Een paar wijntjes erin en wedden dat je wel wilt flesje draaien? Al is dat niet nodig geloof ik want alleen jij en set hebben nog noooit gezoend met een vrouw toch?
Ojee is dat zo? En met 1 wijntje ben ik al helemaal teut denk ik (alhoewel ik het niet eens wegkrijg, smerig!!!).
een trechter verricht wonderen Ik ga even onder de zonnebank en douchen. We hebben straks een etentje bij de wok, op zich wel leuk en lekker maar ik zou zo graag lekker met de pootjes omhoog en een wijntje tegen mark aankruipen op de bank ipv gelikt aan tafel te verschijnen.
Is het misschien handig om voor de avondmeeting te inventariseren wie wanneer op vakantie is in de zomer?
@Sjorsje, dat is sowieso weer een lijstje waard lijkt me. Vakantielijst: Lique80: 31 juli tot 14 augustus Wie moeten er met een vrouw zoenen tijdens uitje: Sjorsje Chantal Tesske Setteke
Vakantielijst: Lique80: 31 juli tot 14 augustus Sjorsje: 8 t/m 15 september Wie moeten er met een vrouw zoenen tijdens uitje: Sjorsje Chantal Tesske Setteke
@Schatje, wat heerlijk, even op stap alleen met manlief! Geniet ervan! @Setteke, wat een vreselijke site, haha!!! Gauw weggeklikt! zo huis is weer aan kant en we liggen met z'n vieren op de bank Dora te kijken. Het is een paasverhaal, hoe toepasselijk. we hebben net samen de paastakken versierd!
Vakantielijst: Lique80: 31 juli tot 14 augustus Sjorsje: 8 t/m 15 september Setteke: geen vakantie Wie moeten er met een vrouw zoenen tijdens uitje: Sjorsje Chantal Tesske Setteke
Vakantielijst: Sjudith & Chieffie: 16-04 tm 02-05 Lique80: 31-07 tot 14-08 Sjorsje: 08-09 tm 15-09 Sjudith & Chieffie: 21-09 tm 02-10 Setteke: geen vakantie Wie moeten er met een vrouw zoenen tijdens uitje: Sjorsje Chantal Tesske Setteke
Vakantielijst: Binna & A-manapart : 06-04 tm 09-04 (naar cp) Sjudith & Chieffie: 16-04 tm 02-05 Binna & A-manapart 12-06 tm 04-07 (italie) Lique80: 31-07 tot 14-08 Sjorsje: 08-09 tm 15-09 Sjudith & Chieffie: 21-09 tm 02-10 Setteke: geen vakantie Wie moeten er met een vrouw zoenen tijdens uitje: Sjorsje Chantal Tesske Setteke
Vakantielijst: Binna & A-manapart : 06-04 tm 09-04 (naar cp) Sjudith & Chieffie: 16-04 tm 02-05 Sjorsje & Dwaze Vader: 07-05 tm 23-05 Binna & A-manapart 12-06 tm 04-07 (italie) Lique80: 31-07 tot 14-08 Sjorsje & Dwaze Vader: 08-09 tm 15-09 Sjudith & Chieffie: 21-09 tm 02-10 Sjorsje & Dwaze Vader: 10-10 tm 17-10 Setteke: geen vakantie Wie moeten er met een vrouw zoenen tijdens uitje: Sjorsje Chantal Tesske Setteke
zo poehpoeh de meiden liggen op bed en ik ga op de bank liggen met een dekbedje, dat vind ik echt het toppunt van ontspannen. Ik ben vanmiddag met de meiden naar de manege geweest, mijn vader gaat daar altijd borrelen op zaterdagmiddag dus dat was wel een verassing, Roos riep de hele tijd " opa, opa" en mijn vader was de apetrotse opa. Roos geeft alle dieren, groot en klein, een kusje, doen die van jullie dat ook? Ik vind het superschattig maar niet altijd handig