee, als ik het thuiswerk zou laten vallen, scheelt dat 300 euro in de maand, vind ik een aardig bedrag, dan te bedenken dat je boodschappen omhoog gaan en je kdv kosten, om over de kdv kosten nog maar niet te spreken als de oma's besluiten dat 2 kindjes echt te veel is.... Eerst kwamen we moeillijk rond, met het vervallen van mijn maandelijkse last aan de schuld, komen we goed rond, zonder zorgen, onverwachte rekeningen kunnen betaald worden en zo af en toe kunnen we gewoon omdat we dat willen wat leuks halen of iets gaan doen. Dat is voor ons momenteel zo'n opluchting dat we geen stap terug willen doen nu.