Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ga ff in bad kom straks wel ff weer!

2. #3042 ChantalChannie, 15 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
    but(t) but(t) but(t), mijn berichtje weg!

shit en wat had ik nou geschreven?

wij zijn net terug van peutergym

@ set: balen van je fiets

@ mik: had nog niet op je gereageerd, was zo gehaast bezig vanochtend, maar jullie hebben naar banken gekeken? Wij ook zaterdag bij de Ikea, mooie leren gezien, maar hadden ze geen stoel bij, vond ik wel jammer.
    En vandaag klossen halen, al helemaal met de voorbereidingen bezig he ;)

@ jenny: gel in zijn haar... Dan kan ik het meteen net zo goed dat ene kereltje maken van de boefjes met alleen 1 pluk omhoog recht op de kop... Hij heeft heel eigenwijs haar en het staat gewoon de kant op die het wil staan.... Dus als hij zo wat langer haar heeft doe ik wax in zijn krulletjes zodat die een beetje mooi krullen...

3. @ miepie: oeh wat vervelend... wanneer heb je weer controle dan? zou ik het anders dan even aangeven...

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

ForeverFriend, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Stijn! Hoera, Britt is grote zus!

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: haha was maar grapje hoor ;)

miepie: pittig hè meid ff volhouden

hier ook een klote nacht, mylan werd steeds wakker en ging huilen geen idee waarom maar zat wel steeds naar onze kamer te wijzen. maar daar trappen we niet in natuurlijk dus hij heeft gewoon tot kwart voor 6 in zijn eigen bed geslapen de boef

6. #3046 ChantalChannie, 15 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
    arm kind, mama heeft Mr. T bijgeknipt :)
    Nou dat vond ie toch leuk..... Not...

Even een beetje over de lange stukken wat bijgeknipt en de bakkebaarden.. Hopelijk kunnen we zo dan nog even uitzingen tot we naar de kapper gaan... Vind het nog zo koud aan zijn hoofdje....

Hij zit nu lekker boterham met hagelslag te eten, heb ik ook wel zin in!

En dan gaat ie naar bed...

Tygo heeft gewoon lekker doorgeslapen tot 7 uur deze ochtend, gelukkig, hij was ook al 3 nachten wakker om 5 voor 6, pfff...
    Ik denk een doorkomend laatste hoektandje, want hij at gister ook slecht..

@ Jenny: goed hoor dat je zo volhoudt! is hij al op zijn nieuwe kamertje?

7. Er is 5 juni een uitvoering van de sportvereniging waar wij aan peutergym doen...

Dus de gymjuf wil heel graag een keer mee doen met de groep...
    Lijkt me wel leuk, maar ja Tygo is zo jong, hij vind het leuk om te gymmen, maar dat is allemaal nog heel vrij, een uitvoering is natuurlijk wat meer vaste dingen doen...
    Weet het niet, wat zouden jullie doen?

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ forever friend, ik kom even kijken of er al nieuws is van je en ja hoor, wat voor nieuws. Je bent gewoon ineens bevallen, wat een goed nieuws zeg. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en ik hoop dat je je een beetje goed voelt en een goed gevoel over de bevalling hebt

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wie is nu als volgende aan de beurt om te bevallen???

@ Chantal, ik zou meedoen, leuk joh

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal: ik hou niet zo van het vaste, voelt gelijk zo bezwaard

petra: miepie volgens mij of Mik

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

12. @ set: :(
    hé, wat heeft dat nou voor nut? weird.....

Heujjj, mijn H&M pakketje is onderweg, hoop dat ie vandaag ook afgeleverd wordt!

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Geen idee.... Ik heb wel eens gehoord van Opel die opengebroken werden om de airbags, maar nu komt het dus wel erg dichtbij... Ik weet niet wie zijn auto nog meer is opengebroken...

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    haha wie gaat nou een airbag jatten, beetje triest'

15. hmm, schiet niet op met het HM pakket, staat nog steeds alleen op distributie aangemeld, nog niet op gesorteerd en op route....

stuk ongeduld ben ik natuurlijk...

en mijn badpak komt als het goed is ook binnen een week, ben zo benieuwd of het een beetje mooi staat!

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Mmm, zou ook niet weten wat ik met een losse airbag zou moeten, maar vandaar dat de auto van de buurvrouw dus mee is genomen. Raar.

Chantal, ik zou wel mee doen.

17. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ FF, man en Britt: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broer Stijn!

@ Petra: Wat goed van Finley en zijn verzorgster! Gefeliciteerd!

@ Chantal: Leuke foto van Tygo aan zijn tafel. En zijn haartjes geknipt? Hier hoeven we niet eens met een schaar in de buurt te komen en bij de kapper is het helemaal drama;) Misschien moet Tygo eens komen praten met Olivier:D

@ Vogeltje: Hopelijk ben je snel hersteld, beterschap!

@ Setteke: Wat een raar gedoe om een airbag te jatten:( ... Hopelijk blijft deze ongein jullie bespaard!

Bij Olivier lijkt het alsof er weer kiesjes doorkomen, alles duidt erop. Valt hij vanmorgen ook nog om en met zijn mond tegen de hondenmand aan met als gevolg bloedlip, zo sneu :(

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Arme Olivier.

Chantal, leuke foto's van Tygo.

Vogeltje, heb je nou 5 kleine sneetjes of één grote?

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: heb ook eens een badpak besteld, leek net een 16 jarige haha

20. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Foreverfriend, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Stijn! Heel veel geluk gewenst met jullie gezinnetje! Hopelijk kan je volop genieten en herstel je goed!
    Britt, hiep hiep hoera, jij bent nu grote zus!

Deel Deze Pagina