Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    en hoeveel krijg je eigenlijk voor 2 kindjes?

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Rond de 1e komt de KB weer! :)

@ FF, wat fijn dat het goed gaat! Kom je binnenkort foto's showen van je nieuwste spruit en zijn grote zus? ;)

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    vogeltje: wow ik schrik even van je gewicht.. wat voor operatie heb je nu ondergaan?

4. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Jenny Ik was hier lichamelijk ook erg ziek van.
    Ik heb een gastric sleeve gehad hierbij halen ze een groot gedeelte van je maag weg zodat er eigenlijk nog een soort mouw overblijft. Je kunt dus minder eten en je lichaam neemt minder op.

5. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Ik heb me hier lang voor geschaamt hoor dat ik overgewicht had en ben er ook veel mee gepest. Maar welk dieet ik ook deed het hielp niet dus dit is eigenlijk het laatste wat ik nog kan proberen.

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny, voor 2 kids is gewoon dit bedrag x2, geen extra's! EN 1 april is het weer zover, haha!!

@Vogeltje jemig! Das niet mis. Ik ben dan weel 17 cm langer. Ik woog op mijn zwaarst (hoogzwanger van Djim) 143 kilo. Weeg nu 108 en nu wordt het verder afvallen dus heel lastig.. Tenminste, ik moet er nu echt moeite voor doen. Maar een operatie vind ik ook geen optie op het moment.....

@FF, wat een fantastische bevalling!!! En zooo snel! Lekker hoor, geniet van je kraamtijd (zijn jullie nog in kraamhotel?)

7. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Lique als ik een andere keus had had ik het misschien niet gedaan maar die had ik niet. Toen ik bij de chirug en internist was geweest op 2 maart moest ik ook met spoed geopereed worden dus dat zegt dan genoeg.

8. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Duster: Haha, net op tijd klaar dus! Fijn dat Jasmijn het zo goed doet. Ik had echt een rotstart toen Jasper geboren werd en het heeft lang geduurd voordat ik mijn draai gevonden had, dus geniet ervan meid! Die verbouwing van de woonkamer komt wel weer.
    Jasper is een verschrikkelijke brokkenpiloot, Thomas trouwens ook...;)!

@ Binna: Jou heb ik lekker op hyves nog lastig gevallen :p en nu ook hier weer ;)!

@ Lique: Het ging echt helemaal nergens over! Maar hij was gewoon duidelijk uit op zeiken. Ik ben er niet op in gegaan en weggegaan, ga dan maar lekker iemand ander afzeiken. Ik heb hun zien tobben met hun dochter en had heel wat terug kunnen kaatsen, maar dat is het me niet waard!

@ Jenny: Wat een waanzinnig gaaf kamertje heeft Mylan!

@ Petra: 18 mnd afspraak, daar heb ik nog niet eens een oproep voor. Ik denk dat ze het combineren met de afspraak van Thomas tussen 3,5 en 4 jaar. Of ze zijn me weer vergeten... dat is al vaker gebeurt!

@ Vogeltje: Go Toby! Succes met afvallen. Ik begrijp dat je iets van een maagbandje ofzo hebt?

@ Setteke: Eigenlijk krijgen we die KB net iets te laat vind ik. Telkens zie ik in de maand voordat die KB binnenkomt al leuke dingen in de winkels hangen! Ik heb m vaak dus vantevoren al besteed :). Alleen moet ik nu wel even oppassen met geld uitgeven. De gemeentelijke heffingen, rioolrecht enzo moeten weer betaald worden....:x!

@ Mama Rianne: Leuke foto's!

@ Sjorsje: Mijn zwager...?! Dat is wel een aparte ja. Zijn familie is echt een hooghartige en zelfingenomen familie. Hij is zelf aardig opgedroogd, maar heeft wel van dat soort trekjes helaas. Verder is het best een aardige vent en kan ik het er normaal gesproken wel mee vinden.

@ FF: Wow, dat klinkt allemaal als een super voorspoedige bevalling! Geniet maar lekker even van je kraamtijd (iedereen voor je laten renne dus haha). Hoe vindt Britt het allemaal?

Pff, vanmorgen ff op pad geweest met de kids. Had een leuke zwembroek gezien voor de mannetjes in het foldertje van de Wibra. Nog even naar de supermarkt en het kruidvat geweest en toen op de koffie bij oma. Nu moet ik eigenlijk een bult wasgoed wegvouwen, maar zit eigenlijk wel lekker...;):)!

9. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Zo ik ga Toby zijn jas aan trekken en dan op naar opa. Veel plezier nog iedereen

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Heeeee baby nieuws gemist!!!!!!

FF: gefeliciteerd met de geboorte van Stijn.
    Geniet lekker van je gezinnetje meid.

11. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Vogeltje: Ik vind het erg knap dat je de strijd op deze manier aan gaat. Ik hoop van harte dat het je gaat lukken! Ik ben ook al jaren iets te zwaar, maar nu is jou verhaal lees vind ik eigenlijk dat ik niet moet zeuren!

@ Jenny: Ik krijg bijna 400,- KB.

12. @ jenny: muur is gaaaffff!!!!

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @marleen: dank je, 400 is inderdaad echt veel zeg

@lique: jeetje jij ook al zo zwaar geweest?? nu wel weer beter?

@vogeltje; tja denk dat sommige stofwisselingen gewoon zo anders werken dat het niet uitmaakt wat je doet en moet je drastische maatregelingen nemen. hoop dat snel minder word voor je ;)

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    #3214 binnabinna, 16 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2010
    hey meidne

@marleen was gezelig hoor me op me hyves lastig vallen ik viel jou ook lastig toch ;)

@ff jeetje meis wat klinkt je al lekker. en wat een mooi bevaling. dat kan je nog eens een bevalingsverhaaltje noemen

@setteke was het makelijk te maken je fiets

@vogeltje pff dat is best veel wa tje af moet vallen. maar hopenlijk lukt het nu

kinderbijslag. lekker he dat het weer bijna komt. heb al een shop afspraak gemaakt met Juud dat gaan we het eens uit geven :D

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: ja cool hè

bijna alle kindjes zijn leeuw toch van ons?

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    FF, fijn dat de bevalling zo vlot is verlopen. Ben stiekum toch blij dat ik nooit meer hoef.

Vogeltje, ik zit nu op de 84 (bij 1.63) en dat voelt al stukken beter aan.

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @KB, wordt hier zo in de lopende rekening gestort...

@Jenny, weeg nu 108, maar dat gelooft niemand. Ook 99 geworgen de laatste 10 jaar, dat is wederom het doel en daarna zie ik wel weer verder. Je krijgt voor Mylan nu toch ook 190 eu.

@Marleen, groot gelijk, lekker de eer aan jezelf houden.

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik heb nog geen doel voor KB

ik zou wel graag de Phil and Teds duo kinderwagen willen, kennen jullie die??

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Yosyp is maagd en ik had er nog wel zo m'n best op gedaan dat het ook een leeuw zou worden, blijft die pipo gewoon 12 dagen langer zitten.

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lique: maar je bent vrij lang toch? ja krijg nu 190 geloof ik, maar wist niet of het verdubbeld werd. denk altijd dat je genaait word door de overheid, werk ook voor de overheid en qua loon word ik namelijk ook genaait

Deel Deze Pagina