@ FF,FF-man en britt: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van stijn! heel veel geluk met z'n vier-tjes!
wat leuk dat je weer eens wat laat horen! Ik lees via je wie wat waar regelmatig mee hoe het gaat met het tuincentrum en je twee kleine boeven. Ik heb wel het idee dat je nu je werk veel beter in je vel zit. voor mij geld voor iedereen, schrijf mee zoveel of zo weinig als je wil
ik zou er nog niet zoveel druk op leggen, het is op deze leeftijd nog helemaal niet gek dat een kindje niet duidelijk benoemt wat hij wil. Als tess het zo zou doen als tygo zou ik zeggen ' wat wil je hebben?' en als hij opnieuw wijst of die zegt dan duidelijk vragen/ zeggen 'o wil je drinken?'. Het is nog super frustrerend dat ze niet goed duidelijk kunnen maken wat ze willen/voelen en de kans op overvraging is aanwezig door nu al af te dwingen dat ze gaan praten.
ja he?had er 5 vrij omdat ik zoveel had gewerkt en heb er vakantiedagen achter aan geplakt omdat tess volgende week geopereerd word.
@ carmen: dat wat jij omschrijft, dat doe ik wel... en dan zegt hij alleen maar ja... maar ja je kan hem ook vragen of hij de paus kent en of de paashaas bestaat, dan zegt hij ook ja
@ chantal, ik had hem geloof ik de speen niet gegeven, ik vind het zo knap van hem dat hij er zelf mee stopte. Ik denk dat ik net zou doen of ik gek was @ Shanai, goed dat je er weer bent! had je mijn pb nog ontvangen, geeft niks hoor als het niet lukt maar als je geen gegadigde heb dan zou ik graag willen Ik ben toch zo blij met de aankoop van Finley (de pony) na werktijd ga ik altijd eerst rijden en het helpt me echt om even helemaal nergens aan te denken. Vandaag weer een poging gedaan in het verkeersmak maken en ik vind dat echt superleuk om te doen. Roos blijft maar heen en weer rennen, ze doet niks liever. Ze zegt "hennen"rent een soort van keihard naar de box met haar spekpootjes. klimt erop draait zich om en komt schaterlachend terug rennen. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind Roos en Suze echt superleuk hihi ik had nooit gedacht dat ik baby's ook leuk zou vinden (nou vind ik dat ook eigenlijk niet, maar Suze is GEWELDIG en de leeftijd die Roos nou heeft is ook uberschattig oftewel......... ik = blij
@ carmen: oh wat gaat dat snel... @ vogeltje: met dat ik operaties lees denk ik aan jou... Hopenlijk genees je snel en voel je je snel weer beter meid!!!
Dat had ze niet gemist, ze smste mij al voor 9 uur, haha. Als echte zp-verslaafde heeft ze vanmorgen hier wel even gelezen denk ik! @ Sjorsje, jeetje wat vervelend. Hoop dat het niks is!
duster, vervelend. ik had er weinig last van. ik zweette wel enorm. zo te horen zijn die lillypadz wel handig. en anders misschien zo'n zwangerschapszeiltje op je matras? kraakt wel vervelend. petra, wat goed van finnley en zijn verzorgster! chantal, wat zit tygo heerlijk te spelen. en wat een lekker ventje! hoe zit zijn haar nu? foto! krulcontrole creme van andrelon werkt ook goed. over de uitvoering: ik denk dat je er op die leeftijd niet teveel van voor moet stellen. is toch lachen als ie niet helemaal goed meedoet. zolang het als leuk gebracht wordt en niet teveel druk, zou ik hem lekker mee laten doen. over dingen laten zeggen: ik doe het zo als tesske zegt. als ze hebbe!! zegt en als je vraagt: wat wil je hebben? en ze eh eh zegt, dan vraag ik wil je ..? en noem ik dingen op waar ze naar kijkt of wijst. zo leert ze vanzelf die woorden. en ook als ze het al kan zeggen, leg ik er geen druk op, maar ik zeg soms wel dat ze het ook kan vragen aan mama. maar ze krijgt het wel (als ze het mag hebben dan) vogeltje, wat fijn dat de operatie goed gegaan is! hoop dat je snel verder opknapt! hoe lang ben je in het ziekenhuis geweest? wat vond toby ervan dat je weg was? lique, waar vind ik de foto van djims haar? schatje, wat knap van djayden! ik ben al helemaal trots als otje 2 zegt als ze 2 dingen heeft. setteke, balen van je fiets. ik heb ook zoiets met mijn stuur. ik wilde m hoger omdat otje er niet meer goed tussen past. maar het lijkt of er iets afgebroken is. kost toch weer geld en dat is in jullie geval helemaal balen! miepie, heb je de vk nog gebeld? hoe gaat het nu? rustig aan he?! puck, wat sneu voor olivier. ik hoop dat ze snel door zijn! zijn het zijn eerste kiezen of heeft hij zijn hoektanden al? hi marleen, gezellig dat je er weer bent! sorry dat ik niet meer gereageerd had op je laatste hyveskrabbel. is jasper weer helemaal opgeknapt? ottilie bleek een koortslip/herpes te hebben. ze was er goed ziek van want ze had ook allemaal blaasjes in haar mond waardoor ze nauwelijks meer at, maar wel honger had. zielig! carmen, sterkte met je hand! toetie, wat schattig van de macarena! heb je een filmpje? shanai, gezellig als je mee komt kletsen vanavond! waar was je zo druk mee?
dat doet tess ook wel en ook dat is heel normaal want hij luistert naar de toon van je stem. Zeg op een vrolijke manier dat hij een klein vervelend ettertje is (wat uiteraard niet zo is ) en hij zal het lachend beamen. Of zeg op boze toon dat hij geweldig lief is en hij zal zich gedragen zoals hij doet als je op hem moppert.
sjorsje, o wat gek. heb je een idee wat het kan zijn? hebben ze er last van? succes morgen! petra, wat kun je heerlijk genieten van die kleintjes he? ik begrijp je helemaal hoor! schattig dat 'hennen!' carmen, dat komt wel dichtbij. ben je er gestresst van?
over dat dingen ehbben willen. ik doe als ze dan zit ehhhhh ehhhh of beetje jamertje. dan zeg ik wil je de pop. dan kan je da took vragen. dan vraag je mama helpen. en als ze zo iets dan zegt of zo dan help ik haar. maar ik reageer niet op ehhhh door dan te helpen
chantal: je net weer toevallig maar ik schiet niet op. dvd ligt nog steeds op de bar en we hebben thuis geen lege ;(
ik heb een zielig meisje ze is vandaag op het kdv eerst van een stoeltje gevallen (tand door de lip) en daarna echt ernstig gebeten door een kindje. kreeg haar terug met een t-shirtje onder het bloed.
Ach arme Otje Is ze zo hard gebeten dat ze ging bloeden? Of kwam dat door dr bloedlip? Hopelijk heeft ze er niet zoveel last van.
petra: echt super dat je zo van roos en suze geniet! Heerlijk meid om die verhalen te lezen van je! vogeltje: hoop dat je snel beter voelt! chantal: ik zou aan de ene kant tygo mee laten doen maar snap ook goed dat je nog zoiets hebt van het kan nog wel....Tis wel leuk voor hem.... Ik wil ook graag op peutergym alleen doen ze het bij ons alleen op donderdagmiddag (als malou slaapt....) En een dorp verder doen ze het pas vanaf 2 jaar. lauwie: ja heb de vk gebeld en ze is even geweest maar ze dacht zelf ook dat het voorweeen waren. Ze heeft mn bloeddruk nog ff gemeten en die was perfect en hartje geluisterd die was ook super! Hij was wel weer gedraaid lag nu met de rug weer aan de linkerkant. tesske: wel erg spannend zeg volgende week de operatie van tess al! binna: Wou hier ook nog ff zeggen dat ik je fotos echt schitterend vind!