Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ jenny: nee scrubben heeft geen zin, zit zo diep, zo makkelijk krijg je het niet weg als je het hebt helaas....

2. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ja ik vond het ook al raar dat ze op hagelslag reageer. maar ze had in het weekend dat ze bij me moeder was al paashaasje op van chocola en daar had ze dus ook dikke ogen van en vlekjes. me moeder dat eerst de hond maar gister zijn we daar geweest met de hond heeft ze bovenop hem gelegen maar was niks te zien.
    ik ga als het weg getrokken is weer proberen. met dan een ander soort chocola gewoon een choco eitje en dan ga ik kijken of ze daar ook weer zo reactie van krijgt.
    ik heb altijd kleurstof allergie gehad vroeger en reageer er nu nog hyper op eigenlijk ik word ontzettend druk echt tegen het ADHD aan. en had volgens mij moeder ook vaak rode vlekjes in me gezicht maar we gaan het nog een paar keer testen dan weten we het zeker.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Denice, nou dan weet je in ieder geval wel wat het is en kun je daar rekening mee houden. Ik durf Lianna nog steeds niks met pinda te geven, maar dat houdt ook meteen in dat Yosyp nog nooit iets met pinda's gehad heeft. Moet ik maar eens uit gaan proberen.

4. Mijn zus denkt erover om een kinderwinkel te beginnen met o.a. kinderkleding (duur segment en middelsegment), kraamkado's, luiertaarten, babykamer accesoires, klompjes en dergelijk. Ze heeft mij gevraagd hoe ik daar tegenover sta en of ik evt. de zakelijke/financiele en internet kant wil oppakken, omdat zij daar niet echt in thuis en daarnaast dingen ook dus wil maken voor in de winkel etc etc. Ze wil het samen doen.

Ben erg benieuwd of ze hier serieus mee bezig gaat, ze had alwel wat dingen uitgezocht en informatie over een bedrijfsplan opgehaald bij KVK, ze had al een leuk pand gezien, over de bank nagedacht, echt super!
    Ze zal het uiteraard fin. en op naam alleen doen, omdat ik in eht zwarte boekje sta ;). En dan zouden we later moeten kijken hoe ik er bij in kom. Maar ik wil eerst even zien of ze zich hier echt in gaat verdiepen en het serieuze vormen gaat geven.... Zou wel leuk zijn!!!!

Willen jullie dan mijn slachtoffer zijn voor een marktonderzoek? :D

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Wat leuk Chantal en ik wil best mee doen aan een onderzoek hoor.

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    goed hoor ;)

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    chan in enschede?

8. oh val om van de honger, lunchpauze!

9. ja in glanerbrug

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hou je wel in de gaten dat als ze echt allergisch is voor chocola de reactie erop elke keer heftiger gaat zijn? Nu krijgt ze vlekjes maar de volgende keer zwellen haar slijmvliezen misschien wel op. Ik denk dat je beter naar de huisarts kan gaan en dan in het ziekenhuis laten provoceren.

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Sure! :D

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ik ben voor!!!

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wij zijn bij de buren op kraamvisite geweest, wat een lekker smurfie weer! Echt zoooo klein! Dat ben ik helemaal niet meer gewend!

14. Hahaha, jij wordt vaste klant of niet ;) :D
    hahahaha!!!

Ik zou het wel heel erg leuk vinden, maar vind het ook wel eng en heftig, dus we zullen zien waar het naartoe gaat....

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, anuskramp?? Geen idee, zou ook niet weten hoe dat moet voelen, sorry!!

@duster, heb je pb gelezen. Zal vanmiddag reageren! Kan me heel goed voorstellen dat dit supervermoeiend is! Krijg je ze ook nog niet tegelijk naar bed in de middag? Dat is echt mijn rustmoment en als ik de kans zie, ga ik dan ook meestal even liggen…

@Denice, jemig, lastig die allergie. 101cm???? En je moet nog een tijdje, pfff.

@chantal, helaas grote kans. Maar zonnebank of gewone zon maakt niet veel uit volgens mij. Hier ook vlekken…. Wat een stoere actie van je zus!! Ja hoor, vraag maar raak!! Spannend inderdaad, zolang jij het er nu bij kan doen, weinig gevaren voor jou toch?

@Setteke, leuk dus bij kleine sjonnie?!?!

Vanmorgen visite gehad. En lekker buiten gespeeld. Alles ligt plat, het huis is aan kant, dus mama gaat ook even liggen!

16. @ lique: idd voor mij zijn er weinig gevaren.... maar is even kijken of het erbij kan idd!

damn, ik heb een middagdipje, ik heb geen zin meer!

17. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    setteke daar zat ik dus ook al aan te denken om even naar huisarts te gaan ermee. misschien dat hun ook meteen kunnen kijken of het de chocolade zelf is of een stofje of kleurstof dat erin zit. dan kan ik daar rekening mee houden tenminste.

lique ja 101 cm !! niet normaalik schrok me eigen te pletter hahahah 4 weken geleden was het nog 94 cm. en daarvoor was er helemaal niets te zien eigenlijk :p maar ik eet gewoon normaal gezond en gevarieerd enzo en t is ook alleen me buik die groeit. mensen grappen al van ja het word zeker een tweeling !!! maar dan hadden ze dat toch op de echo wel moeten zien en daar was toch echt maar 1 te zien.

18. @ set: schattig he..... smelt...

@ lique: slaap ze!

19. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    chantal misschien ffies naar buiten frisse neus halen ??? of even kopje thee zetten met een schaaltje appel in stukjes.

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hallo,

Ik kom ff zwaaien en ga dan ff lekker languit liggen!

Juud: anuskramp?????:( jij ook altijd met je vreemde dingen..:D

chantal: tuurlijk helpen we bij je marktonderzoek!

zo nog ff spammen:

Bekijk bijlage 59378

ze wou zo graag op de foto...

Deel Deze Pagina