oh ja weet iemand een bijzonder plekje om iets te laten tattoo-eren.... (hmm, schrijf ik niet goed...) ik wil iets van tygo laten tattoeren, daar ben ik ook nog niet uit, maar weet ook nog niet waar... zag in een blad iemand met een sterretje achter het oor, vond ik ook wel erg mooi, maar ja erg zichtbaar...
Zo net even heerlijk met de meiden rond de vijver gewandeld (ook met de hond hoor). Lekker weertje hoor. Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet heb bijgelezen.
Ik wil ook heel graag een tattoo van/voor onze 4 meiden maar weet ook niet wat (ik zat te denken aan iets met een klavertje vier ofzo). Weet wel dat ik hem graag op mijn rechter schouderblad wil.
@ chantal: wat leuk zeg een kinderkledingwinkel. Erg spannend allemaal lijkt me! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. En ik duim voor een leuke belastingteruggave. Avondmeeting lijkt me erg leuk, maar wil liever niet overnachten. Plekje voor tatoeage: ik heb zelf geen tatoeage, maar vind op het heupbot wel mooi voor iets kleins. Ik heb gisteren ook alvast zelf belastingaangifte ingevuld. Maar krijg best een leuk bedrag terug volgens mij. Heeft iets te maken met inkomensafhanhelijk combinatiekorting? Iemand een idee? @ marleen: wat leuk dat ze gewend zijn op het KDV en het zo naar hun zin hebben! Ben jij ook altijd volledig aan het werk als ze daar zijn? Loopt het al een beetje met jullie groencentrum? Doet jeroen er eigenlijk nog zijn andere werk als hovenier bij? @ arri: ik ren ook niet snel naar de dokter, maar blijkbaar komt ze er met haar eigen weerstand niet makkelijk overheen en komt het daardoor telkens terug. Geef je al weerstandsverhogers? Anders toch even contact opnemen met de huisarts misschien heeft haar lijfje een duwtje in de goede richting nodig @ juud: ik heb je PB gehad, maar je zou overleggen met angelo en me iets laten weten. Daarna heb ik niks meer gekregen? @ miranda: haaallooowww! Druk met de meiden? Zo de hond heeft zijn ronde gehad, eten staat in de oven. Ik ga onze slaapmuts maar een wakker maken. Vanavond heb ik me afgemeld voor mijn handbal training. Morgen op het werk moet ik een presentatie geven voor 80 personen. Ga me vanavond even voorbereiden. Ben nog niet zenuwachtig maar denk wel dat dat nog komt hoor.
@ shanai haha was ik vergeten! Stom! Ik heb overlegd en het was ok hahaha En wat eng die presentatie!
@chan: ik heb een tattoo met djayden zijn naam op me pols..met sterren erbij.. en die ga ik 2 april uit laten brijden met bradley zijn naam en dan nog meer sterren erbij..
@Lauwie, een heel liedje lang. Ik zing het tandenpoetsen ABc (beetje zelf verzonnen, haha) @Chantal, moet hij wel of niet in zicht komen? Mijn zusjes hebben een teken onder hun horlogebandje, niet te zien dus, maar wel aanwezig. @Shanai, succes morgen! Ga zo zwemmen!!
@chantal: hmm een bijzondere plek, das moeilijk. links boven je lies of op je rug net onder je ondergoedrand??? @lauwie: verschilt maar denk nog geen minuut haha
@lauwie hmmm zo lang ze het toe laat (kort dus ) @chantal ik hb er een aan de binnen kant van me pols. over me voet heen. vond dat wel leuke aprte pleken (vind die van juud ook gaaf bij haar lies weet niet of je die kent)
sjorsje, leuke foto van jorja! leuk pakje heeft ze aan chantal, eerst een keer kort proberen onder de zonnebank en goed insmeren met zonnebrand voor onder de zonnebank? als het goed gaat kun je het met een gerust hart uitbreiden. leuk van die winkel, ik werk wel mee aan het marktonderzoek hoor! miepie, lieve foto van malou! wat leuk dat ze zelf op de foto wilde. hou je het nog vol? binna, dank voor je reactie. ik vertelde vanmiddag toen ik haar kwam halen tegen de leidster dat ik het vanmorgen wel wat moeilijker vond om haar weg te brengen en hoe zij er mee omgaan. zij ging benadrukken dat ze niet kunnen garanderen dat het niet nog een keer voorkomt. zeker niet bij een sociaal kindje als otje die met alle kindjes speelt. ze zei ook wel dat ze extra op zo'n kindje letten en boos worden als het gebeurt, maar ik ben er niet geruster op. wat heb je gekocht bij de wibra? jenny, mooi dat ie zo goed in zijn bed geslapen had! hoe ging het vanavond? marleen, het zal wel druk worden dit weekend bij jullie. hier komen eindelijk de krokusjes op in de tuin. met dit weer krijg ik helemaal zin om plantjes te kopen en de tuin op te vrolijken! shanai, ik denk dat je hiervoor meer reacties kreeg omdat je in jouw uitgebreide reageeracties veel vragen stelde. lekker dat je vandaag vrij was! succes met je presentatie morgen! arri, bij twijfel kun je ook altijd even overleggen met de assistente. die worden er volgens mij ook voor opgeleid om te kunnen screenen wie langs moet komen en wat wel zelf over gaat. lique, dank voor de tip! hoe gaat dat liedje? jenny, als het me een minuut lukt vind ik het ook lang. ben blij als ik alle tanden en kiezen met de borstel geraakt heb
ik ben al 2 dagen aan het lijnen en mag elke dag iets kleins lekkers vanmezelf en het gaat heel goed. ben trots op mezelf. heb alleen geen weegschaal (doet t niet meer) maar ga door tot ik een maat kleiner pas!
Heb bijgelezen maar heb geen puf om te reageren. Tess en ik zijn vanmiddag gezellig naar een collega/vriend van me geweest omdat hij jarig was. Zijn nichtjes waren er ook en Tess heeft zich prima met die meisjes vermaakt. Daarna nog even op zoek geweest naar een windscherm voor op de fiets maar die moest besteld worden. Na het avond eten nog even lekker buiten gespeeld en nu ligt ze lekker te knorren. Mark kwam vanavond thuis met geweldig goed nieuws.. een bekeuring van 160 euro vanwege bellen achter het stuur :x
Ben nog even bij de dokter geweest omdat mijn hand nog steeds erg pijn doet en vanwege een fikse kneuzing moet de hand rusten en hoog, of te wel in een mitella. Een mitella is geen doen met een klein kind in huis dus hoop maar dat de pijn vanzelf minder word. @ Tandenpoetsen: hier is het tandenpoetsen altijd een drama ( al komt dat ook omdat ze dan niet goed kan ademhalen omdat ze niet door haar neusje kan ademen) en ik ben blij als ik alles vluchtig kan raken. Lique hoe gaat dat liedje?
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ en zing maar mee, ken jij al het tandenpoetsen abc, zing en poets maar met ons mee!!. Het ABC kan je zolang rekken als je wilt! Leuke bijkomstigheid is dat ze het ABC goed uit hun hoofd leren! Moet gaaaaaaan
@lauwie: nou eigenllijk heel goed, hij ging gelijk plat ik laat mylan zelf zijn tanden doen en dan poets ik even na, tussen door borstel spoelen en dan zuigt hij al het water er uit en dan is hij klaar jij lijnen?? hihi @tesske: 160 euro, goed gedaan meis!!! zonde hoor, beetje jammer hè