Jasmijn staat er niet zo duidelijk op, maar ik vind het toch een erg schattige foto..... Bekijk bijlage 59124
Duster wat schattig. Miranda, dat is minder dat ze weer zoveel ruzie hebben onderling. Maar wel fijn dat ze het op school goed doen.
Oja Dionne heeft vandaag ook nog haar "veterstrik diploma" gehaald. Hangt ook alweer op de kastdeur. haha
Haha, ja sorry ben hier ook maar op de wereld gezet ! Ik denk dat Tymen & Thomas wel een lekker duo samen is, maar Sil & Jas.... Ze hebben volgens mij beide wel een pittig karaktertje .
@ Miranda: Erg druk dus met alle dames! Veterstrik diploma, knap hoor! @ Duster: Ach wat een lieve foto's! Volgens mij lijken ze qua gezichtje wel erg opelkaar of zie ik dat verkeerd? Matthijs kan bijna een staartje in haha! Wel erg mooi & vol haar hoor! Hier 2x peenhaar!
Ik plaatste 't toevallig vanochtend, dat hij eigenlijk nodig naar de kapper moet (omdat hij geregeld voor 'n meisje wordt aangezien :x) Op deze foto zie je z'n bos krullen nog beter Bekijk bijlage 59126
Ach erg lief! Ik zou er bijna kriebels van krijgen! Jasper is wakker, dus ik ga er vandoor. Nog even naar de zaak,maar op tijd weer naar huis. Vanavond gaan we prei-schotel eten en dat moet wel ff de oven in. Doei!
@Miranda; Hoera voor Dionne @Marleen; Als ik sommige babyfoto's van Matthijs bekijk, dan lijken ze echt als 2 druppels water op elkaar. Als ik met Matthijs ga zwemmen heeft hij echt zo'n matje in z'n nek
@ Duster, aaaaaah wat lief! En idd, wat een bos haar heeft Matthijs zeg! Mooi meisje hoor, Jasmijn! @ Marleen, hihi, dat zou meppen worden denk ik! Maar dat zou dan mijn probleem zijn hahaha!
@Lique; Ik snap ook niet dat hij ineens per link aangegeven wordt. Misschien omdat ik je gequote heb. Ik zal het zo eens proberen Bekijk bijlage 59135 Zo, dit is makkelijker. Heb nog wel betere foto's, maar niet op m'n foon