@ Duster, mooi hoor, die krulletjes! Misschien wordt het iets jongensachtiger met een beetje schuim of wax erin?
@Setteke, zeg het is nog steeds de eerste van de maand niet!?!?!? @Duster wat een leuke foto's heerlijk dat haar van Matthijs!
Setteke, ook via hier: van harte gefeliciteerd met je stageplek!! Heerlijk joh!! Duster, wat een prachtkindjes zeg. Ze lijken wel op elkaar of niet? FF, mooi bevallingsverhaal zeg!! Fijn dat het zo goed is gegaan. Mocht je gelijk weer naar huis?
@Setteke; Ik heb even terug gezocht wat jullie te vieren hebben....................... VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Wat een opluchting moet dat zijn. Matthijs heeft gewoon ook een heel lief/zacht gezichtje en dat in combinatie met zijn krullenbos doet mensen dat af en toe denken. Maar als je hem bezig ziet, merk je wel dat het een jongen is
Bah echt irritant is dat.:x En meestal gaat die ruzie ook nog nergens over. Als het mooi weer wordt hang ik de vlag uit!!
Grrr, Yosyp gaf zelf aan dat ie naar bed wilde en nou zit ie de hele tijd te mekkeren. Wij zijn vorige week lekker naar de mac geweest.
@Sjorsje; Handig, is hij nog gaan slapen? @Arri; Ze lijken idd op elkaar Ik ga maar eens iemand wakker maken, het is weer etenstijd
Hey, even zien wat ik onthouden heb: @ Lauwie: Jeetje wat is Otje hard gebeten! Arm meisje. Olivier heeft al wat kiezen en hoektanden, hij is nu ook nog erg verkouden dus het gaat lekker... @ Marleen: Welkom terug! Gezellig dat je weer mee komt kletsen. @ Setteke: Hoera een stageplaats! Eet smakelijk straks! @ Duster: wat een schattige foto's! @ FF: Wat een snelle bevalling, fijn dat het zo goed gaat met Stijn! @ Jenny: Wat een leuke kamer is het geworden! Echt een stoere jongenskamer, leuk! Olivier is een kreeft ipv een leeuw... @ Moeder van Petra: Veel plezier in Barcelona! @ Miranda: Fijn dat de meiden het zo goed doen op school! Voor de rest ben ik het kwijt. Wij zijn gisteravond naar Marc-Marie Huijbrechts geweest, erg leuke show!
hoi allemaal, kom net terug van het CB en Suze was weer 300 gram gegroeid, ze zit wel op het onderste lijntje maar is nu goed aan het groeien. roos woog 11450 en deed het keurig. Ik zat daar echt trots te zijn.
Petra, mooie cijfertjes. Hoe lang is Roos? Ik heb Yosyp toch maar naar beneden gehaald. Hij zit nu heerlijk te spelen met puzzelstukjes (hij mept ze weg en gaat ze dan weer zoeken).
@mik: oh kreeft, ja toch heel anders ok in karakter @petra: zo zeker mooie cijfers en je mag trots zijn hoor