Augustusmamma's 2008 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    het zonnetje schijnt, de lucht is blauw......

Heerlijk! en is ben dus weer eens buiten te vinden en niet achter de computer. sorry dames!
    Ik merk wel dat als je minder komt er eigenlijk ook bijna niet meer op je gereageerd als je wel even komt.

vanmorgen met een vriendin het dorp in geweest en op een terras samen geluncht in het zonnetje. Fayenna ligt nu in bed, ik heb al gepoetst en gekookt, en ga nu met de hond het bos is! doei!!!

2. @ jenny: ah wat lief en ook goed dat je hem zo erbij betrokken hebt, helpt toch wel denk ik. Dat ie even onrustig was savonds snap ik ook wel, hij wordt toch op een andere kamer wakker...
    Nou hopenlijk gaat het vanavond weer zo goed!!!

@ lique: wij eten nasi! mijn moeder maakt het, haal zo mijn kerel van werk op en dan samen naar enschede, vanavond naar de belastingmevrouw en hopen op een leuk bedrag aan teruggave!!!
    Ja leuk idee hé, ik houd nog een slag om de arm, weet niet of mijn zus genoeg lef heeft om het door te zetten en aangezien ik fin. niet kan steunen, is het enigste wat ik kan doen haar steunen en motiveren...

Heel toevallig spreek ik een vriendin net, zijn bezig met een webwinkel voor een bepaald segment en via haar heb ik nu net een adres gekregen voor een goede webbouwer! Dus das al super.... Is even kijken hoe we verder gaan hé....

Zal is even als ik er tijd voor heb, er voor gaan zitten en proberen iets op te zetten over het marktonderzoek, thanks ladies!

3. @ shanai: nou dat klinkt als een heerlijk dagje en groot gelijk heb je!!!
    wilde je die avondmeeting nog???

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, beetje stil nu thuis? Geniet er nog maar even van, haha!!

@Shanai, het is inderdaad heerlijk buiten!! Groot gelijk. En denk niet dat er bewust minder op je gereageerd wordt.

@Chantal, heerlijk nasi!! En altijd leuk als er geld terugkomt van de BD, kan hier ook niet wachten tot het zover is!

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    We blijven positief ;)

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Lique: Ik, degene die anti KDV was, geniet zeer van de rust! Haha! Ze hebben het daar ook zo naar hun zin. Thuis gunnen ze elkaar helemaal niets en op het KDV spelen ze 2 dagen met kids van hun eigen leeftijd en gaat het hartstikke goed. Dus ja dan geniet ik er ook maar zelf van haha!

@ Shanai: Vaak als je alleen maar ff vertelt dat alles lekker gaat, dan is er niet veel op terug te melden. Ik vond dat ook niet altijd even leuk, maar ik merk dat ik dat zelf ook doe. Geniet er maar van dat het allemaal lekker loopt en gewoon blijven melden hier hoor!

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, zo zie je maar, inderdaad! En als ik de kids een dag niet heb gezien kan ik alles weer hebben en geniet ik nog meer van ze! Doe je nu alleen de admini in het bedrijf, of sta je ook in de zaak? Ook al iets meer rust in je lijf mbt je schoonmoeder?

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Toch maar weer een vraag van mij:

Wanneer zouden jullie met jullie kindje naar de huisarts gaan?
    Hanne is nu al een tijdje verkouden (wij hebben overigens de hele winter ook geen klagen gehad), maar nu is het ineens vanaf eind januari (volgens mij...) raak; het begint zo: een dag beetje koorts (38,5 maximaal), daarna een aantal dagen zeer zware hoest, een hoest waarvan je er zelf pijn van krijgt op je borst, en daarna tijden snotterig en dan begint het weer opnieuw.

Wat zouden jullie doen?

9. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Lique: Ik doe nu beide. Wel erg leuk om echt mee te draaien, maar nog wel lastig want ik heb echt nog lang niet zoveel verstand van alles als Jeroen. En sommige latijne namen...

@ Arri: Zolang Hanne het niet benauwd heeft zullen ze niet veel doen is mijn ervaring. Ik geef de jongens fluimicil junior als ze zo'n zware hoest hebben. Dat lost slijm op. En er zit een smaakje aan, want Bisolvon bijv. dat krijg ik echt niet bij ze naar binnen!

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    hoi hoi!

Zo lekker gekletst :p

Ik kan pas dinsdag weer echt mee kletsen :(

@ Shanai, idd wat Marleen zegt, als het lekker gaat wordt er minder op gereageerd! Ik had je nog een pb gestuurd...heb je die gehad?

@ arri, je moet naar de dokter gaan als je twijfelt, en dat doe je nu volgens mij?

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Arri ik zou een afspraak maken voor de zekerheid.

12. @ arri: ik zou ook ff afspraak maken

@ juud: nee toch!
    Hoe is het met je uhm lies uhm, eileider gebied, waar het pijn deed?

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Channie, nou pff heb heel de nacht last gehad :(
    Niet grappig :(

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Heb je nou de dokter nog gebeld dan Juud?

@ Arri, ik zou ook de dokter bellen.. Even naar d'r longetjes laten luisteren. Als die schoon zijn dan zullen ze niet veel doen, maar laat het maar even beoordelen.

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ set, nee dat niet...hoe moet je dit nu normaal brengen :(:$;)

16. @ juud: he bah, nee toch... wakker gelegen ervan?
    wat set zegt, misschien toch ff bellen, dit kan toch niet de bedoeling zijn???

17. Juud: ooit aambeien gehad? ik niet, weet dus niet hoe dat aanvoelt, maar misschien heb je dat wel ,kan heel erg pijn doen

18. grappig je ken bijna me huis zien op google maps en dan streetvieuw!

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Halloooooooo meiden!!!!

20. Ben er weg van, tjuuuuuuusssss

Deel Deze Pagina