Wassen: ik zit ook wel tegen de 10 aan. De kindjes (en ikzelf) krijgen elke dag schone kleertjes aan, Ard doet met het zijne wat langer (behalve ondergoed en sokken).02 (cijfers zijn een toevoeging van Yosyp).
hihi ik dacht dat ik veel was had hihi... maar er zijn gelukkig meerdere (A) heb het vandaag wel makkelijk ipv 10 zit ik nu op uhm... 8 ofzo hihi
Kimm doe jij dan korte wasjes? Ik doe m'n trommel zo vol mogelijk en dan op 40°C doet ie er 2 uur over.
2 uren? Jemig wat lang! Mijn wasmachine doet er hooguit anderhalf uur over en hij verkort tussendoor de wastijd vaak zelf ook nog als de trommel niet heel vol zit of als het wasgoed niet heel vies is.
@Zoenen met een ander, tja blijft vreemdgaan en nu denk ik, dan is het gelijk klaar. Maar kan ik niet met zekerheid zeggen. @Setteke, nog iets gevonden om de financiele situatie iets te verbeteren?@Avondmeeting, ik wil graag eerst eens kijken hoe het bij Chantal gaat. Wordt mijn eerste keer... daarna zal ik beslissen. @Kimm, had je plannen op je hyves al gelezen. Stoer hoor. Kom je financieel alleen niet erg in de knoei?@Wassen, denk wel 7-8 draaien in de week, waarvan mama en kids iedere dag schone kleding meestal. En papa heeft werkkleding.zo vanmorgen lekker naar buiten geweest, brrr wat was het koud. Gaan zo naar mijn schoonouders, daar mooi eten!!
Ik verveel me dood! iemand een idee wat we met zijn vieren kunnen doen? Buiten regent het, we hebben nog 4 euro op de bank, en familiebezoek wordt hem niet....
@ Lique, Hilbrand heeft gesolliciteerd en we wachten af of dat wat wordt. (bij de 1 na grootste postverwerker van het land)
Setteke dat komt denk ik omdat ik 'm op witte was instel, er zit namelijk wel een knop op om fijngoed te wassen en dan doet ie er 1,5 uur over, maar daar doe ik m'n trommel veel te vol voor.
@Wassen, hier altijd op het korte programma, die duurt evengoed nog 1,15 uur.@Setteke, oh dat maar even afwachten inderdaad. Misschien sminken of verkleden met de kids en dan gekke foto's maken...
Ik weet niet wat er mis is, maar de enter lijkt niet te werken. Dus alles staat achter elkaar aan.Misschien nog picknicken op zolder setteke, klein hapje mee en doe alsof je in het bos bent, hé hoor ik daar de wind door de bomen. En een uil??
Jeetje Lique, wat creatief! Op zolder wordt hem alleen niet haha, die is veel te klein en veel te vol!
@Setteke, een slaapkamer dan, of gewoon midden in de woonkamer? En ik kan heel goed verzinnen, maar denk nou niet dat we dat veel doen hier, haha!!
@ Sjorsje nee ik prop me trommel vol hoor... en dan 60 graden (sommige kleding krijg ik op 30 niet schoon) en dan doet hij er 1,5 uur over en zo lang doet de droger er ook over... @lique nee ik krijg gewoon me studiefinciering en daarvan is rond te komen al is het geen vet pot... @ setteke uhm... even denken... ga leuke foto's maken... wit kleed of zwart aan een muur vastmaken en foto's maken (vinden ze hier leuk)
Heyy meiden ik heb heerlijk een gezelig midag op blok gehad. ik ging al heen en ben gaan kese (is een speletje) en later toen Silver wakker was kwam steve met Silver en die is nog even ajax gaan kijken en Silver en ik lekker spelen. @wasjes wat wassen jullie veel. pff wordt dus nog wat een kind er bij. ik heb er meestal 4 per week. een donkere was een lichte was. een handoeken was en 1 ondergoed/ Dweiltjes was (ene week) ander week bedden goed
alles rustig hier heerlijk dagje met manlief gehad want Britt was bij opa&oma het piept, kreunt en doet veel van binnen, maar nog steeds geen aankondige bevalling...... CU fijne avond
Ik heb altijd 1 roze/rode was, 1 geel/groen/bruine was, 1 donkere was, 1 witte was, 1 60 graden was met ondergoed, doekjes enzo en dan soms nog handdoeken of beddengoed.
@kimm: 4 keer per week ofzo, valt wel mee. we sparen meestal op en doe ze in 1 dag, beetje lui haha @setteke: beetje laat maar volgende keer lekker spelletjes doen binnen wat veel wassen hebben jullie zeg, maar ja door mijn deo kan ik mijn shirtje altijd 2 keer aan, vroeger eg niet