Jeetje Shireen, wat heftig! Ik heb ook genoeg van die zielige figuren achter me aan gehad, maar zo eng deden ze gelukkig nooit!
setteke: was er ook echt niet blij mee, vond wel erger voor mijn moeder die durfde bijna geen boodschappen meer te doen. maar het is gelukkig allemaal achter de rug en denk er niet meer aan. hij nam ook altijd mensen mee en die kwamen later steeds excuses aanbieden want die wisten niet dat hij weer van plan was om langs te rijden. die vonden het een beetje voor lul zeg maar. elke nacht toeteren voor onze deur en hij heeft zelfs ingebroken bij ons. was ondergoed en sieraden kwijt, ziek hè
@ jenny: ja zieke figuren zijn er in deze wereld... Wat erg voor je moeder, dat ze er zo bang van was... Ik ben er nog goed/ makkelijk vanaf gekomen uiteindelijk. Mijn ex kon niet omgaan met het verbreken van de relatie, heeft zelfmoord geprobeerd te plegen door overdosis aan medicatie van zijn moeder, helaas niet gelukt, ook poging om aandacht te trekken natuurlijk. Na een paar maand stalken ontmoette hij een ander meisje (in een koffieshop) dat ook Chantal heette en heeft ie meteen met jong geschopt... Daarna was het nog een paar keer per week een telefoontje waarin alleen maar gescholden werd of waarin hij tekeer ging over dat IK moest ophouden met hun bedreigen en bellen, want hij was verder gegaan en hij werd vader.... Op dat moment wist ik nog niet eens van zijn nw vriendin, dus ik dacht echt dat ie compleet geschift was en verhalen zat te verzinnen om aandacht te trekken. Heb ander nummer genomen en klaar....
chantal: zo das best heftig zeg, vind zo gemeen als ze zelfmoord proberen te plegen en op die manier jou schuldig te laten voelen zo ego bah. en die arme nieuwe chantal word hier gewoon voor gebruikt
ja erg he... en het ergste is nog dat zn familie er ook volledig in meeging, die hadden echt geen idee waar hij mee bezig was, dus toen het uit was, ben ik gewoon en door zn zus, moeder en broertje gebeld met waarom en weet ik het zeker en ook toen hij dus in het ziekenhuis lag, van hij wil je zien en kun je komen, etc etc. Die nieuwe chantal heeft het kindje gehouden en tijdens de zwangerschap heeft hij haar voor alles uitgemaakt wat je maar kan bedenken en zelfs in haar buik getrapt.... Ze is er inmiddels wel bij weg...
@Sjorsje: ja ach, medelijden heb ik nooit echt met haar gehad, zij was bevriend met een nichtje van een vriendin van mij en toen mijn vriendin hoorde met wie ze verkering had, schrok ze wel even, vervolgens heeft ze mij gevraagd of ik met die Chantal wilde afspreken omdat ze vond dat zij niet zomaar kan vertellen aan haar hoe en wie hij was, maar dat meisje wilde het wel erg graag weten aangezien mijn vriendin zo schrok. Daar ben ik mee akkoord gegaan, als zij met mij wilde afspreken vond ik het in ieder geval mijn verantwoordelijkheid om haar te vertellen hoe en wat en te waarschuwen wat haar te wachten stond. Lang gesprek, ze schrok, ze twijfelde etc. Uiteindelijk heeft ze dus besloten om bij hem te blijven, ik denk o.a. omdat ze zwanger was. Dus ik denk dan toch een beetje eigen schuld dikke bult, ik heb je gewaarschuwd en je hebt je keuze gemaakt...
Goedemorgen! @ Lauwie: En, nog wat gezelligs gedaan gisteravond? @ Toetie: Jammer van jullie vakantie, beterschap voor je man! @ Chantal: Wat goed van Tygo om zonder speen te gaan slapen! @ Tesske: Dan zou ik dat spiraaltje ook nog even laten zitten als ik jou was... @ Petra: Wat is Roos lief voor Suze zeg! @ Sjorsje: wat fijn dat Jorja al zo goed slaapt! Ga er vandoor, mijn kleine boef wil aandacht en ik wil nog een chocoladetaart bakken dus... Fijn weekend!
Chantal, dan zou ik idd ook geen medelijden hebben.l Puck, lekker chocoladetaart. Ik heb vanavond een reunie van de basisschool. Aan de ene kant ben ik wel erg benieuwd naar een aantal klasgenoten, maar aan de andere kant zie ik er enorm tegen op. Ik was namelijk in de basisschooltijd al veel te zwaar en werd daar ook mee gepest. Ik hoop eigenlijk dat ik die periode na vanavond af kan sluiten.
@Sjorsje, ik hoop dat je evengoed een leuke reunie hebt. Lijkt me lastig als je altijd gepest bent. Ik was ook altijd dik, maar gelukkig geen last van gehad. misschien zijn ze nu wel heel lelijk en kaal ofzo, haha!! @Exen, wat een verhalen, heftig hoor. Hier weinig last van gehad gelukkig. klaar was klaar. @Puck, hmmmm, maar o zo slecht, haha! zo beetje katerig van gisterenavond. Net boodschapjes gedaan, zo lekker eten en een klein tukkie doen..
Omdat we vorige week aan een ander voedingsschema zijn begonnen, ben ik afgelopen donderdag Jasmijn gaan wegen bij het CB. En.................................... ze is gewoon 325 gram aangekomen in 1 week tijd Ik hoef me dus echt geen zorgen te maken (deed ik toch niet hoor )
Zo van een exstra dutje knapje wel op. Gisteren lag ik er om 2 uur in. Silver km hal 5 eerste keer wakker. Toen nog geslapen tot half 6 steve met haar er uit. En toen nog even geslapen tot 7 uur toen kreeg ik een sms. Was kapot. Dus dit tukkie was nodig
ff een tip bij villa happ hebben ze tot vandaag 50% korting op alle artikelen behalve de basiscollectie! Ik heb mn slag al ff geslagen daar!
*kwijl,kwijl* Kom net bij 0 tot 12 vandaan, een kinderkledingwinkeltje hier (Kinderkleding online - Nultot12 Kinderkleding en babykleding winkel) voor een kadobon en wat mooi spul! Maar kan het helaas niet betalen! Vingino broekjes voor half geld!