Goeimorgen meiden @duster wij hebben dit ook vorige week met Silver gehad ging deze week weer super. Eigelijk geen tips ging van zelf
Goeiemorgen! Ik heb niet bijgelezen vanmorgen hoor, maar ik moest wel even wat melden... Ik heb namelijk vannacht over jullie gedroomd haha! Bizar he, blijkbaar maken jullie nogal indruk haha! Ik weet niet veel meer van de droom maar wel dat Jenny in mijn droom bevallen was van een zoon met de naam Sven *proest*! Hebben jullie het op het nieuw gehoord van dat meisje van 12 uit Dordrecht? Ik vind het echt een beetje eng. Dordrecht is hier praktisch om de hoek, bah! Nou ik ga de kids naar het KDV brengen en werken. Misschien dat ik nog even bij kom lezen vandaag, maar weet niet of het lukt!
dank jullie alle voor de reactie heb een hele discussie los gemaakt zie ik . zoals chantal al zei ik bedoelde niet dat je met boodschappen alleen de rode cijfers in gaat. maar hoe je zeg maar nog boodschappen KAN halen. dat daar geld voor is zeg maar als je al zoveel schulden heb. judith ik weet dat je het niet altijd voor het kiezen heb zeg maar hoe je het rood in gaat. en bedoelde het niet zo dat het jou schuld is ofzo. ik weet is moeilijk een huis nu te verkopen. en ja kiezen doe je het niet natuurlijk om een tweede huis te hebben ongewild door een ex. vind het ook super dat jullie nog zoveel leuke dingen kunnen doen met giulia vind het serieus ook echt knap. jullie werken allebij daar ook super hard voor. ik wil niet alle mensen nu beschuldige of weet ik niet wat door te zeggen dat het ook echt HUN eigen schuld is dat ze in de min en rode cijfers zitten. maar zoals volgens mij marleen al zei van je ziet bij een dubbeltje op zijn kant. ook echt de extreme mensen. die het eigenlijk ( tenminste die ik heb gezien dan ) allemaal zelf hebben gedaan door iedere maand een nieuw mobieltje te MOETEN hebben. en 300 euro per maand aan schoenen uit geven. en daarnaast ook nog iedere avond uit gaan omdat zelf eten koken hun niet aan staat. dat vind ik dan weer raar. die mensen zoeken het probleem dan ook echt zelf op vind ik. en dan nog zeggen dat ze voor de kleintjes in huis voor de kleine kindjes niet eens een sinterklaaskado in hun schoen kunnen geven. maar even over iets anders. Voor de gene die bevallen is in 2010, op de 10e van de maand. kan een lodger wrapper kado krijgen !!! dus voor de gene die zwanger is of een vriendin heeft die zwanger is is dit zeer intressant .. hier de link : als hij het doet tenminste !! Lodger ® en voor de gene die de omtrek van hun buik willen meten ( voor als je zwanger ben is of gewoon nieuwschierig is ) BabyPlanet - Catalogus gratis gratis gratis dus !!!! en gratis is leuk is redelijk weer hier buiten hoe zit het bij jullie daar allemaal? ik denk dat ik straks lekker even een stukje ga wandelen met emy. beetje frisse neus halen in het zonnetje.
marleen ja getsie erg he dat meisje milly gevonden in de tuin. en dan om te bedenken dat die man die daar woont 26 jarige politie agent is. te bizar voor woorden. waarschijnlijk heeft ze dus daarom ook de deur open gemaakt omdat ze wist dat hij agent was. of dat hij in uniform was ofzo. ik denk dat je zoiemand toch kan vertrouwen. maar ja blijkbaar ken je zelf nog niet eens veilig voelen als er in de straat een agent woont !!!
@juud: nou hij heeft gewoon tot 5.20 geslapen echt goed, daarna was het brullen natuurlijk maar ik ben af en toe gaan kijken en heb uiteindelijk alle lichten om 6.35 aangedaan dus ben trots ook op mezelf. kan niet zo goed tegen huilen maar ja hij moet leren dat hij ook kan spelen als hij vroeg wakker is natuurlijk anuskramp haha klinkt niet best, ook niet ahndig als je moet poepen. maar nee sorry volgens mij nog nooit gehad. hoop dat het snel overgaat @lauwie: gefeliciteerd met je vriendin @duster: lekker vroeggg hè, maar ging wel goed, zie tekst aan juud
Juud, dat is idd pijnlijk. Ik ken het eigenlijk alleen van als ik ongesteld ben en dan zelfs maar een paar seconden, maar dat is al pijnlijk genoeg. Duster, hopelijk kun je vanmiddag nog wat slapen. Denice/Marleen, ik heb ook net gelezen dat ze gevonden is. Ik had alleen nog niet gelezen dat een agent het gedaan heeft. Het word een erg lange ochtend vrees ik, Lianna is nu al aan het mekkeren (zoals ze normaal 's middags doet als ze moe is, maar ze komt net uit bed).
ik heb een leuk gezellig klein groepje vandaag en het is ook nog lekker weer. Dit word een heerlijke dag
juud, vervelend zeg! ik ken het niet en heb dus ook helaas geen tips voor je. duster, hier is dat ook een weekje geweest. en daarna was het weer over. binna, hoe gaan jullie eigenlijk om met kindjes die bijten? hou je die extra in de gaten? en hoe reageer je als ze bijten? vond het wel wat moeilijker om haar vanochtend weg te brengen. wel fijn dat de andere leidster bij het brengen ook nog zei dat ze het heel vervelend vond.
@ lauwie: nou was niet sjacho op Tygo hoor dat niet, had een vette discussie aan de telefoon gehad met een collega... daar was ik aardig van in een slecht humeur @ juud: heel erg, maar ik lig in een deuk, sorry.... Nee, sorry, want het voelt vast niet prettig aan, heb er echter ook geen ervaring mee....
@ Duster Prachtige foto's @ Setteke gefeliciteerd met je stage plek @ Denice ik laat alles gewoon staan elke jaar betaal elk jaar altijd iets meer in de maand... en krijg ook altijd ongeveer 3 maand terug gestort... altijd wel lekker hoor hihi Hoe gaat het verder met je? @ happy en judith... maar je kan er toch niks aan doen als je ziek word? snap het wel hoor daar niet van maar goed als je er niks aan kan doen dat je ziek word waarom dan een officiele waarschuweing? @ Sjorsje de kids hier gunnen elkaar ook niks hoor @ Toetie Wat is bart groot zeg!!! Ivy is dan bijna 10 cm kleiner!!! hihi Wat een grote kerel is het dan al he @ Juud werkse vandaag @ Marleen heel bizar verhaal over Milly... die man is net zo oud als me ex... ik kan me dat gewoon haast niet voorstellen!!! bah
kimm hier alles goed ben enorm aan het worden. ben nu even me camera aan het uploaden dus alles foto's op me computer zetten dus zet ik zo even op hyves. heb een omtrek nu van 101 cm !! hihi vind het wel grappig !! we zijn er nu duidelijk achter dat emy allergisch is voor chocola of in ieder geval iets in de chocolade. we hebben der nu een paar weken in de gate gehouden van wat heb je op en heel schema bijgehouden. steeds wat weg gehouden waar van we dachten van nou als ze dat op heeft dan heeft ze altijd dikke ogen en vlekjes in gezicht. we hebben echt alles geprobeert, koemelk, pindakaas of pinda's, spinazie ( dit zit ook allemaal in de familie namelijk) maar dat was hetniet ook ei hebben we geprobeert daar blijkt ze wel licht te reageren op het binnenste dus de dooier. maar vanmorgen had ik een boterham chocolade hagelslag heb ik me boterham op lag er nog chocolade natuurlijk op me bord ( eigenlijk best veel ) en toen ze dat alels op had had ze meteen helemaal traan oogjes en dikkere ogen. en vlekjes rond de mond en liep ze constant aan de neus te wrijven. hopelijk groeit ze hier nog overheen? want geen chocolade eten voor een vrouw is volgens mij een ramp !!
mmm, en in hagelslag is het chocolade gehalte volgens mij niet eens zo heel hoog. Hier een foto van mijn muppie.
Weet iemand hier dit: Ik heb na mijn bevalling ( ja juist erna!!!) een zwangerschapsmasker (vlek-ding) op mijn voorhoofd gekregen. Deze is nu aardig weggetrokken o.a. omdat ik een stuk bleker ben. Weet iemand of deze weer terug komt als ik onder de zonnebank ga?
@ sjorsje: wat een schatje! @ denice: als je echt het idee hebt dat ze op de hagelslag reageert, zou ik het later nog eens proberen als alles is weggetrokken en even kijken welke bestanddelen in de hagelslag zitten. Kan natuurlijk ook allergisch zijn voor een bepaalde kleur of smaakstof... Over verdikkingsmiddel, etc.
@ Sjorsje: Wat een heerlijk moppie! En wat is ze alweer groot! Is Lianna een beetje te houden nu? @ Denice: Mmm, het chocolade gehalte is net als wat Sjorsje zegt niet hoog, wel balen! @ Kimm: Ja bizar he, 26 en dan een meisje van 12 ombrengen... Ik kan daar echt niet bij. Wij wonen zelf wel heel erg dichtbij Dordrecht en ik geloof niet dat de agenten in deze regio vandaag boetes voor te hard rijden ofzo moeten uitschrijven want dan breekt de pleuris uit hier. @ Chantal: Discussie met je collega...goed begin van de dag! @ Petra: Heerlijk buiten he?! @ Juud: Anuds kramp... ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen (moet stiekem aleen wel lachen en heb hele verkeerde opmerkingen in mijn hoofd hihhi)! De rest ben ik even kwijt. Het is buiten echt heerlijk! Ik loop zonder jas in het zonnetje (wel een dikke trui aan hoor). Ga weer aan de slag!
@ Chantal: Zo'n vlek krijg je onder invloed van hormonen en die zijn je lijf toch nu wel uit. Ik zou voor de zekerheid op je gezicht een speciale zonnecreme smeren tegen pigmentvlekken. Die tubes zijn vaak best prijzig, maar het gaat wel over je gezicht. Nu ga ik echt wat doen!
@ marleen: oh dat wist ik niet... ff naar kijken dan en idd het is je gezicht, vond het echt vreselijk maar ik zie zo bleek, zo lijk ik gewoon alsof ik met 1 voet al in mn kistje sta...