Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    lauwie: wat sneu zeg voor otje!

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    toetie, beide. waar ze gebeten is (op haar arm) zit ook een behoorlijke wond. denk dat het meeste bloed wel van haar bloedlip is.

ze was vrolijk toen ik haar haalde, maar wel heel snel over haar toeren vanavond als het niet zo ging als zij wilde. toch wel een zware dag voor haar denk ik.

3. @ lauwie: ja vind zn haar wel goed zitten, rene ook, scheelt weer, hahaha!
    ah wat zielig voor otje, niet haar dag en beetje balen van haar shirt natuurlijk....

@ jenny: hahaha, zul je altijd zien....
    Heb je cd nodig, heb je um niet in huis...
    Ben heel benieuwd naar Mylans kamer, ik ben overdag wel thuis, dus als ik hem voor je op zp moet zetten moetje het maar laten weten!

Ben nu al een paar dagen met de deo bezig en merk echt verschil al, super!

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    lauwie, het komt idd snel dichtbij nu en ik zie er vreselijk tegenop. Niet zozeer om de ingreep an sich maar ik vind de narcose doodeng en ben bang dat de anesthesist er niet aan denkt dat ze ademstops heeft. Zal vast allemaal goed komen zegt mijn hoofd maar mijn moederhart voelt wat anders... Maargoed eerst deze week maar door komen zonder dat ze ziek word anders gaat de operatie niet door.

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    otjes arm

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    lauwie wat zielig voor otje!
    Tess heeft een blauw oog, gevallen onder de douche.

Marieke fijn dat alles goed was!

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, kan me helemaal voorstellen dat je er enorm tegenop ziet gezien haar ademstops en haar longen. hoop dat de anesthesist goed naar je luistert en je gerust kan stellen! hoop dat je ondanks de zorgen toch fijne vrije dagen hebt.

8. @ miepie: bij ons alleen op maandagochtend en tygo heeft nog 2 slaapjes, dus moest er iets voor opgeven... Heb gewoon gekeken of hij het kon hebben, hoe hij er de rest van de dag onder was en hoe hij het vond...
    Misschien ook een idee met Malou?

@ Petrra: ik had helemaal over je heen gelezen!
    Ja denk dat ik straks de speen uit bed haal, als ik naar boven ga en hij krijgt hem morgen overdag gewoon ook niet, leg hem gewoon weg waar hij um niet kan zien en dan kijken we wel...

Ik weet precies wat je bedoelt met dat rennen... Tygo deed dat gisteravond toen hij naar bed moest, zo lachen, ging ie naar de stoel rennen waar papa zat om papa nog een kusje te geven en dan kwam hij naar de trap toe rennen en dan begon ie weer te lachen en draaide zich om en rende weer naar papa om een kusje tegeven.... Zo ging het wel even door en soms nam ie niet eens de moeite om naar de trap te rennen, maar bedacht ie zich op de helft alweer, hahaha! Leuk he!

En je eigen baby is altijd leuk toch ;)

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miepie, zou je dat draaien niet gevoeld kunnen hebben? fijn dat alles goed is!

tesske, ah een blauw oog is ook zielig zeg!

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, hoe is het? zie ik nou op hyves dat jeslyn ziek is? arme jeslyn! weet je waar de koorts vandaan komt?
    en hoe was je volleybaltoernooi?

11. @ lauwie: ah, die heeft ook goed gebeten zeg!
    wat een gemene kindjes zijn er toch he....
    er is ook 1 jongentje op gym, die is gewoon niet leuk hoor en die moeder heeft het niet door of wil het niet zien, maar als hij langsloopt ofzo, duwt nog stiekem even iemand aan als de 'groten' niet kijken of steekt zijn arm ineens uit... En die moeder denkt steeds dat ie het 'per ongeluk' doet...
    Kijk het nog wel even aan, maar anders moet ik toch maar eens een opmerking plaatsen.... :(

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Allemachtig! Dat kindje heeft een goed gebit!:(

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    lauwie: dat draaien doet ie bijna elke dag....en dat was niet dit gevoel.

tesske: tess een blauw oog zielig hoor!

chantal: malou heeft haar middagslaapje echt nodig. Doen het wel eens als we een dagje weg gaan maar dan zit je echt met een jengelend kind.

Malou is zaterdag in de villa happ nog ff hard gevallen....ze was aan het spelen met een grote pop en wou die niet los laten toen we weggingen.....dus wat doet madam laat zich zo voorover vallen op de betonnen vloer....dus mooie bult op de voorhoofd en maar krijsen in die winkel....

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Carmen, ach arme Tess. Ik snap best dat je je zorgen maakt! En ik zou het gewoon nog een keer aangeven als het zover is... Ik denk dat ze dat in het ziekenhuis ook wel snappen, ze zullen vaker bezorgde mama's meemaken!

15. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Hallo dames,

heb even alles vluchtig door gelezen.

ik ga naar boven en strijken (altijd het leukste werk:S) en dan slapen ben op (njah slapen moet me bed verschonen....!!! gisteren schoon op gedaan en nu weer smerig:p)

slaap lekker iedereen:)

16. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Wij hebben ook onze vakantie geboekt! We gaan naar frankrijk naar de nieuwe center parcs! een weekje van 10 sept tot 17 sept!

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ miepie, ik wist helemaal niet dat je een jongetje krijgt, wat tof zeg

@ Lauwie, ik ben heel erg van het 'kinderen onder elkaar kan gebeuren" maar Ottilie haar arm is wel goed te pakken genomen zeg

@ Chantal, ik ben toch zo benieuwd hoe jou spenen verhaal af gaat lopen

@ Tesske, wanneer staat de operatie gepland?

mijn moeder gaat morgen voor een paar dagen naar Barcelona naar een oude schoolvriendin, vind het wel stoer van haar en wil haar dus even goede reis en heel veel plezier wensen

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Jeej FF, FF-man en Britt! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en natuurlijk je broertje Britt! Geniet ervan!

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    petra ze word maandag geopereerd.
    Wat leuk dat je mam naar barcelona gaat zeg!

Deel Deze Pagina