haha nou ik was zo snel verliefd en uitgescheten, dus heb er wel een paar versleten. als ik weleens terug denk dan weet ik van sommige de achternaam niet eens en sommige niet eens de voornaam haha maar heb nergens spijt van gehad, vond gewoon veels te leuk allemaal. alleen wel zielig voor de mannen er hebben er een hoop gehuilt en sommige waren er wel heel ziek van en dat vond ik dan later wel erg. maar ja alles slijt
@ tesske; tongzoen niet, maar ging weleens met homovrienden stappen in Amsterdam en dan een afscheidszoen op de mond. Grappig; had van Chantal en Shireen het idee dat ze dat weleens gedaan hebben. Maar dat zullen de dames met vaak een vriendje zijn geweest. Sabrina is mijn eerste langdurige relatie (en nu huwelijk), daarvoor vanaf mijn 18e pas losgekomen *bloos*
Net zo gek, ene gekke Ali Eskedezaazaazoelioepoelie (ahum zoiets) wilde vriendjes met me worden op hyves en ra ra wat hebben we gemeen waardoor ie me heeft gevonden..... De publieke hyves van Pink Ribbon... Shame on him....
a man apart: ja sorry was teveel met jongens bezig dat ik niet eens over meisje heb nagedacht maar nee zou me niet zo trekken denk ik
@ Jenny; tja nadat ik reactie van chantal las over lange reactie(s) had ik de indruk dat jij daar ook voor ging. Maar de 1e indruk is niet altijd de juiste Hoe gaat het met de kleine? @ Chantal; waar blijft de MILF- foto hahaha Is wel een compliment.. Yeah, de "echte gooise meisjes" komen weer De favo "meekijk" serie's komen weer
@ carmen; hahahahaha!!!! Wat??? De buurvrouw is ook alleenstaand en ouder, whahahahaha!!! ohw my god.... ik moet naar bed,ben moe, sla wartaal uit, whahahaha! @ jenny: oh was jij er zo 1 hihihihi.... Ja dat kan ook, ach je moet een beetje plezier hebben toch? Kerels zijn er vast overheen gekomen... Toch....? Denk ik? Heb je het idee dat je achtervolgt wordt? @ a man apart: 'don't judge a person by it's cover' hahaha! Kan ook niet zeggen dat de vrouwen aan mijn voeten lagen dus uh.... @ toetie: hahaha, dat denk ik ook, dat moet het zijn, want ja op en top toch? hahahaha... oh oh het is echt tijd dat ik naar bed ga....
@lique: dat is bij ons met teruggave van de belasting haha @a man apart: oh heb wel lange relaties gehad hoor. 10 maanden, 2 jaar, 4 jaar en nu meer dan 5 jaar alleen daarvoor was het een zooitje hihi, maar er zit vooruitgang in
@chantal: ja joh volgens mij zijn ze allemaal gelukkig geworden, getrouwd en kindjes. wat wel grappig is, is dat als ik ging stappen het een keer voor kwam dat er 5 in dezelfde tent waren en dat ze elkaar ook kende oeps haha but no problem hoor
dat ging hier dus net zo!! hihi wat ene LOL heb ik gehad zeg..... maar ehhhh ik ga naar boven, want deze burgerlijke tuttebel gaat naar bed....want moet goed uitgerust zijn, je weet maar nooit, misschien begint het vannacht
@ Chantal; inderdaad 'don't judge a person by it's cover' maar dat doen de meeste mensen in 1e instantie. Slaap lekker, de wartaal valt nog wel mee hoor @ Jenny; er zat een stijgende lijn in 10mnd, 2 jaar en nu > 5 jaar.. en de andere zijn hopelijk over je heen maar anders had je dat wel gemerkt hahaha Iemand weleens gestalked door een ex?
8) dat dan weer wel.... ik heb misschien wel lange relaties gehad, zegt niet dat het de juiste keuzes waren...