Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whahahahahaha, hoe kom je daar zo op?????

Hihihihi, daar ben IK nieuwsgierig naar!

En mijn antwoord is in ieder geval nee, nooit de kans voor gehad :p

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    ik voel een lijstje aankomen...

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    haha ik heb wel wat losgemaakt he met mijn vraag :D

Ik heb wel eens met een vrouw gezoend

4. :d :d :d

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    haha, geweldig chantal. wat zegt hij nou in dat 2e filmpje?

was net op hyves even met Delilah in gesprek. gaat goed met haar!! Dacht dat de visite eraankwam maar toch niet... nu hier nog maar even kletsen, haha

6. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Schatje, wat is Bradley al lekker gegroeid.

@Carmen, ik zo ook niet gaan frutten met kleertjes enzo na de operatie. Lekker in Pyjama mee naar huis.

@LInka, wat ga je in arnhem doen? Veel plezier daar!

@Petra, mijn konijnen lopen overdag los in de tuin. We hebben rondom een schutting tot de grond dus ze kunnen niet ontsnappen en geen giftige planten in de tuin staan. 's avonds gaan zelf weer in het hok om te slapen.

@Lauwie, bart vingerverft in zijn kinderstoel. Maakt er een grote gore bende van en wil niet schoongemaakt worden :p YouTube - Lekker kliederen De verf staat gewoon op tafel in de potjes en daar dipt hij zijn handje in.

@Setteke, balen van hilbrand zijn werk. :( Hopelijk komt er snel een passende oplossing. Oh :$ ik heb ook nog geen recept verstuurd ;) ben het helemaal vergeten. Zo maar ff doen.

@Sjorsje, hoe is de rest van de dag met zindelijkheidstraining gegaan? Misschien moet je dr ff in een natte broek laten lopen?

@Chantal, ik stuur het morgen op. Wat goed dat Tygo zonder speen slaapt!

@FF, nog ff volhouden meid! Dan mag je je lekker uitleven. Wel moeilijk hoor en liggen alweer zoveel leuke lentedingen in de winkel.

7. @ lique: hij herhaalt gewoon heel veel mama mama en dan sluit hij het altijd af met ja op verschillende tonen, meestal eerst zo van: dat en dat en dat is er gebeurt en dan zeg ik, echt waar? en dan gaat het weer van mamamama en dan is de ja op een andere toon alsof hij wil zeggen, echt waar hoor!

heel grappig!

@ all: wat een vrouwenzoeners hier zeg!
    Blijf ik achter...

Zo maar ff bij de buurvrouw aanbellen 8) :p :D

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, hahahah, zou ik even doen, je valt een beetje buiten de boot, haha!! Ik dacht al dat ie zoiets zei, even navragen ;)

9. @ toetie: ja he, ben enorm verbaasd en vraag me af of ik het wel zo leuk vind, hahahaha, waar is mijn baby???
    en vind het zelfs nog wel zielig om hem dit 'af te nemen', want zo voelt het eigenlijk nu een beetje....

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Haha chantal ik had eigenlijk van jou wel verwacht dat je wel van alles uitgeprobeerd zou hebben... :D Was de buurvrouw thuis? :p

11. A Man Apart

26 feb 2010
    29
    0
    0
    Vestigingsleider / Audicien
    Krommenie
    Ik zoen elke dag een vrouw ;)
    En inderdaad had ik het van Chantal wel verwacht...

12. Hahahaha, ja ik ben tegen de verwachtingen in, erg preuts, hahaha!
    Heb laatst met het uitgaan een collega ook compleet gedesillusioneerd (pfieuw, moeillijk woord).....

Was eigenlijk nooit echt (lang) vrijgezel, dus ja... .
    En zoenen met een vrouw valt voor mij ook onder vreemdgaan dus, houdt het al snel op hé....!

Alleen voor René ben ik een jaar vrijgezel geweest en toen sportte ik eigenlijk alleen maar en lag ik in bed tv te kijken...

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wel eens met een man gezoend dan?

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @toetie: oh wat jammer van je vakantie zeg, krijg je nog een herhaling dit jaar?

@chantal: ah meid je bent nog jong toch, tijd zat om te bedenken wat je wil. geniet nu maar lekker van die krullekop ;)
    maakt toch niet hoe oud je vent is, die maken vers zaad aan en is prima te gebruiken haha

@setteke: hè hoe kan hij dat nou testen dat je thuis rookt ja of nee, wat een vaag verhaal

@ff: kan me voorstellen dat je wilt shoppen, wil ik ook maar ja heeft nu geen zin inderdaad want pas toch nergens in en heb er zo niks meer aan. even afwachten dus. maar is sneller voorbij dan dat je denkt volgens mij ;)

95% terug van KDV: nooit van gehoord haha zou mooi zijn maar bij ons is de vergoeding 50% in iedergeval

vrouw gezoend: nee tenzij je meeteld dat ik op de basisschool een meisje een kus heb gegeven haha

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: ook een mannenhopper??? ;)

16. :$
    Hoezoooooo????

Hahahahahaha, nou jullie worden bedankt, zie ik er zo freaky uit dat ik vast alles wel geprobeerd heb ;)
    Hmm, zal dat een compliment zijn of.... :p

17. @ jenny: hahaha, ja of nie en rene is erg vruchtbaar dus uhhhh...
    hahaha...

En nee, ik was meer van de serieuze relaties... in dat opzicht hebben mijn vriendinnen all the fun gehad .....

Mijn eerste relatie duurde 2,5 jaar, mijn tweede relatie duurde 3,5 jaar en die met rene duurt nu al 5 jaar, joepie een record! Misschien ruil ik hem binnenkort wel weer even in :p

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Chan jij bent slecht!!

Deel Deze Pagina