Vakantielijst: Binna & A-manapart : 06-04 tm 09-04 (naar cp) Sjudith & Chieffie: 16-04 tm 02-05 Sjorsje & Dwaze Vader: 07-05 tm 23-05 Binna & A-manapart 12-06 tm 04-07 (italie) JennyS: 28-06 tm 4-7 Lique80: 31-07 tot 14-08 JennyS: 27-08 tm 03-09 Sjorsje & Dwaze Vader: 08-09 tm 15-09 Sjudith & Chieffie: 21-09 tm 02-10 Sjorsje & Dwaze Vader: 10-10 tm 17-10 Setteke: geen vakantie Wie moeten er met een vrouw zoenen tijdens uitje: Sjorsje Chantal Tesske Setteke
ik heb al eens met een vrouw gezoend hoor, dus hoor niet thuis op het lijstje geloof ik. We zijn weer thuis vd wok en het was heerlijk. Tess heeft zich weer voorbeeldig gedragen zoals altijd als we buiten de deur eten. Ik kreeg een hele lekkere chinese wijn aangeboden, beetje jammer alleen dat de serveerster pas vertelde dat het een zware wijn was met 19% alcohol toen ik al 3 glazen op had. Dat in combi met al vanaf 05.15 wakker zijn zorgen dat ik een beetje zweverig ben en omval vd slaap. Ik ga dus lekker naar bed want morgen gaat de wekker weer vroeg. Fijne avond nog (of had ik dat al ergens gezegd)
Vakantielijst: Binna & A-manapart : 06-04 tm 09-04 (naar cp) Sjudith & Chieffie: 16-04 tm 02-05 Sjorsje & Dwaze Vader: 07-05 tm 23-05 Binna & A-manapart 12-06 tm 04-07 (italie) JennyS: 28-06 tm 4-7 Lique80: 31-07 tot 14-08 JennyS: 27-08 tm 03-09 Sjorsje & Dwaze Vader: 08-09 tm 15-09 Sjudith & Chieffie: 21-09 tm 02-10 Toetie: 23-09-2020 t/m 30-09-2010 Sjorsje & Dwaze Vader: 10-10 tm 17-10 Setteke: geen vakantie Wie moeten er met een vrouw zoenen tijdens uitje: Sjorsje Chantal Tesske Setteke
Vakantielijst: Binna & A-manapart : 06-04 tm 09-04 (naar cp) Sjudith & Chieffie: 16-04 tm 02-05 Sjorsje & Dwaze Vader: 07-05 tm 23-05 Binna & A-manapart 12-06 tm 04-07 (italie) JennyS: 28-06 tm 4-7 Chantal: 11-07 t/m 25-07 Lique80: 31-07 tot 14-08 JennyS: 27-08 tm 03-09 Sjorsje & Dwaze Vader: 08-09 tm 15-09 Sjudith & Chieffie: 21-09 tm 02-10 Toetie: 23-09-2020 t/m 30-09-2010 Sjorsje & Dwaze Vader: 10-10 tm 17-10 Setteke: geen vakantie Wie moeten er met een vrouw zoenen tijdens uitje: Sjorsje Chantal Tesske Setteke
Vakantielijst: Binna & A-manapart : 06-04 tm 09-04 (naar cp) Sjudith & Chieffie: 16-04 tm 02-05 Sjorsje & Dwaze Vader: 07-05 tm 23-05 Binna & A-manapart 12-06 tm 04-07 (italie) JennyS: 28-06 tm 4-7 Chantal: 11-07 t/m 25-07 Lique80: 31-07 tot 14-08 JennyS: 27-08 tm 03-09 Sjorsje & Dwaze Vader: 08-09 tm 15-09 Sjudith & Chieffie: 21-09 tm 02-10 Toetie: 23-09-2010 t/m 30-09-2010 Sjorsje & Dwaze Vader: 10-10 tm 17-10 Setteke: geen vakantie Wie moeten er met een vrouw zoenen tijdens uitje: Sjorsje Chantal Tesske Setteke
8) als rené toch is wist wat momenteel het gespreksonderwerp was Maar idd, lique: carmen had al eens gezoend met een vrouw, jenny nog niet Gedragen jullie je wel een beetje dames, anders mogen jullie straks in mei niet eens meer komen @ toetie wat een lieve foto van bart!
Wij zijn vanavond na de Ikea geweest, buro en een stoel gekocht voor Sam, want Tygo heeft nu zijn buro met stoeltje gekregen. Zat ie vanochtend zo trots aan met zijn duplo te bouwen! Hij vind het erg leuk... Maar het was gezellig en we hebben daar gegeten en het was ook weer apart... Waren we aan het eten, komt er een kindje naast tygo staan te kijken naar zijn patatjes en Tygo draait zich om en buigt zich helemaal naar het kindje toe, zo van: Wat moet je! Heel apart... Tygo is nooit onaardig tegen andere kindjes, maar hij had echt zoiets van, jij hoort hier niet! Blijf van mijn patatjes! En bij de kassa was tygo aan het huilen, hij was er klaar mee (in het karretje zitten he) komt er een kindje aan lopen, liep beetje doelloos rond, komt zo op ons aflopen en begint aan het karretje heen en weer te trekken en zit tygo uit te lachen omdat hij huilt Dus ik heb hem een waarschuwing gegeven en waar waren de ouders van dat kind??? Nergens te bekennen! Later naar Intersport gegaan, zit in Hengelo ook op het plein.... Ik sweer ut je.... Als Tygo geen goedbetaalde topvoetballer wordt, zakt mijn broek van mijn kont af, echt waar! Kind werd helemaal dol, bal bal bal... En dan rende hij naar het volgende rek, mama bal bal... Lachen, rennen, gek doen, voetballen, jaaaaaaaaa bal bal bal.... Resultaat: Hij kreeg een kleine voetbal van Adidas van René. Lopen we bij de kassa weg, richting roltrop (!!!) ik met Tygo op mijn arm, gleed ik me daar toch bijna compleet op mijn bek!!! Weet niet wat het was, maar gleed met 1 voet helemaal weg en schoot al achterover, maar kon net mn evenwicht bewaren en blijven staan... Ik riep ook ohw god! René zo, wat wat? Hiervan het resultaat: door de rare beweging doet mijn lies, mijn bil en bovenbeen pijn en ook mijn onderrug boven mijn rechterbil Dat was mijn zaterdag!!! Whoeeehooeeeeeee!!!!
ahhhh, rené is weer thuis... hij had brandweermelding, beknelling bij ongeval, maar niets ernstigs gelukkig, dus ik log weer uit!
toetie, super leuke foto's! wat ziet dat er stoer uit met zo'n skipak en zo'n zonnebril! puck, we hebben een gezellig maar wel sloom avondje gehad. ik heb ook nooit met een vrouw gezoend, maar ik hoef niet op het lijstje want dat gaat ook niet meer gebeuren. denk dat mijn vriend het er wel om uit zou maken. bovendien heb ik niet de behoefte om vreemd te gaan hier een superdrukke maar wel heel gezellige dag. vanochtend met een vriendin naar een kledingbeurs. leuke kleertjes gescoord. oa een oilily jurkje en een burberry rokje. toen kwamen mijn ouders lunchen en heb ik met mijn moeder de tuin gesnoeid. daarna kwamen er vrienden borrelen met hun dochter van 4 maanden. en toen kwam onze eetclub (totaal 8 man) bij ons eten. ff wachten tot de vaatwasser klaar is en er een nieuwe lading in kan en tot de buren de babyfoon komen halen. slaap lekker allemaal!
Hallo allemaal, ben net thuis van de reunie, het is me erg meegevallen. Er was er zelfs een bij die er over begon dat ik zoveel gepest was vroeger en dat dat voor mij zo erg geweest moest zijn. Daarnaast nog tig keer het verhaal rond mijn ouders moeten vertellen. Maar ik heb nu wel het idee dat ik beter kan afsluiten en loslaten. Lauwie, ik hoor ook niet op het lijstje hoor, no way dat ik met een vrouw ga zoenen (of met een andere vent (of het moet chris noth zijn )). Chantal, wat een dag zeg. Toetie, leuke foto's.
goedemorgen, ik kom de zondag openen De kinderen slapen nog en ik ben klaarwakker , dit heb ik altijd al gehad hoor, dat ik zo vroeg wakker ben. Ben echt duidelijk een ochtendmens @ Sjorsje, wat goed dat je toch bent gegaan en dat het meegevallen is @ lauwie, wauw wat een drukke dag, ik hoop dat het vandaag wat rustiger word @ Chantal, wij hadden verleden week bij de ikea gegeten, wat word je dan burgerlijk hè, maar ja het is ook gewoon leuk voor je kindje. @ Toetie, wat een onwijs mooie foto's van Bart, hij lijkt al zo groot op de foto in de skilift @ Tesske, wat heerlijk dat je gewoon uit eten kunt gaan met Tess Vandaag heeft mijn pony wedstrijd met zijn verzorgster en daar gaan we naar kijken. Ik ben benieuwd, ze is zo'n heel lief meisje maar vind Finley nog een beetje spannend. Hij ziet er namelijk uit alsof hij elk moment gaat ontploffen (hij doet alleen helemaal niks )