@ Tesske, net als Sjorsje met Jorja en Lique met Djim kan ik je melden dat Suze het (zeer leuke) resultaat is van om de vruchtbare periode heen vrijen en ik gaf toen nog volledige borstvoeding Ik denk dat we nu wel aan je hebben bewezen dat het niet zo'n goed anticonceptiemiddel is @ forever friend, heb je al een beetje voorweeen of iets? @ juudje, het ziet er nu wel een beetje goed uit hè voor jullie, ik geloof dat we allemaal voor jou aan het duimen zijn Als Suze een beetje moet huilen gaat Roos er vaak heen om te "knuffelen", ze doet dan haar korte armpjes om Suze heen en trekt haar strak tegen zich aan. Echt superlief natuurlijk alleen moet Suze daarna 10 keer zo hard huilen Roos is veel met haar zusje bezig, brengt de hele dag door speelgoed naar de box en haar zusje krijgt telkens een slokje drinken
@ Petra wat lief van Roos! Oja heb maandag een date met Toetie @ Chant, haha erg leuk heb er wel zin in!!!!
@ petra: ah wat schattig van roos, wat een zorgzame grote zus is het toch! en suze ook het resultaat van om de vruchtbare periode heen fietsen... @ carmen: hmm, dat word toch minder en minder dan he.... @ juud: nou als ik weer als een boerin begin te praten moet je me maar een keer aanstoten dat je de niks van snapt, hahaha! wat leuk een date met toetie!
slaap lekker voor de mensen die lekker gaan slapen! heb nog niet zin om naar boven te gaan... te lui...
Het is in Noord-Holland... Niet echt te doen dus.... Maar zo'n rare kwiebus als begeleider... Nee, toch maar niet...
Niet door een ex, wel door een aantal jongens die verliefd op me waren.... Ik trok altijd van die zielige figuren aan.....
Ok, ga toch echt mezelf verplaatsen, moet moet moet, krijg hoofdpijn, dus rust! Meiden, fijne avond, slaap lekker en fijn weekend mocht ik je niet meer spreken! Ben by the way benieuwd hoe het gaat met Denice en of Noura al een beetje is opgeknapt!
@Jenny en FF, ik kan mij bij jullie voegen hoor... ik heb geleefd!! En nu leef ik de light versie, haha!! @Setteke, waar in NH? Zo neem nog een biertje, maar de mannen willen even op de laptop!!
echt zonde, ik ben alweer wakker omdat Suze tegen haar knuffel aan het praten is en ik kom niet meer in slaap
Goeimorgen meiden. Pfff wat een onder werp. Heb wel eens met een vrouw gezoend op de mond. Naar niet tig wij zoende altijd me jaar op de mond binnen de vrienden kring. En gefeest heb ik zekker. Gisteren ook. Het was echt supper leuk. Ze was zo verbaasd. Alleen baalde was geen achol voor mijn. En werdt op het einde beroerd. Moetst de wc. Ble.
Werkze Juud! Binna, fijn dat het een geslaagd feestje was! Balen dat je zo beroerd werd.. ~~~ Nou, hubje is al weer op pad, straks in pak naar de brandweerkazerne, om half negen gaan ze naar Veendam, daar wordt de brandweerman die maandag overleden is vandaag begraven, ze gaan vanaf hier met 40 man heen.. indrukwekkend hoor.. Xx
@lique: haha hier nu ook de lightversie, maar erg gezellig hoor en stappen ga ik wel af en toe weer doen als ik uitgebigt ben maar ja dat is misschien 1 keer in het half jaar. ach ja tijden veranderen hè maar ben blij dat ik alles gedaan heb @a man apart: jep maar niet door een ex, maar iemand die mij wilde. was niet grappig heeft heel lang geduurd en mijn moeder was doodsbang voor hem. uiteindelijk stopte het, we waren helemaal blij maar niet omdat hij het opgegeven had maar omdat hij zichzelf doodgereden had bij een spoorovergang.
Jenny, dat is ook een manier om van iemand af te komen. Carmen, ik heb nog nooit gezoend met een vrouw, ook geen behoefte aan. Juud, werk ze. Petra, was Suze alweer zo vroeg wakker, balen. Hier hebben we al 2 dagen geluk. Jorja krijgt rond 18.00 uur d'r groentehap en daarna gaat ze slapen tot ongeveer 7.00 uur.